Herran Henki on minun päälläni

Tanja

Luuk. 4:18
Herran Henki on minun päälläni, sentänden on hän minut voidellut ja lähettänyt minun saarnaamaan köyhille hyvää sanomaa, parantamaan särjetyitä sydämiä, saarnaamaan vangeille lunastusta ja sokeille näkönsä jälleen saamista, särjetyitä vapauteen saattamaan,

VAROITUS:
"Ja se (Väärä Profeetta) saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." (Ilm. 13:16-17)

"Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon." (Ilm. 14:9-12)

"Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle." Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa." [Ilm.16:1-2]
"Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta." [Ilm. 20:4]

lukekaa linkki, koska siinä on totinen varoitus kaikille niille, jotka eivät kirjoituksia tunne.
http://www.heinola.org/~cuttingedge/cef-siirto-kesken/c ef1886b.html

75

2853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikointi viittaa siihen, että tällaiset avaukset kuuluvat Profetia-osastoon. Joten siirrän tämän sinne vielä tänään.

      • Tanja

        Älä siirrä ole ystävällinen! Laitanko toinen Otsikko?(jos poistat ja minä laitan uudestään avauskeskusteluni). Voiko Otsikko olla: "Pedon merkistä"?


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Älä siirrä ole ystävällinen! Laitanko toinen Otsikko?(jos poistat ja minä laitan uudestään avauskeskusteluni). Voiko Otsikko olla: "Pedon merkistä"?

        Dan. 7:5   Ja katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: "Nouse ja syö paljon lihaa."

        Dan. 7:6   Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli taas toinen peto, pantterin kaltainen, ja sen selässä oli neljä linnunsiipeä. Sillä pedolla oli neljä päätä, ja sille annettiin valta.

        Dan. 7:7   Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.

        Dan. 7:8   Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.
        Dan. 7:9   Minun sitä katsellessani valtaistuimet asetettiin, ja Vanhaikäinen istuutui. Hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi ja hänen päänsä hiukset kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.

        Dan. 7:10   Tulivirta vuoti, se kävi ulos hänestä; tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi hänen edessänsä. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin.

        Dan. 7:11   Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Älä siirrä ole ystävällinen! Laitanko toinen Otsikko?(jos poistat ja minä laitan uudestään avauskeskusteluni). Voiko Otsikko olla: "Pedon merkistä"?

        Tit. 1:10   Sillä paljon on

        -niskoittelevia,
        -turhanpuhujia ja
        - eksyttäjiä,

        ... varsinkin ympärileikattujen joukossa;

        Tit. 1:11   semmoisilta on ...

        ... *suu tukittava*, ...

        sillä he kääntävät ylösalaisin kokonaisia huonekuntia opettamalla sopimattomia häpeällisen voiton vuoksi.

        Tit. 1:12   Eräs heistä, heidän oma profeettansa, on sanonut: "Petturi Kreetan mies, peto ilkeä, laiskurivatsa."

        Tit. 1:13   Tämä todistus on tosi;

        sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Älä siirrä ole ystävällinen! Laitanko toinen Otsikko?(jos poistat ja minä laitan uudestään avauskeskusteluni). Voiko Otsikko olla: "Pedon merkistä"?

        Ilm. 13:11   Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea

        - niinkuin karitsan sarvet, ja

        - se puhui niinkuin lohikäärme.


        Ilm. 13:12   Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.

        Ilm. 13:13   Ja se tekee

        - suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

        Ilm. 13:14   Ja se villitsee maan päällä asuvaiset

        - niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; ...

        - se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

        Ilm. 13:15   Ja sille annettiin valta antaa

        - pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja

        - saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Älä siirrä ole ystävällinen! Laitanko toinen Otsikko?(jos poistat ja minä laitan uudestään avauskeskusteluni). Voiko Otsikko olla: "Pedon merkistä"?

        Ilm. 13:16   Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

        Ilm. 13:17   ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Ilm. 13:18   Tässä on viisaus. ...

        Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun;
        - sillä se on ihmisen luku.

        Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Älä siirrä ole ystävällinen! Laitanko toinen Otsikko?(jos poistat ja minä laitan uudestään avauskeskusteluni). Voiko Otsikko olla: "Pedon merkistä"?

        Saatanan kolminaisuuteen kuuluvat saatana itse joka on henkiolento. Kaksi muuta saatanan kolminaisuuteen kuuluvaa ovat peto ja väärä profeetta, jotka ovat lihassa. Siis ovat silmiimme näkyvässä muodossa.

        Pedon luku on siksi myös ihmisen luku, koska sillä on liha ja luut, on siis henkilö(itä).
        Väärä profeetta on myös joukossamme, tänäänkin.
        ----------------------------------------------

        Näin tästä kertoo Jumalan sana:

        2. Tess. 2:3   Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

        2. Tess. 2:4   tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        2. Tess. 2:5   Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, ...

        ... sanoin tämän teille?


        2. Tess. 2:6   Ja nyt ...

        ... te tiedätte, ...

        ... mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.


        2. Tess. 2:7   Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        2. Tess. 2:8   niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        2. Tess. 2:9   tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta

        *********************************
        - valheen kaikella voimalla ja
        - tunnusteoilla ja ihmeillä
        *********************************

        2. Tess. 2:10   ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, ...

        jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan

        - rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Ilm. 13:16   Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

        Ilm. 13:17   ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Ilm. 13:18   Tässä on viisaus. ...

        Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun;
        - sillä se on ihmisen luku.

        Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

        Tässä vähän luettavaa yhtiön omilta sivuilta:
        http://www.verichipcorp.com/solutions.html

        MIKROBITTI LEHTI tammikuu 2004:
        RAHA IHON ALLA:
        Biometriset tunnisteet ovat jo tulossa passeihin, eika liene kaukaa haettu ajatus, että sormenjälkeä käyttäisiin myös luottokorttiasiakkaan tunnistukseen. Vaadittu teknikka on tosin vielä tänä päivänä kallista. Lisäksi sormenjaljestä huolimatta tiedot ihmisesta pitäisi säilyttää alykortilla tai ainakin maksujärjestelmän palvelimella.
        Yksi ratkaisu ongelmiin voisi ainakin osittain olla mikrosirun upottaminen ihmiseen käden ihon alle... Mitään erillistä allekirjoitusta ei siis tarvittaisi, sillä jokainen piiri on varustettu vähintään 64-bittisellä tunnisteella väärinkäytösten välttämiseksi. Rfid-piirissä ei tarvita paristoa lukulaitteen lähettämän alkuperäisen radiosignaalin voiman riittäessä myös paluusignaalin lähettämiseen...
        Voimakasta vastustusta on esitetty esimerkiksi uskonnollisilta tahoilta, jotka näkevät ajatuksen Ilmestyskirjan pedon merkkinä.
        MIKROBITTI LEHTI tammikuu 2004


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Saatanan kolminaisuuteen kuuluvat saatana itse joka on henkiolento. Kaksi muuta saatanan kolminaisuuteen kuuluvaa ovat peto ja väärä profeetta, jotka ovat lihassa. Siis ovat silmiimme näkyvässä muodossa.

        Pedon luku on siksi myös ihmisen luku, koska sillä on liha ja luut, on siis henkilö(itä).
        Väärä profeetta on myös joukossamme, tänäänkin.
        ----------------------------------------------

        Näin tästä kertoo Jumalan sana:

        2. Tess. 2:3   Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

        2. Tess. 2:4   tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        2. Tess. 2:5   Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, ...

        ... sanoin tämän teille?


        2. Tess. 2:6   Ja nyt ...

        ... te tiedätte, ...

        ... mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.


        2. Tess. 2:7   Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        2. Tess. 2:8   niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        2. Tess. 2:9   tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta

        *********************************
        - valheen kaikella voimalla ja
        - tunnusteoilla ja ihmeillä
        *********************************

        2. Tess. 2:10   ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, ...

        jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan

        - rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        Sinun sanat: "Pedon luku on siksi myös ihmisen luku, koska sillä on liha ja luut, on siis henkilö(itä). "
        Vastaus: Aamen! Pedon Merkki on siru, mutta Pedo on ihminen, jolla on Pedon Merkki(siru).


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Tässä vähän luettavaa yhtiön omilta sivuilta:
        http://www.verichipcorp.com/solutions.html

        MIKROBITTI LEHTI tammikuu 2004:
        RAHA IHON ALLA:
        Biometriset tunnisteet ovat jo tulossa passeihin, eika liene kaukaa haettu ajatus, että sormenjälkeä käyttäisiin myös luottokorttiasiakkaan tunnistukseen. Vaadittu teknikka on tosin vielä tänä päivänä kallista. Lisäksi sormenjaljestä huolimatta tiedot ihmisesta pitäisi säilyttää alykortilla tai ainakin maksujärjestelmän palvelimella.
        Yksi ratkaisu ongelmiin voisi ainakin osittain olla mikrosirun upottaminen ihmiseen käden ihon alle... Mitään erillistä allekirjoitusta ei siis tarvittaisi, sillä jokainen piiri on varustettu vähintään 64-bittisellä tunnisteella väärinkäytösten välttämiseksi. Rfid-piirissä ei tarvita paristoa lukulaitteen lähettämän alkuperäisen radiosignaalin voiman riittäessä myös paluusignaalin lähettämiseen...
        Voimakasta vastustusta on esitetty esimerkiksi uskonnollisilta tahoilta, jotka näkevät ajatuksen Ilmestyskirjan pedon merkkinä.
        MIKROBITTI LEHTI tammikuu 2004

        Emmehän me kristityt usko mihinkään yhtiöihin.

        En ole minkään yhtiön nähnyt langattavan tulta taivaasta.

        Me menemme harhaan ellemme ymmärrä mitä peto merkitsee hengellisesti.

        Raamattu kun on sellainen kirja jossa on tuotu meille iankaikkinen pelastus. Raamattu käsittelee asioita aina hengellisesti, eli Raamatun ilmoittamat vaarat ovat ne jotka eksyttävät yksilön, ihmisen pois uskomasta Kristukseen.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Emmehän me kristityt usko mihinkään yhtiöihin.

        En ole minkään yhtiön nähnyt langattavan tulta taivaasta.

        Me menemme harhaan ellemme ymmärrä mitä peto merkitsee hengellisesti.

        Raamattu kun on sellainen kirja jossa on tuotu meille iankaikkinen pelastus. Raamattu käsittelee asioita aina hengellisesti, eli Raamatun ilmoittamat vaarat ovat ne jotka eksyttävät yksilön, ihmisen pois uskomasta Kristukseen.

        Otatko sitten ihon alle sirun?
        Oletko sitten vapaa Kristuksessa sirun kanssa?
        Minä olen Elävässä Uskossa Jeesukseen. Mutta sekin on totta mitä Mikrobitti-lehti ilmoittaa.


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Sinun sanat: "Pedon luku on siksi myös ihmisen luku, koska sillä on liha ja luut, on siis henkilö(itä). "
        Vastaus: Aamen! Pedon Merkki on siru, mutta Pedo on ihminen, jolla on Pedon Merkki(siru).

        Kuten luit Raamatusta, niin pedon merkki on väkevä eksytys ihmeiden uskomisen kautta pois Jumalasta ja Hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta.

        Tässä aimoassa elävässä ja Pyhässä Kolmiyhteisessä Jumalassa, meillä on pelastus valmistettuna. Sen pelastuksen saa omakseen ainoastaan USKON kautta.

        Nyt saatana uskollisine apureineen, jotka ovat siis peto ja väärä profeetta, tekevät kaikkensa, etteivät ihmiset uskoisi Jeesukseen ja pelastuisi helvetistä.

        Tämän iankaikkisen pelastuskysymyksen ohittaminen ja sekoittaminen joihinkin ajallisiin, ihmisten valmistamiin kaupankäyntiä valvoviin siruihin, tulee ihmisen vilkkaasta mielikuvituksesta. Ei siis ollenkaan Jumalan sanasta.

        Ja nyt käykin sitten juuri niin, kun ei pitäisi:

        Ihmisten keskittyessä ajallisiin asioihin, erilaisiin mytologioihin ja humanoideihin, he käyttävät ´kalliin armonaikansa loppuun näitä pohtiessaan, ja Kristus jää heille tuntemattomaksi.

        Eksytys olipa se mikä hyvänsä, on vakava juttu silloin, kun tulee lähdön hetki ja pitäisi olla häävaatteet yllä.

        *) Matt. 24:42   Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Kuten luit Raamatusta, niin pedon merkki on väkevä eksytys ihmeiden uskomisen kautta pois Jumalasta ja Hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta.

        Tässä aimoassa elävässä ja Pyhässä Kolmiyhteisessä Jumalassa, meillä on pelastus valmistettuna. Sen pelastuksen saa omakseen ainoastaan USKON kautta.

        Nyt saatana uskollisine apureineen, jotka ovat siis peto ja väärä profeetta, tekevät kaikkensa, etteivät ihmiset uskoisi Jeesukseen ja pelastuisi helvetistä.

        Tämän iankaikkisen pelastuskysymyksen ohittaminen ja sekoittaminen joihinkin ajallisiin, ihmisten valmistamiin kaupankäyntiä valvoviin siruihin, tulee ihmisen vilkkaasta mielikuvituksesta. Ei siis ollenkaan Jumalan sanasta.

        Ja nyt käykin sitten juuri niin, kun ei pitäisi:

        Ihmisten keskittyessä ajallisiin asioihin, erilaisiin mytologioihin ja humanoideihin, he käyttävät ´kalliin armonaikansa loppuun näitä pohtiessaan, ja Kristus jää heille tuntemattomaksi.

        Eksytys olipa se mikä hyvänsä, on vakava juttu silloin, kun tulee lähdön hetki ja pitäisi olla häävaatteet yllä.

        *) Matt. 24:42   Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

        "panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa"


      • Lasse-setä
        Tanja kirjoitti:

        "panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa"

        Oiskohan nuo oikea käsi ja otsa viittaus siihen, että vanhassa testamentissa puhutaan totuudesta joka laitetaan näihin paikkoihin. En nyt muista tarkaan mitä sanaa siinä käytettiin.

        Kuitenkin vanhan testamentin uskovilla oli totuus ajatuksissa ja mielessä ja myös teoissa tärkeä. Näin näitä kohtia tulkitsisisin.

        Muistan errän papin puhuneet antkristuksesta seuraavasti: Antikristus ei ole pelkästään vastustaja, vaan jotain mitä laitetaan Kristuksen sijalle.

        Jos oikeaan käteen ja otsaan saa pesiytyä vääryys ja raamatun sanasta piittaamaton hengellisyys, on antikristus ja pedon merkki läsnä ilman mitään siruja, näin ajattelen.


      • Tanja
        Lasse-setä kirjoitti:

        Oiskohan nuo oikea käsi ja otsa viittaus siihen, että vanhassa testamentissa puhutaan totuudesta joka laitetaan näihin paikkoihin. En nyt muista tarkaan mitä sanaa siinä käytettiin.

        Kuitenkin vanhan testamentin uskovilla oli totuus ajatuksissa ja mielessä ja myös teoissa tärkeä. Näin näitä kohtia tulkitsisisin.

        Muistan errän papin puhuneet antkristuksesta seuraavasti: Antikristus ei ole pelkästään vastustaja, vaan jotain mitä laitetaan Kristuksen sijalle.

        Jos oikeaan käteen ja otsaan saa pesiytyä vääryys ja raamatun sanasta piittaamaton hengellisyys, on antikristus ja pedon merkki läsnä ilman mitään siruja, näin ajattelen.

        "ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki"

        Jos siru/merkki mene rikki ihon alla silloin tullevat ilkeitä paiseita iholle. Luin tästä.


      • Tanja
        Tanja kirjoitti:

        "ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki"

        Jos siru/merkki mene rikki ihon alla silloin tullevat ilkeitä paiseita iholle. Luin tästä.

        Vain Elävässä Uskossa uskovaiset eivät ota sirun!


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        "ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki"

        Jos siru/merkki mene rikki ihon alla silloin tullevat ilkeitä paiseita iholle. Luin tästä.

        Kun luet tarkemmin Lasse-sedän viestin, niin ymmärtänet että paiseilla on jokin muu hengellinen merkitys, kuin kaupankäyntiä valvovan sirun rikkoutumisen aiheuttamat ongelmat.

        Puheet sirusta pedon merkkinä, ovat täysin ihmisten vilkkaan mielikuvistuksen tuotetta.


      • Episkopal
        Episkopal kirjoitti:

        Kun luet tarkemmin Lasse-sedän viestin, niin ymmärtänet että paiseilla on jokin muu hengellinen merkitys, kuin kaupankäyntiä valvovan sirun rikkoutumisen aiheuttamat ongelmat.

        Puheet sirusta pedon merkkinä, ovat täysin ihmisten vilkkaan mielikuvistuksen tuotetta.

        Sen pitäisi panna hälytyskellot JO soimaan.

        Raamattu on nimittäin kirja joka kertoo meille pelastuksen sanoman, tavalla joka ei avaudu ihmispäätelmien avulla.

        Raamattu on loogiselta ajattelulta suljettu kirja.

        Raamattu ei ole myöskään mikään humanoideista tai ihmistieteen saavutuksista ja sen vaaroista kertova kirja, vaan IANKAIKKISEN ELÄMÄN SANA.


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Otatko sitten ihon alle sirun?
        Oletko sitten vapaa Kristuksessa sirun kanssa?
        Minä olen Elävässä Uskossa Jeesukseen. Mutta sekin on totta mitä Mikrobitti-lehti ilmoittaa.

        En tietenkään, sellaista sirua kun ei koskaan tulekaan! Raamattu ei puhu sanaakaan sirusta vaan MEKISTÄ.

        Satu sirusta on vain järjen päätelmien lopputulema. Joka puolestaan johtuu siitä, että Raamatu, tässä tapauksessa Ilestyskirjan sanoma ei ole kirkastunut, hyvästä yrityksestä huolimatta.

        Ihmisiä on aina luontevasti kiehtonut tällaiset mystisiltä kuulostavat asiat. Ei tämä siru- juttu mikään ensimmäinen juttu ole lajissaan.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        En tietenkään, sellaista sirua kun ei koskaan tulekaan! Raamattu ei puhu sanaakaan sirusta vaan MEKISTÄ.

        Satu sirusta on vain järjen päätelmien lopputulema. Joka puolestaan johtuu siitä, että Raamatu, tässä tapauksessa Ilestyskirjan sanoma ei ole kirkastunut, hyvästä yrityksestä huolimatta.

        Ihmisiä on aina luontevasti kiehtonut tällaiset mystisiltä kuulostavat asiat. Ei tämä siru- juttu mikään ensimmäinen juttu ole lajissaan.

        Tuo mikrosiru-järjestelmä on ollut valmiina jo jonkin aikaa. Sitä on testattu onnistuneesti Yhdysvalloissa sekä Espanjassa.
        Enää tarvitaan jokin tapahtuma, jonka johdosta suurin osa ihmisistä ottaa tämän uuden maksujärjestelmän vapaaehtoisesti.
        Muistakaa että turvallisuus on yksi ihmisen ensimmäisitä tarpeista. Monet ovat valmiita luopumaan yksityisyydestään, jos vain saavat yleistä turvallisuutta.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        En tietenkään, sellaista sirua kun ei koskaan tulekaan! Raamattu ei puhu sanaakaan sirusta vaan MEKISTÄ.

        Satu sirusta on vain järjen päätelmien lopputulema. Joka puolestaan johtuu siitä, että Raamatu, tässä tapauksessa Ilestyskirjan sanoma ei ole kirkastunut, hyvästä yrityksestä huolimatta.

        Ihmisiä on aina luontevasti kiehtonut tällaiset mystisiltä kuulostavat asiat. Ei tämä siru- juttu mikään ensimmäinen juttu ole lajissaan.

        Suomessa ovat periaatteessa jo valmiina teknisesti pedon merkki järjestelmään. Ja 2006 voitaisiin Suomessa olla jo ilman käteistä tarvittaessa...Ensin ilman käteistä, mutta jatkossa tulossa siru ihon alle. Minulla on video Pedon Merkistä!


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Sen pitäisi panna hälytyskellot JO soimaan.

        Raamattu on nimittäin kirja joka kertoo meille pelastuksen sanoman, tavalla joka ei avaudu ihmispäätelmien avulla.

        Raamattu on loogiselta ajattelulta suljettu kirja.

        Raamattu ei ole myöskään mikään humanoideista tai ihmistieteen saavutuksista ja sen vaaroista kertova kirja, vaan IANKAIKKISEN ELÄMÄN SANA.

        "Ja se (Väärä Profeetta) saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." (Ilm. 13:16-17)

        Vielä lue: "ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä...."
        Jumala on myös looginen! Eikö ole? Vaikka "Raamattu on loogiselta ajattelulta suljettu kirja." Vain Pyhä Henki voi avata ymmärtämään sen!
        Jumala haluaa että sirusta tiedot olisi yksinkertaiset niin kuin Pelastuksesta, ei tarvitse olla matematiikan profesori! Jumala haluaa että mahdollisen monet pelastuvat! Aamen!


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Tuo mikrosiru-järjestelmä on ollut valmiina jo jonkin aikaa. Sitä on testattu onnistuneesti Yhdysvalloissa sekä Espanjassa.
        Enää tarvitaan jokin tapahtuma, jonka johdosta suurin osa ihmisistä ottaa tämän uuden maksujärjestelmän vapaaehtoisesti.
        Muistakaa että turvallisuus on yksi ihmisen ensimmäisitä tarpeista. Monet ovat valmiita luopumaan yksityisyydestään, jos vain saavat yleistä turvallisuutta.

        Esimerkiksi lääketieteessä pannaan ihon alle monenlaisia komponentteja. Ja varmasti tulevaisuudessa mikrosirujakin.

        Mutta se, että näillä asioilla olisi yhteyttä ilmestyskirjassa mainittuun petoon, se on ihmisten keksimää satua.

        1. Kor. 2:6   Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, ...

        ... mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,

        1. Kor. 2:7   

        - vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta,
        - sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja
        - meidän kirkkaudeksemme,

        1. Kor. 2:8   sitä,

        jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut

        - sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet -

        1. Kor. 2:9   vaan, niinkuin kirjoitettu on:

        "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat."

        1. Kor. 2:10   Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.

        1. Kor. 2:11   Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on?

        Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.

        1. Kor. 2:12   Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä,

        - vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;

        1. Kor. 2:13   ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla,

        vaan Hengen opettamilla,

        ***************************************
        *) - selittäen hengelliset hengellisesti.
        ***************************************

        1. Kor. 2:14   Mutta luonnollinen ihminen

        - ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus,

        - eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on
        *** tutkisteltava hengellisesti. ***

        1. Kor. 2:15   Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken,

        ... mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.

        1. Kor. 2:16   Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?"
        _________________________________
        *) Mutta meillä on Kristuksen mieli.
        _________________________________


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Suomessa ovat periaatteessa jo valmiina teknisesti pedon merkki järjestelmään. Ja 2006 voitaisiin Suomessa olla jo ilman käteistä tarvittaessa...Ensin ilman käteistä, mutta jatkossa tulossa siru ihon alle. Minulla on video Pedon Merkistä!

        ... kuin toukka omenassa.

        Usko jo: Ilmestyskirjan Peto on nimenomaan hengellinen ilmiö, eikä liity ajallisen elämän tarpeiden täyttämiseen. Kuten ajallisen tavaran ostamiseen taikka myymiseen.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        ... kuin toukka omenassa.

        Usko jo: Ilmestyskirjan Peto on nimenomaan hengellinen ilmiö, eikä liity ajallisen elämän tarpeiden täyttämiseen. Kuten ajallisen tavaran ostamiseen taikka myymiseen.

        "panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." (Ilm. 13:16-17)


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        "Ja se (Väärä Profeetta) saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." (Ilm. 13:16-17)

        Vielä lue: "ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä...."
        Jumala on myös looginen! Eikö ole? Vaikka "Raamattu on loogiselta ajattelulta suljettu kirja." Vain Pyhä Henki voi avata ymmärtämään sen!
        Jumala haluaa että sirusta tiedot olisi yksinkertaiset niin kuin Pelastuksesta, ei tarvitse olla matematiikan profesori! Jumala haluaa että mahdollisen monet pelastuvat! Aamen!

        Haloo... Raamattu on nimenomaan hengellinen kirja. Sen sisältöä voi avata ainoastaan Pyhä Henki.

        Sitä ei lueta ollenkaan samalla tavoin kun muita kirjoja. Ihme on ellet ole vielä huomannut että se on tavalliselle lukijalle todella sekava kirja.

        Miksi esimerkiksi Daavidin täytyi tappaa sata miestä, ja skalpeerata jokaisen miehen peniksestä esinahka, ja viedä sitten ne esinahat Saulille, saadakseen hänen tyttärensä vaimokseen.

        Kuulostiko sinusta rationaalisen viisaalta?

        Daavidillahan oli sittemmin paljon myöskin omia vaimoja yhtä aikaa kaikki. Ja Daavid oli Jumalan mies.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        ... kuin toukka omenassa.

        Usko jo: Ilmestyskirjan Peto on nimenomaan hengellinen ilmiö, eikä liity ajallisen elämän tarpeiden täyttämiseen. Kuten ajallisen tavaran ostamiseen taikka myymiseen.

        olet?


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Haloo... Raamattu on nimenomaan hengellinen kirja. Sen sisältöä voi avata ainoastaan Pyhä Henki.

        Sitä ei lueta ollenkaan samalla tavoin kun muita kirjoja. Ihme on ellet ole vielä huomannut että se on tavalliselle lukijalle todella sekava kirja.

        Miksi esimerkiksi Daavidin täytyi tappaa sata miestä, ja skalpeerata jokaisen miehen peniksestä esinahka, ja viedä sitten ne esinahat Saulille, saadakseen hänen tyttärensä vaimokseen.

        Kuulostiko sinusta rationaalisen viisaalta?

        Daavidillahan oli sittemmin paljon myöskin omia vaimoja yhtä aikaa kaikki. Ja Daavid oli Jumalan mies.

        Sinun sanat: "tavalliselle lukijalle todella sekava kirja"....
        Vastaus: olivatko apostolit professoria?


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        olet?

        Sen mitä minä olen juttujasi lukenut, niin et ymmärrä raamatun Hengellisestä sanomasta juuri mitään.

        Näitkö sinä muuten sata tapetun miehen esinahkaa Jumalan miehen kädessä?

        Ei kuule Tanja, usko huviksesi ettei raamattua lueta ollenkaan sillä tavoin kun sinä ja uskonveljesi lukevat.

        Raamattu on sanoma Kristuksesta, ja se on sitä samaa kannesta kanteen.

        Mutta saakoon Jumala armossaan Pyhän Henkensä kautta herättää sinun tässä ajassa nukkuvan henkesi. Ja täyttäköön sen hänen Hengellään. Sen valon Hengellä, jolla sinäkin näet mistä kulkee tie taivaaseen. Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Sinun sanat: "tavalliselle lukijalle todella sekava kirja"....
        Vastaus: olivatko apostolit professoria?

        Ja profeetat olivat profeettoja.

        Mutta nyt ja tässä ajassa elävä ja toimiva väärä profeetta on hyvin ahkera toimissaan.

        Matt. 24:6   Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        Matt. 24:7   Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        Matt. 24:8   Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        Matt. 24:9   Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
        Matt. 24:10   Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        Matt. 24:11   Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        Matt. 24:12   Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        Matt. 24:13   Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
        -------------------------------------------------
        Pysyy vanvana.
        Siis missä pysyy vahvana?

        Kieltäymyksissäkö (kenties vaikka sirusta),
        vai omassa voimassa, vai hyvänä ja rakastavana ihmisenä kilvoituksessako kenties, vai missä?

        Vahvana JEESUKSESSA KRISTUKSESSA.


      • AAmenta vaan
        Episkopal kirjoitti:

        Sen mitä minä olen juttujasi lukenut, niin et ymmärrä raamatun Hengellisestä sanomasta juuri mitään.

        Näitkö sinä muuten sata tapetun miehen esinahkaa Jumalan miehen kädessä?

        Ei kuule Tanja, usko huviksesi ettei raamattua lueta ollenkaan sillä tavoin kun sinä ja uskonveljesi lukevat.

        Raamattu on sanoma Kristuksesta, ja se on sitä samaa kannesta kanteen.

        Mutta saakoon Jumala armossaan Pyhän Henkensä kautta herättää sinun tässä ajassa nukkuvan henkesi. Ja täyttäköön sen hänen Hengellään. Sen valon Hengellä, jolla sinäkin näet mistä kulkee tie taivaaseen. Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.

        Episkopal puhuu asiaa.

        Raamattua ei lueta jäjellä.
        Se on meille ilmoitus Kristuksesta ja lunastuksesta.

        Salakoodien etsijät menevät harhaan


      • Tanja
        AAmenta vaan kirjoitti:

        Episkopal puhuu asiaa.

        Raamattua ei lueta jäjellä.
        Se on meille ilmoitus Kristuksesta ja lunastuksesta.

        Salakoodien etsijät menevät harhaan

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!


      • Tanja
        Lasse-setä kirjoitti:

        Oiskohan nuo oikea käsi ja otsa viittaus siihen, että vanhassa testamentissa puhutaan totuudesta joka laitetaan näihin paikkoihin. En nyt muista tarkaan mitä sanaa siinä käytettiin.

        Kuitenkin vanhan testamentin uskovilla oli totuus ajatuksissa ja mielessä ja myös teoissa tärkeä. Näin näitä kohtia tulkitsisisin.

        Muistan errän papin puhuneet antkristuksesta seuraavasti: Antikristus ei ole pelkästään vastustaja, vaan jotain mitä laitetaan Kristuksen sijalle.

        Jos oikeaan käteen ja otsaan saa pesiytyä vääryys ja raamatun sanasta piittaamaton hengellisyys, on antikristus ja pedon merkki läsnä ilman mitään siruja, näin ajattelen.

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!


      • Tanja

        Kiitos sinulle ja Siunausta!


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!

        Ihminen joka ei tunne Jumalan sanaa ja toistelee kuin papukaija paria omaa fraasiaan päivästä toiseen.

        Sinulla ei ole yhtään Jumalan sanaa todisteeksi näihin siru satuihisi, vain pelkkää tyhjää huulten höpinää.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Ihminen joka ei tunne Jumalan sanaa ja toistelee kuin papukaija paria omaa fraasiaan päivästä toiseen.

        Sinulla ei ole yhtään Jumalan sanaa todisteeksi näihin siru satuihisi, vain pelkkää tyhjää huulten höpinää.

        Se oli henkilökohtainen vastaus hänelle. Olet todella "rakastava uskovainen". Oletko lestadiolainen?


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!

        Luuletko sinä valheen muuttuvan todeksi kun sitä toistaa riittävän monta kertaa. Tämähän onkin aitovenäläinen aivopesuoppi.

        Pitäisi nyt vain nöyrtyä ylpeydestäsi ja avata ensin rukouksen kanssa se Raamattusi, pitäisi nöyrtyä rukoukseen että Jumala lain kautta kirkastasi sinulle ensin kadotetun ja tuomitun tilasi, jotta voisit hädässäsi tulla Kristuksen eteen saamaan armon, ja voisit joskus käsittää uskonvanhuskauden.

        Siitä Tiestä, elämän tiestä Raamattu puhuu, ei suinkaan mitään kauppapolitiikkaa ja siruoppia.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Luuletko sinä valheen muuttuvan todeksi kun sitä toistaa riittävän monta kertaa. Tämähän onkin aitovenäläinen aivopesuoppi.

        Pitäisi nyt vain nöyrtyä ylpeydestäsi ja avata ensin rukouksen kanssa se Raamattusi, pitäisi nöyrtyä rukoukseen että Jumala lain kautta kirkastasi sinulle ensin kadotetun ja tuomitun tilasi, jotta voisit hädässäsi tulla Kristuksen eteen saamaan armon, ja voisit joskus käsittää uskonvanhuskauden.

        Siitä Tiestä, elämän tiestä Raamattu puhuu, ei suinkaan mitään kauppapolitiikkaa ja siruoppia.

        Toivon että sinulle ilmeisty TODELLINEN JEESUS!


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Se oli henkilökohtainen vastaus hänelle. Olet todella "rakastava uskovainen". Oletko lestadiolainen?

        Sinä olet nyt menossa kuolleessa uskossasi siruoppisi kanssa kadotukseen.

        Siksi en millään voi olla julistamatta sinulle ensin lakia herätykseksi synnion unesta. Lain kautta tulee näet synnin tunto, Kristus pelastaa vain syntisiä. Synnin unesta herättyäsi julistan katuvalle uskoa Kristukseen pelastukseksi.


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Toivon että sinulle ilmeisty TODELLINEN JEESUS!

        Kiitos sinulle Jeesus!


    • Vesli

      oikeassa olet,maailma kumartaa jo rahaa ja kunniaa eli raamatun oppi heikkenee päivä päivältä.muistaakseni viisaat ovat jo kehittelemässä sirua mikä tulisi käteen eli olisko se pedonmerkki?

      • Tanja

        Pedon Merkki on siru, mutta Peto on ihminen, jolla on Pedon Merkki(siru).
        Siunausta sinulle Kristuksessa!


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Pedon Merkki on siru, mutta Peto on ihminen, jolla on Pedon Merkki(siru).
        Siunausta sinulle Kristuksessa!

        "Pedon Merkki on siru, mutta Peto on ihminen, jolla on Pedon Merkki(siru)."

        Ei, pedon merkki ei ole mikään siru, ja peto on elämyt keskuudessamme yhdessä väärän profeetan kanssa heti syntiinlankeemuksen jälkeen.

        Lukekaa Raamattua hyvät ihmiset ja näyttäkää Raamatusta kohdat joihin harhaoppinne siruista perustatte.

        Helppo on sanoa näin ja noin mutta Sellaista satua ei Raamatusta pysty todeksi näyttämään, sillä pedon tunnistetiedot ovat Raamatussa hyvin tarkat.

        Tällaisista ei Tanjan kanssa tietenkään kannattaisi edes keskustella, koska hän on hengellisesti täysin raakile, jota peto ja väärä profeetta vievät sinne ja tänne eksytyksiin Kristuksen opista ja Jumalan sanasta.

        Mitä ilmeisemmin hän jättää myöskin lukematta ne johdat Raamatusta, jotka olen hänelle todisteeksi kopioinut. Pedon merkki ei ole siru, eikä sirun omistaja ole peto. Peto on ja väärä profeetta ovat Tanjaa paljon lähempana, kun hän koskaan osaisi kuvitellakaan.


      • Sivusta seuraaja

        Mielestäni sen täytyy olla pedonmerkki, sillä ilman sitä ei voi ostaa tai myydä mitään. Kaikki tiedot näkyvät tässä sirussa.


      • Aivan tolkutonta
        Episkopal kirjoitti:

        "Pedon Merkki on siru, mutta Peto on ihminen, jolla on Pedon Merkki(siru)."

        Ei, pedon merkki ei ole mikään siru, ja peto on elämyt keskuudessamme yhdessä väärän profeetan kanssa heti syntiinlankeemuksen jälkeen.

        Lukekaa Raamattua hyvät ihmiset ja näyttäkää Raamatusta kohdat joihin harhaoppinne siruista perustatte.

        Helppo on sanoa näin ja noin mutta Sellaista satua ei Raamatusta pysty todeksi näyttämään, sillä pedon tunnistetiedot ovat Raamatussa hyvin tarkat.

        Tällaisista ei Tanjan kanssa tietenkään kannattaisi edes keskustella, koska hän on hengellisesti täysin raakile, jota peto ja väärä profeetta vievät sinne ja tänne eksytyksiin Kristuksen opista ja Jumalan sanasta.

        Mitä ilmeisemmin hän jättää myöskin lukematta ne johdat Raamatusta, jotka olen hänelle todisteeksi kopioinut. Pedon merkki ei ole siru, eikä sirun omistaja ole peto. Peto on ja väärä profeetta ovat Tanjaa paljon lähempana, kun hän koskaan osaisi kuvitellakaan.

        Tämä on sitä samaa vanhaa vouhotusta.
        Yhdessä vaiheessa eivät voineet ostaa tiettyä astianpesuainetta, kun purkin pohjassa oleva kuvio oli pedon merkki.
        Minulle eräs helluntailainen ystävä puhui siitä pitkään ja hartaasti.

        --------------
        Hengellinen sisältö uskosta puuuttuu näillä täysin.
        Episkopal on kirjoittanut asiasta hyvin.
        Me emme vastusta siruja, vaan sitä henkeä, joka ei perusta uskoa Jeesukseen Kristukseen, yksin Häneen ja hänen tekoihinsa, vaan omaan pyhyteen ja omaan hurskauteen, oli se mitän hyvänsä.


      • Episkopal
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Mielestäni sen täytyy olla pedonmerkki, sillä ilman sitä ei voi ostaa tai myydä mitään. Kaikki tiedot näkyvät tässä sirussa.

        En ymmärrä kuinka yleensä voitte tulla sellsiseen johtopäätökseen, että Raamattu olisi jokin kauppapoliittinen teos. Ei todellakaan pedon merkit on selitetty Raamatussa niin selkeästi. Näkyvin merkki on petolliset ihmeet.
        Nekään eivät liity mitenkään kauppapolitiikkaan.

        Mutta mitään tällaista siruhommaa ette tule koskaan näkemään, etttekä tuhatvuotista valtakuntaakaan sellaisena kun te luulette.

        Kaikki tällaiset pomiloimiset ovat ihmisjärjen sotkua, joissa järjen päätelmät on sotkettu osaksi hengellisyyttä.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        En ymmärrä kuinka yleensä voitte tulla sellsiseen johtopäätökseen, että Raamattu olisi jokin kauppapoliittinen teos. Ei todellakaan pedon merkit on selitetty Raamatussa niin selkeästi. Näkyvin merkki on petolliset ihmeet.
        Nekään eivät liity mitenkään kauppapolitiikkaan.

        Mutta mitään tällaista siruhommaa ette tule koskaan näkemään, etttekä tuhatvuotista valtakuntaakaan sellaisena kun te luulette.

        Kaikki tällaiset pomiloimiset ovat ihmisjärjen sotkua, joissa järjen päätelmät on sotkettu osaksi hengellisyyttä.

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!


      • Tanja
        Aivan tolkutonta kirjoitti:

        Tämä on sitä samaa vanhaa vouhotusta.
        Yhdessä vaiheessa eivät voineet ostaa tiettyä astianpesuainetta, kun purkin pohjassa oleva kuvio oli pedon merkki.
        Minulle eräs helluntailainen ystävä puhui siitä pitkään ja hartaasti.

        --------------
        Hengellinen sisältö uskosta puuuttuu näillä täysin.
        Episkopal on kirjoittanut asiasta hyvin.
        Me emme vastusta siruja, vaan sitä henkeä, joka ei perusta uskoa Jeesukseen Kristukseen, yksin Häneen ja hänen tekoihinsa, vaan omaan pyhyteen ja omaan hurskauteen, oli se mitän hyvänsä.

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!

        Sinähän olet puhunut satuja mikrosirusta.
        Etkä tiedä mikä on peto, saatikka sitä mikä on hänen merkkinsä. Hengellisesti sokeat ne kuoppaan lankeavat, kyllä Jumala omistaan huolen pitää.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Sinähän olet puhunut satuja mikrosirusta.
        Etkä tiedä mikä on peto, saatikka sitä mikä on hänen merkkinsä. Hengellisesti sokeat ne kuoppaan lankeavat, kyllä Jumala omistaan huolen pitää.

        Sinun sanat: "Hengellisesti sokeat ne kuoppaan lankeavat, kyllä Jumala omistaan huolen pitää."
        Vastaus: Aamen!


      • Episkopal
        Tanja kirjoitti:

        Voit ottaa sen Pedon Merkin! Se on sinun OMA PÄÄTÖS!

        Tämä nainen onkin selvästi häirikkö, han kopioi aina saman viestin seuraavaan sarakkeeseen.

        No tyhjällä ei ole mitään Jumalan sanaa, se on valitettavaa mutta totta.


      • Tanja
        Episkopal kirjoitti:

        Tämä nainen onkin selvästi häirikkö, han kopioi aina saman viestin seuraavaan sarakkeeseen.

        No tyhjällä ei ole mitään Jumalan sanaa, se on valitettavaa mutta totta.

        Tai oletko terve?


      • ??????????
        Tanja kirjoitti:

        Tai oletko terve?

        Tämä nainen onkin selvästi häirikkö, han kopioi aina saman viestin seuraavaan sarakkeeseen.


      • Meeri
        Episkopal kirjoitti:

        Sinähän olet puhunut satuja mikrosirusta.
        Etkä tiedä mikä on peto, saatikka sitä mikä on hänen merkkinsä. Hengellisesti sokeat ne kuoppaan lankeavat, kyllä Jumala omistaan huolen pitää.

        Eivät ole satuja mikrosirut - valitettavasti.
        Tällä hetkellä niitä käytetään tieteessä, kun vaikkapa halutaan tutkia joidenkin eläinten tai lintujen tapoja ja liikkumisia.
        Mikrosiruja on hyödynnetty myös vaikkapa polkupyörävarkauksien estämisessä. Itselläni on sellainen polkupyörä, jossa on mikrosiru. Jos joku varastaa sen, sen sijainti saadaan selville mikrosirun vuoksi.
        Täytyy vain toivoa, että se aika on kaukana, kun ihmisiä aletaan merkitä mikrosiruilla, niin ettei kukaan tarvitse enää henkilöpapereita, vaan mikrosiru kertoo tietyssä, siihen suunnatussa valossa kaiken. (Meillähän on jo henkilötunnukset kaikilla).
        Jos kansainvälinen terrorismi lisääntyy ja henkilöpaperien väärentäminen yms, voi se hyvinkin olla perusteena sille, että aletaan etsiä varmempia henkilötunnisteita. Mikrosirua on todella huomattavasti vaikeampi väärentää kuin paperista tai muovista tehtyä henkilökorttia.
        Mutta toivoa vain voi, että tämä aika on kaukana. Eivätkä ne varmaan aivan halpojakaan ole nämä mikrosirut, kaikkiin ihmisiin pantuna.
        Tieteellis-tekniset valmiudet meillä jo ovat mikrosiruihin.
        Raamatussa mainittuja kymmenvaltioliittoja on maailmassa ollut mielestäni jo useita (mm. USA, NL, EU ja varmaan muitakin, joita minulla ei ole tietoa). Mutta tarvitseeko näitä miettiä? Koska niille ei mitään voi. Ja paljon ovat ihmiset tulkinneet väärinkin erilaisia ennustuksia. Paras on pitää jalat maassa.


      • Episkopal
        Meeri kirjoitti:

        Eivät ole satuja mikrosirut - valitettavasti.
        Tällä hetkellä niitä käytetään tieteessä, kun vaikkapa halutaan tutkia joidenkin eläinten tai lintujen tapoja ja liikkumisia.
        Mikrosiruja on hyödynnetty myös vaikkapa polkupyörävarkauksien estämisessä. Itselläni on sellainen polkupyörä, jossa on mikrosiru. Jos joku varastaa sen, sen sijainti saadaan selville mikrosirun vuoksi.
        Täytyy vain toivoa, että se aika on kaukana, kun ihmisiä aletaan merkitä mikrosiruilla, niin ettei kukaan tarvitse enää henkilöpapereita, vaan mikrosiru kertoo tietyssä, siihen suunnatussa valossa kaiken. (Meillähän on jo henkilötunnukset kaikilla).
        Jos kansainvälinen terrorismi lisääntyy ja henkilöpaperien väärentäminen yms, voi se hyvinkin olla perusteena sille, että aletaan etsiä varmempia henkilötunnisteita. Mikrosirua on todella huomattavasti vaikeampi väärentää kuin paperista tai muovista tehtyä henkilökorttia.
        Mutta toivoa vain voi, että tämä aika on kaukana. Eivätkä ne varmaan aivan halpojakaan ole nämä mikrosirut, kaikkiin ihmisiin pantuna.
        Tieteellis-tekniset valmiudet meillä jo ovat mikrosiruihin.
        Raamatussa mainittuja kymmenvaltioliittoja on maailmassa ollut mielestäni jo useita (mm. USA, NL, EU ja varmaan muitakin, joita minulla ei ole tietoa). Mutta tarvitseeko näitä miettiä? Koska niille ei mitään voi. Ja paljon ovat ihmiset tulkinneet väärinkin erilaisia ennustuksia. Paras on pitää jalat maassa.

        Eivät ole satuja mikrosirut - valitettavasti.

        Kukas näin on sanonut? Ne ovat oikeassa käytössä tärkeitä keksintöjä.

        Etkö osaa liittää asioita oikeisiin yhteyksiinsä?

        Mikrosiru on PEDON MERKKINÄ satua. Ja se voi lukea suoraan Raamatusta. Siellä nimittäin kerrotaan pedon merkin tuntomerkkejä kyllä jos osaa lukea niitä.

        Peto ja väärä profeetta ovat saatanan apupoikia, joiden kanssa yhdessä saatana matkii Jumalan kolminaisuutta. Peto on ollut maailmassa jo hyvin pitkään, vuosia on mahdoton edes arvata kuinka kauan, samoin väärä profeetta.


      • Meeri
        Episkopal kirjoitti:

        Eivät ole satuja mikrosirut - valitettavasti.

        Kukas näin on sanonut? Ne ovat oikeassa käytössä tärkeitä keksintöjä.

        Etkö osaa liittää asioita oikeisiin yhteyksiinsä?

        Mikrosiru on PEDON MERKKINÄ satua. Ja se voi lukea suoraan Raamatusta. Siellä nimittäin kerrotaan pedon merkin tuntomerkkejä kyllä jos osaa lukea niitä.

        Peto ja väärä profeetta ovat saatanan apupoikia, joiden kanssa yhdessä saatana matkii Jumalan kolminaisuutta. Peto on ollut maailmassa jo hyvin pitkään, vuosia on mahdoton edes arvata kuinka kauan, samoin väärä profeetta.

        Siru voi toimia henkilökorttina ja hyvässä tarkoituksessa myös ihmisissä pitkä aikaa hyvin, niin että sillä ei ole mitään erityisen kielteisiä puolia. Jos ihminen eksyy erämaihin, katoaa rikoksen seurauksena tai vaikkapa hukkuu, sirusta on olinpaikan paljastajana hyötyä ja hänet voidaan jopa pelastaa.

        Mutta entäpä jos maailmaan tulee joku juutalaisia vainonnut Hitlerin kaltainen päällikkö, joka alkaa vainota vaikkapa tiettyjä ihmisiä ja jolta on vaikea piiloutuakaan, koska siru paljastaa olinpaikan. Siruun voi esimerkiksi olla merkittynä sellaisia tietoja kuin kansallisuus, uskonto, poliittiset näkemykset yms - äärimmäisen pieneen tilaan koodikielellä. Aletaan sitten vain jahdata jollakin tietyllä koodilla varustettuja ihmisiä. Vaikkapa juuri kristittyjä?
        Itse en lue tieteiskirjallisuutta juuri ensinkään, mutta sieltähän näitä kaikenlaisia kuvitelmia löytää.
        Minua ei pedon merkki kovin paljon kiinnosta.
        Huomautan vain, että mikrosirukin - kaikkiin ihmisiin asennettuna - antaa sadistiselle ja pahalle vallankäyttäjälle hyvin suuret mahdollisuudet toimia, siis aivan käytännössä. Kaikenlaiset ennustukset kiehtovat ihmisiä, mutta usein ne myös toteuttavat itse itsensä - siis ihmiset toteuttavat ne, kun suggestionomaisesti kuvittelevat, että juuri sillä tavalla täytyy toimia.


      • Tanja
        Meeri kirjoitti:

        Siru voi toimia henkilökorttina ja hyvässä tarkoituksessa myös ihmisissä pitkä aikaa hyvin, niin että sillä ei ole mitään erityisen kielteisiä puolia. Jos ihminen eksyy erämaihin, katoaa rikoksen seurauksena tai vaikkapa hukkuu, sirusta on olinpaikan paljastajana hyötyä ja hänet voidaan jopa pelastaa.

        Mutta entäpä jos maailmaan tulee joku juutalaisia vainonnut Hitlerin kaltainen päällikkö, joka alkaa vainota vaikkapa tiettyjä ihmisiä ja jolta on vaikea piiloutuakaan, koska siru paljastaa olinpaikan. Siruun voi esimerkiksi olla merkittynä sellaisia tietoja kuin kansallisuus, uskonto, poliittiset näkemykset yms - äärimmäisen pieneen tilaan koodikielellä. Aletaan sitten vain jahdata jollakin tietyllä koodilla varustettuja ihmisiä. Vaikkapa juuri kristittyjä?
        Itse en lue tieteiskirjallisuutta juuri ensinkään, mutta sieltähän näitä kaikenlaisia kuvitelmia löytää.
        Minua ei pedon merkki kovin paljon kiinnosta.
        Huomautan vain, että mikrosirukin - kaikkiin ihmisiin asennettuna - antaa sadistiselle ja pahalle vallankäyttäjälle hyvin suuret mahdollisuudet toimia, siis aivan käytännössä. Kaikenlaiset ennustukset kiehtovat ihmisiä, mutta usein ne myös toteuttavat itse itsensä - siis ihmiset toteuttavat ne, kun suggestionomaisesti kuvittelevat, että juuri sillä tavalla täytyy toimia.

        Olet oikeassa!


      • Episkopal.
        Meeri kirjoitti:

        Siru voi toimia henkilökorttina ja hyvässä tarkoituksessa myös ihmisissä pitkä aikaa hyvin, niin että sillä ei ole mitään erityisen kielteisiä puolia. Jos ihminen eksyy erämaihin, katoaa rikoksen seurauksena tai vaikkapa hukkuu, sirusta on olinpaikan paljastajana hyötyä ja hänet voidaan jopa pelastaa.

        Mutta entäpä jos maailmaan tulee joku juutalaisia vainonnut Hitlerin kaltainen päällikkö, joka alkaa vainota vaikkapa tiettyjä ihmisiä ja jolta on vaikea piiloutuakaan, koska siru paljastaa olinpaikan. Siruun voi esimerkiksi olla merkittynä sellaisia tietoja kuin kansallisuus, uskonto, poliittiset näkemykset yms - äärimmäisen pieneen tilaan koodikielellä. Aletaan sitten vain jahdata jollakin tietyllä koodilla varustettuja ihmisiä. Vaikkapa juuri kristittyjä?
        Itse en lue tieteiskirjallisuutta juuri ensinkään, mutta sieltähän näitä kaikenlaisia kuvitelmia löytää.
        Minua ei pedon merkki kovin paljon kiinnosta.
        Huomautan vain, että mikrosirukin - kaikkiin ihmisiin asennettuna - antaa sadistiselle ja pahalle vallankäyttäjälle hyvin suuret mahdollisuudet toimia, siis aivan käytännössä. Kaikenlaiset ennustukset kiehtovat ihmisiä, mutta usein ne myös toteuttavat itse itsensä - siis ihmiset toteuttavat ne, kun suggestionomaisesti kuvittelevat, että juuri sillä tavalla täytyy toimia.

        Sellaista valtaa jossa kaikki maapallon ihmiset olisivat yhden ihmisen napin takana ei tule. Sellainen on vainoharhaisuutta.

        Sen sijaan, että askartelee tällaisissa sfääreissä, on todellisuuden pakoa myös. Pitäisi muistaa keskittyä monissa maissa tänä päivänä vainottuja kristityitä auttamaan.


      • Meeri
        Episkopal. kirjoitti:

        Sellaista valtaa jossa kaikki maapallon ihmiset olisivat yhden ihmisen napin takana ei tule. Sellainen on vainoharhaisuutta.

        Sen sijaan, että askartelee tällaisissa sfääreissä, on todellisuuden pakoa myös. Pitäisi muistaa keskittyä monissa maissa tänä päivänä vainottuja kristityitä auttamaan.

        Kun yksi ihminen, Hitler, koneistoineen pystyi surmaamaan kuusi miljoonaa juutalaista, siis enemmän kuin koko Suomen väestö, niin kyllä monet muutkin painajaiset ovat mahdollisia tässä maailmassa, jossa tietotekniikka tuo yhä uusia mahdollisuuksia ihmisten käyttöön.
        En ole selvänäkijä, joka tietää, mitä tulee tapahtumaan ja mitä ei. Ja onhan niitä ihmisiä, jotka väittävät, ettei mitään juutalaisvainoja ole ollutkaan, vaan kaikki sellainen on vain propagandaa.

        En ole tullut edes ajatelleeksi, että kaikki maailman ihmiset olisivat jonkun yhden ihmisen napin painalluksen takana, koska jo ajatuskin tuntuu minusta pöljältä. Joten en ole huomannut sellaista edes pelätä. Aivan riittävästi piinaa saa pienemmistäkin diktaattoreista koneistoineen (Hitler, Stalin, Mao ja muut kuolemankylväjät)


      • Episkopal
        Meeri kirjoitti:

        Kun yksi ihminen, Hitler, koneistoineen pystyi surmaamaan kuusi miljoonaa juutalaista, siis enemmän kuin koko Suomen väestö, niin kyllä monet muutkin painajaiset ovat mahdollisia tässä maailmassa, jossa tietotekniikka tuo yhä uusia mahdollisuuksia ihmisten käyttöön.
        En ole selvänäkijä, joka tietää, mitä tulee tapahtumaan ja mitä ei. Ja onhan niitä ihmisiä, jotka väittävät, ettei mitään juutalaisvainoja ole ollutkaan, vaan kaikki sellainen on vain propagandaa.

        En ole tullut edes ajatelleeksi, että kaikki maailman ihmiset olisivat jonkun yhden ihmisen napin painalluksen takana, koska jo ajatuskin tuntuu minusta pöljältä. Joten en ole huomannut sellaista edes pelätä. Aivan riittävästi piinaa saa pienemmistäkin diktaattoreista koneistoineen (Hitler, Stalin, Mao ja muut kuolemankylväjät)

        Kuinkahan paljon on kuollut porukkaa hänen toimiensa kautta? Ja joka päivä kuolee.

        Tänäänkin kuoli noin kolmesataa ihmistä paniikin seurauksena, kun eri ryhmät tappelevat Irakisssa
        vallasta Bush:in tuhottua siihenastisen Saddasmin hallinnon.

        Saddamia syytettiin murhista, aivan oikein kyllä, mutta ketäs nämä tekopyhät nyt syyttäisivät???


      • Episkopal
        Meeri kirjoitti:

        Kun yksi ihminen, Hitler, koneistoineen pystyi surmaamaan kuusi miljoonaa juutalaista, siis enemmän kuin koko Suomen väestö, niin kyllä monet muutkin painajaiset ovat mahdollisia tässä maailmassa, jossa tietotekniikka tuo yhä uusia mahdollisuuksia ihmisten käyttöön.
        En ole selvänäkijä, joka tietää, mitä tulee tapahtumaan ja mitä ei. Ja onhan niitä ihmisiä, jotka väittävät, ettei mitään juutalaisvainoja ole ollutkaan, vaan kaikki sellainen on vain propagandaa.

        En ole tullut edes ajatelleeksi, että kaikki maailman ihmiset olisivat jonkun yhden ihmisen napin painalluksen takana, koska jo ajatuskin tuntuu minusta pöljältä. Joten en ole huomannut sellaista edes pelätä. Aivan riittävästi piinaa saa pienemmistäkin diktaattoreista koneistoineen (Hitler, Stalin, Mao ja muut kuolemankylväjät)

        Kuinkahan paljon on kuollut porukkaa hänen toimiensa kautta? Ja joka päivä kuolee.

        Tänäänkin kuoli noin kolmesataa ihmistä paniikin seurauksena, kun eri ryhmät tappelevat Irakisssa
        vallasta Bush:in tuhottua siihenastisen Saddasmin hallinnon.

        Saddamia syytettiin murhista, aivan oikein kyllä, mutta ketäs nämä tekopyhät nyt syyttäisivät???


      • Tanja
        Meeri kirjoitti:

        Kun yksi ihminen, Hitler, koneistoineen pystyi surmaamaan kuusi miljoonaa juutalaista, siis enemmän kuin koko Suomen väestö, niin kyllä monet muutkin painajaiset ovat mahdollisia tässä maailmassa, jossa tietotekniikka tuo yhä uusia mahdollisuuksia ihmisten käyttöön.
        En ole selvänäkijä, joka tietää, mitä tulee tapahtumaan ja mitä ei. Ja onhan niitä ihmisiä, jotka väittävät, ettei mitään juutalaisvainoja ole ollutkaan, vaan kaikki sellainen on vain propagandaa.

        En ole tullut edes ajatelleeksi, että kaikki maailman ihmiset olisivat jonkun yhden ihmisen napin painalluksen takana, koska jo ajatuskin tuntuu minusta pöljältä. Joten en ole huomannut sellaista edes pelätä. Aivan riittävästi piinaa saa pienemmistäkin diktaattoreista koneistoineen (Hitler, Stalin, Mao ja muut kuolemankylväjät)

        "En ole tullut edes ajatelleeksi, että kaikki maailman ihmiset olisivat jonkun yhden ihmisen napin painalluksen takana..."
        Kysymys: Onko tulossa Antikristus?


      • tarkoittaa
        Meeri kirjoitti:

        Kun yksi ihminen, Hitler, koneistoineen pystyi surmaamaan kuusi miljoonaa juutalaista, siis enemmän kuin koko Suomen väestö, niin kyllä monet muutkin painajaiset ovat mahdollisia tässä maailmassa, jossa tietotekniikka tuo yhä uusia mahdollisuuksia ihmisten käyttöön.
        En ole selvänäkijä, joka tietää, mitä tulee tapahtumaan ja mitä ei. Ja onhan niitä ihmisiä, jotka väittävät, ettei mitään juutalaisvainoja ole ollutkaan, vaan kaikki sellainen on vain propagandaa.

        En ole tullut edes ajatelleeksi, että kaikki maailman ihmiset olisivat jonkun yhden ihmisen napin painalluksen takana, koska jo ajatuskin tuntuu minusta pöljältä. Joten en ole huomannut sellaista edes pelätä. Aivan riittävästi piinaa saa pienemmistäkin diktaattoreista koneistoineen (Hitler, Stalin, Mao ja muut kuolemankylväjät)

        että keskustelussa on häviöllä! Muutenkin:sirukeskustelu ei ole enää oikein terveellä pohjalla. Lopettakaa koko porukka siitä puhuminen.


      • Meeri
        tarkoittaa kirjoitti:

        että keskustelussa on häviöllä! Muutenkin:sirukeskustelu ei ole enää oikein terveellä pohjalla. Lopettakaa koko porukka siitä puhuminen.

        ... kevyt puheesi "Hitler-kortista".


      • Tanja
        Meeri kirjoitti:

        ... kevyt puheesi "Hitler-kortista".

        Viestisi on poistettu. Kerroit siellä että et mene seuroihiin. Miksi se on poistettu?


      • Meeri
        Tanja kirjoitti:

        Viestisi on poistettu. Kerroit siellä että et mene seuroihiin. Miksi se on poistettu?

        ...mitä poistetaan ja mitä jätetään. Minun elämäni on muualla kuin täällä netissä.


    • Jalmari

      kun olet noin tosissasi keskellä yötä.
      Koeta välillä elää normaalia elämää.
      Sinun paatoksesi ei ole hyväksi meille
      eikä itsellesi.

      Rukoilen puolestasi, että rauhoittuisit
      ja olisimme kavereita kaikkin keskenämme.

      • Meeri

        Olen niitä ihmisiä, joka oikein virkistyn aamuyöstä, pikkutunneilla. Vain harvoin onnistun menemään yöpuulle aiemmin kuin kello 1.30, vaikka seuraavana päivänä on työpäivä. Yleensä myöhemmin.
        Mutta uskaltaako tällaista täällä edes kertoa, kun tällainen vuorokausirytmi näyttää olevan joillekin jonkinlainen hulluuden mitta? Eipä silti, että mitenkään hulluutta pelkäisin. Enemmän minä kaikenlaista laumasieluisuutta vierastan, ja sellaisena pidän myös normaaliuden vaatimusta.
        Minusta Tanjan ajatukset ovat kiinnostavia. En ensinkään toivo - saatikka rukoile - että hän "rauhoittuisi". Pikemminkin toivon, mutta en sitäkään rukoile, että Jalmari virkistyisi. Minusta on mukavaa, kun ihmiset ovat erilaisia, kuka milläkin tavalla.
        Juuri yhdenmukaisuuden eli "normaaliuden" vaatimus on minusta monissa kristyissä erittäin rasittava piirre. Semmoisessa seurassa menen aivan lukkoon. Tietenkin yritän näyttää mahdollisimman "normaalilta", ilmeitä myöten. (Vaikka ajattelenkin omiani: "köyhän paras huvitus on mielikuvitus").


      • Tanja

        Kiitos! Ei tarvitse rukoilla minun puolesta, Jumalamme on Voimani!
        Siunausta sinulle Kristuksessa!


      • Tanja
        Meeri kirjoitti:

        Olen niitä ihmisiä, joka oikein virkistyn aamuyöstä, pikkutunneilla. Vain harvoin onnistun menemään yöpuulle aiemmin kuin kello 1.30, vaikka seuraavana päivänä on työpäivä. Yleensä myöhemmin.
        Mutta uskaltaako tällaista täällä edes kertoa, kun tällainen vuorokausirytmi näyttää olevan joillekin jonkinlainen hulluuden mitta? Eipä silti, että mitenkään hulluutta pelkäisin. Enemmän minä kaikenlaista laumasieluisuutta vierastan, ja sellaisena pidän myös normaaliuden vaatimusta.
        Minusta Tanjan ajatukset ovat kiinnostavia. En ensinkään toivo - saatikka rukoile - että hän "rauhoittuisi". Pikemminkin toivon, mutta en sitäkään rukoile, että Jalmari virkistyisi. Minusta on mukavaa, kun ihmiset ovat erilaisia, kuka milläkin tavalla.
        Juuri yhdenmukaisuuden eli "normaaliuden" vaatimus on minusta monissa kristyissä erittäin rasittava piirre. Semmoisessa seurassa menen aivan lukkoon. Tietenkin yritän näyttää mahdollisimman "normaalilta", ilmeitä myöten. (Vaikka ajattelenkin omiani: "köyhän paras huvitus on mielikuvitus").

        Kiitos Herralle että olet Elävä Ihminen! Toivon sinulle SIUNAUSTA KRISTUKSESSAMME!


      • Jeremijahu
        Tanja kirjoitti:

        Kiitos! Ei tarvitse rukoilla minun puolesta, Jumalamme on Voimani!
        Siunausta sinulle Kristuksessa!

        Jumalalla on myöskin huumoria.

        Hän varmaan nauraa,

        Muuten hän ei kestäisi?

        Loppukevennys:

        Tämän sivun kapasiteetti on ylikuormitettu. Ei mahdu yhtään kirjoitusta enää.


      • Tanja
        Jeremijahu kirjoitti:

        Jumalalla on myöskin huumoria.

        Hän varmaan nauraa,

        Muuten hän ei kestäisi?

        Loppukevennys:

        Tämän sivun kapasiteetti on ylikuormitettu. Ei mahdu yhtään kirjoitusta enää.

        "Tämän sivun kapasiteetti on ylikuormitettu. Ei mahdu yhtään kirjoitusta enää."

        Mistä tiedät? Miksi kaikki viestit poistettu?


      • Tanja

        Olet kilti vanha lestadiolainen mies, mutta sheriffi poisti sinunkin viesti, joka kirjoitit hänelle!
        Toivon sinulle Siunausta Jumalamme!


    • Tanja

      TÄMÄKIN SHERIFFI. KIITOS!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe