Hei. Olen etsimässä itselleni digikameraa, jossa on n. 8-12x optinen zoom, ja 4 megapikseliä..
Olen harkinnut kovasti Fujin Finepix S5500, kun se kerran on saanut hyviä arvosteluja, eikä ole kovin kallis.. Ja onhan se hienon näköinen..
Toivoisinkin että KAIKKI, joilla on edes pientä mielipidettä asiaan, ehdottaisivat jotain toista mallia, kehuisivat tätä, kertoisivat eri kameroiden käyttökokemuksia, tai vain antaisi vinkkiä halpaan ostopaikkaan, vastaisivat tähän viestiin. Kiitos etukäteen.
Mikä kamera valita?
4
1502
Vastaukset
- fotari
En tunne tarkemmin Fujia kuin netin esittelyistä.
Mutta:
Tutustu Panasonic DMC-FZ 20 tai 30. Hyvä yleiskamera 12x opt. 36 - 432mm. Leican objektiivi ja valovoima 2,8 läpi zoomaus alueen. Makro ominaisuudet erittäin hyvät. Kamerassa on myös kuvanvakain, aivan verraton apu jota ei ole läheskään kaikissa laitteissa.
Samsungin uusi vastaavan tyyppinen malli Pro 815 on varteenotettava tässä sarjassa. Kannattanee tutustua testeihin.
Yleensä ottaen kameroita on vaikeata verrata keskenään koska yhdessä on yhtä toisessa jotain muuta hyvää. Joka tapauksessa vertaile ja taas vertaile.
Tutustu kameroitten tärkeimpiin ominaisuuksin mahdollisimman yksityiskohtaisesta se on yksi vankkoja teitä päästä jonkinlaiseen selvyyteen. Äläkä anna kauppiaitten sekoittaa tavoitteitasi hienoilla myyntipuheilla. Kauppiaallakin on omapaikkansa, mutta sinä olet maksaja.
Kartoita tarpeesi ja paljonko olet valmis maksamaan kamerasta, Niistä voi jatkaa eteenpäin. Ylärajaa hinnoisssa ei helposti tavoita! - Mike
Minulla olisi myynissä Panasonic FZ20 kamera varusteet. Kamera täydellisessä kunnossa. Toukokuussa ostettu. Jos olet kiinostunut kysy sähköposti osoitetta!
- Mike
Ja jos kehuja haluat panasonikista, niin valovoima on mahtava, zoom riittävä kaikissa tilanteissa (optinen 12X digitaalinen 48X), makrokuvaus loistava, manuaaliset säädöt helpot, istuu käteen hyvin, kevyt, mahdollisuus telejatkeisiin, nopea, voimakas salama, näyttö erittäin hyvä, akun kesto pitkä, ammattimaisen näköinen :D
Ja näihin kun vielä yhdistetään hyvät lisävarusteet (laukku, vara-akku, 512 MB muistikortti....) nii kuvaus elämys tulee varmasti olemaan nautinnollinen.- rahi
Olen kuvannut marraskuulta lähtien fz30 kameralla ja jälki on loistavaa.8milj pikselin iso kenno kyllä piirtää huomattavasti parempaa jälkeä kun aikaisempi malli lisäksi siinä on iso näyttö joka kääntyy vaikka mihin asentoon joka helpottaa vaikeissa asennoissa kuvausta.Hintakin on alkanut laskea.Valitse paikka mistä ostat niin vältyt nonilta harmeilta jälkeenpäin kuten pixmanian ja Rajalan kohdalla monelle näytää käyneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897