Mikä horoskooppi vaa`alle paras

lizpet_

Mikä on mielestänne paras kumppani vaa`alle??

32

19427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OINAS!

      OINAS!

      • Vaaka, 3.10

        ..on kaksonen, vesimies, leijona tai jousimies. Oinas taas on vastapari, joten se ei välttämättä aina toimi. Vaikka sanotaankin että vastakohdat täydentävät toisiaan. Itse en ainakaan voi sietää oinas-miehiä, enkä kyllä naisiakaan. Seurustelen itse jousimiehen kanssa.


    • Poison

      Vesimies ja kaksoset ovat parhaita kun ovat molemmat ilman merkkejä kuten vaakakin. Myös tulen merkit jousimies, leijona ja oinas saattavat sopia. Oinas on vastakkainen merkki joten hieman haasteellinen suhde luvassa, mutta parhaimmillaan toisia täydentävä.

    • vaaka

      jo mainittujen lisäksi myös vesimerkeistä kalat ja maamerkeistä neitsyt saattaisivat sopia..

      härkä ja skorpioni varauksella...

      kauris ja rapu voi olla hankalaa, mutta jos onnistuu niin palkitseva, opettava, läheinen suhde?

      kaikki käy, joidenkin merkkien kanssa ehkä tarvitaan enemmän ymmärrystä.. riippuu tietenkin koko kartasta tää yhteensopivuus?

      • yhdistelmä

        mies vaaka ja nouseva skorpioni,minä skorpioni ja nouseva härkä.Toisaalta luulis yhdistelmän toimivan,mut toisaalta ei...Ainakin seksuaalista sähköä välillämme on todellakin...


    • vaakaneiti

      Paras suhde lukuisista suhteistani on oinaan kanssa :) Oinas on se oikea :))

    • vaaka/leijona

      Itselleni parhaiten sopii vesimies. Heidän kanssaan koen sielunkumppanuutta. Toiseksi paras lienee leijona. Se on sitten sitä fyysistä vetoa..

      • vaaka nainen

        olen huomannut että vaaka mies ja vaaka nainen sopivat parhaiten toisilleen,paljon kokemusta on


    • näin se on

      kokemuksen rintaäänellä voin sanua että leijona on paras vaa`alle..mutta aina ei oo asia tietenkään näin..riippuu niin hitsin palijo luonteesta..

      • sopiiko

        Minulle ainakin on ollut leijon sopiva kumppani.Yhteiseloa on vietetty yli 20 vuotta.Onhan niitä erimielisyyksiäkin ollut.
        Leijoniakin on niin eriluonteisia.Ennemmin leijona kuin lammas?


    • kaippa

      eli jousimies, oinas ja kaksonen.

    • kaikista kokemusta

      Vesimiehen kanssa on suurin henkinen yhteys
      Kaksosen ja vaaka taas ovat intohimoa ja henkistä yhteyttä täynnä.

      Tällä hetkellä kierrossa kaksonen ja on helppoa kun ei tarvii liikoja selitellä kun toinen ymmärtää heti.
      On myös yhtä "turhamainen2ulkonäön suhteen kuin itsekkin olen

    • pirpana

      Oinaan kanssa tulin tavallaan toimeen hyvin, mutta se oli elämän vuoristorataa.Koskaan en tiennyt oliko kaikki hyvin vai täysin päinvastoin. Seikkailuna oli ihan kokemus.Nykyisen viihdyn hyvin jousimies mieheni rinnalla.Välillä on kylmää ja mökötetään ja toisaalta vakaata ja "varmaa"

    • ...vaakamiehelle

      Aurinkomerkki tulta, vaikka leijona.
      Nousuelementtinä vesi, vaikka rapu.
      Kuu vesimiehessä, ja kartassa paljon kaksosta.
      Hyvin sopii...

    • sopivin

      Kyllähän sinun täytyy joku vesimies nyt ottaa, vaikka se joisi ja hakkaisi sinua, kirjassa sanotaan että sovitte yhteen.

      • ZZZZZZZ

        Olen itse vaaka ja olen nyt tavannut aivan ihanan kaurismiehen,olenko sokea, koska mitkään opukset eivät anna minulle valoisia tulevaisuudenlupauksia.


    • vaaka-86

      Ei OINAS... mutta kyllä sekin väkisin menee.. PARHAITA on tuntunut olevan toinen VAAKA, JOUSIMIES ja LEIJONA...

      • vaakamieskö

        Leijonanaaraan kanssa mentiin juuri 6v seurustelun jälkeen naimisiin, eikä tylsää ole ollut :) niin hyvässä kuin pahassakin


    • Oman onnensa löytänyt...

      Mielestäni parhaiten kaksonen ja sen jälkeen vesimies, vaaka tai leijona. Tietty kyllähän tähän vaikuttavat nousevat merkit, kuumerkki ym. mutta näin aurinkomerkin pohjalta ajateltuna. Olen huomannut, että kaksosen kanssa ja yleensä ilmanmerkkien kesken juttu luistaa parhaiten ja ajattelutapa samantyylinen asioista....ei tarvitse vääntää joka asiaa rautalangasta vaan voi elää ja olla helpommin :) Vaikka riitojakin pakosti joskus tulee, niin niistäkin on selvitty.

      Mulle ei ole vaakanaisena löytynyt lainkaan yhteistä säveltä kauriin, härän tai neitsyen kanssa....ei vain ole toiminut. Minä kaipaan kuitenkin sitä puheliasuutta ja mukavaa seuraa ja yhteistä ajatusmaailmaa ja kun ei kohtaa niin ei voi mitään.

      Mieheni kaksonen ja yhdessä on oltu pidemmän aikaa, vaikka molemmat olimme aluksi melko meneviä, niin yhteinen sävel löytyi melko nopeasti - nyt voimme olla yhdessä meneviä tarvittaessa ja tässä sitä ollaan ja hauskaa on ollut :) Nyt kun on perhettäkin on enemmän näitä arkisempia kuvioita mutta ei haittaa. Minä olen ehkä se järjestelmällisempi meillä ja hoidan enemmän näitä kotijuttuja mutta sopii mulle.

      • mikä vois sopia

        John Lennon oli vaaka ja Yoko Ono on vesimies...


    • vaakatyttönen

      itse olen seurustellut 5 scorppionin kanssa= ei kiitos enään, seksi ihan jees mutta ajatusmaailmat ei kolahda
      sitten vesimies melkeen 6v. =mikä loistava suhde jos mies ei olisi ollut työnarkomaani ja isän tossunalla
      kolmas oinas= EI koskaan enään, mustasukkainen ja väkivaltainen
      Nyt neljäs = LEIJONA ja täydellinen mulle kaikin puolin toivon että suhteemme jatkuu loppuelämän ja niin onneksi toivoo hänkin .. :)
      tiivistettynä siis suosittelen ehdottomasti VAAKA-LEIJONA
      (p.s Leijonani on nousumerkiltä vaaka)

      • vaakatyttönen

        siis 5 vuotta scorppionin kanssa :D


      • skorp-51
        vaakatyttönen kirjoitti:

        siis 5 vuotta scorppionin kanssa :D

        oon skorppari,miksi mollaat niitä sun skorppareita,,5 vuotta,,ei vesimies ei oinas,,siis nyt leijona,,ehkä,, koita nyt päättää kenestä tykkäät,,Todella,, mutta muista,,että,, Leijona on aina hallitsija,,siis olette "tasapainoisia" et koskaan tuu todella toimeen leijonan kaa,ehkä hän kun pääsee todella hallitseen,mutta ota huomioon,,miten leijona pärjää vaaka naisen kanssa leijona kun tykkää olla vallassa jasinä tasapainoittaa,,ei onnistu,,


      • vaakatyttönen
        skorp-51 kirjoitti:

        oon skorppari,miksi mollaat niitä sun skorppareita,,5 vuotta,,ei vesimies ei oinas,,siis nyt leijona,,ehkä,, koita nyt päättää kenestä tykkäät,,Todella,, mutta muista,,että,, Leijona on aina hallitsija,,siis olette "tasapainoisia" et koskaan tuu todella toimeen leijonan kaa,ehkä hän kun pääsee todella hallitseen,mutta ota huomioon,,miten leijona pärjää vaaka naisen kanssa leijona kun tykkää olla vallassa jasinä tasapainoittaa,,ei onnistu,,

        Miksi ihmeessä otit tuon henkilökohtaisesti??? Se oli mun elämästä ja noiden merkkien kanssa ei oo tullu onnistumaan pitempään :) sehän ei ole sinun syysi? vai onko?? tekstistäsi päätellen olen tehnyt sulle jotain pahaa kun en ole saanut yhteyttä scorppioniin ?? : )
        Tiedän sen kyllä millainen on Leijona.. ja aijon pärjätä tämän asian kanssa sanoit sitten mitä tahansa :)
        Kiitos kuitenkin palautteestasi joka kuitenkin ehkä oli aiheeseen liittyen hieman liian henkilökohtainen.


    • libraman

      Vaaka tulee parhaiten toimeen keskenään. Ja tää on tietty hyvä kysymys, että mikä olis paras, mutta jos vaa'at on tosiaan ikuisia jahkailijoita, eivätkä osaa koskaan tehdä päätöstä asioiden suhteen, niin jahkailuks se menee tämäkin kysymys ja lopulta sitä ei tarvi sitt enää jahkaillakaan.

      • jeps..jeps

        no sehän riippuu asioiden haaroista ja jos kemiat kohtaa, niin sitten ei tule horoskooppimerkit mieleenkään..:)


    • Oseww

      No ei ainakaan rapu.. itse olen rapu ja on vaikeuksia tulla toimeen niin mies ja nais vaakojen kanssa :s

      • Titsku

        Oeww: Minäkin olen rapu, mutta minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia tulla toimeen vaakojen kanssa, päinvastoin! Juttua ja muutakin riittää meidän välillämme ;)'
        Mutta toisaalta se kai riippuu pitkälti ihmistyypistä, siitä että millainen ihminen on. No, eihän 4 kk paljoakaan ole, mutta tässä vaiheessa menee vielä hyvin :)


    • vaaga

      mielestäni kaksonen! Takana jos jonkin näköistä mutta silti pitkä 15v suhde. Kaksonen osaa tehdä hyvin päätöksiä ja on johtamis haluinen kun vaaka taas empii ja punnitsee asioista osaamatta tehdä päätöstä. Olen tätä mieltä :)

    • aquarrrriusss

      Vesimies sopii parhaiten! Kaikki loksahtaa kohdilleen!!

    • Iiiineees

      Mustapekka on vaa' alle paras!

      • vaakaneiti

        Ehdottomasti pässi eli oinas mutta niitä muitakin on. Vaakanainen olen ja seurustellut vaikka kuinka pitkään pässimiehen kanssa. Intohimoinen suhde ja molemmat ovat uskollisia toisilleen. Kalatkin ovat jotenkin vetäneet minua puoleensa ja olen pärjännyt heidän kanssa suhteellisen hyvin. Ystäväpiirissä paras kaverini on leijona, vesimies ja jousimies. Juuri sopivasti menee noiden kaverijuttujen kanssa mutta kyllä pärjään myös kalojen, skorppareiden ja härkien kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe