Pukeutumistyyli

Mimmu

Oinas haluaa tulla huomatuksi,juu se kyllä tiedetään. Mutta millanen on teidän pukeutumistyylinne? Millasiin vaatteisiin tykkäätte pukeutua yleensä ja ootteko jotain tiettyä Vuodenaika -tyyppiä?



=)

16

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinatar

      Käytän lähes aina farkkuja, paitsi kesähelteillä =)
      Jalassani on aina farkut, omistan monet farkut sillä ne ovat intohimoni. Käytän yleensä aina korkoja, kesällä sandaaleita korolla tai ilman.
      Pidän punaisesta ja punaisen erisävyistä joten punaista löytyy paljon. Tykkään hyvin istuvista neuleista, topeista, puseroista. Tykkään jännistä yksityiskohdista vaatteissa, esim. vetoketjut, napit, kuviot jne..
      Käsilaukut on intohimoni nro 2! niitä löytyy kaiken värisiä ja kokoisia. Kesällä tykkään pitää tyttömäisiä hameita.

      • hilluska22

        täällä myös yksi farkkufriikki oinas :)


      • oinatar
        hilluska22 kirjoitti:

        täällä myös yksi farkkufriikki oinas :)

        Kiva =)
        Jakkupukua minun päälläni ei nähdä koskaan. Toisille se sopii loistavasti, minulle ei =)


      • neitioinas
        oinatar kirjoitti:

        Kiva =)
        Jakkupukua minun päälläni ei nähdä koskaan. Toisille se sopii loistavasti, minulle ei =)

        farkut ne olla pitää. ja sellaset joihin jää silmät kinni eli peilataan oikeen kunnolla että istuvat varmasti kunnolla!!!!!! ja paidat, niissä täytyy olla jotain mikä kerää kaiken huomion. takuu varma bile paita on kumman kaa nyt äkkiä jotain sutinaa!!!!!


      • oinastyttönen :)

        myös minä pidän farkuista, housuistani vain parit housut on jotain muita kuin farkkuja. pienenä inhosin verkkareita, en voinut sietää niitä!

        tykkään pukeutua niin, että minulla on hyvä olo. vaatteiden pitää olla seksikkäitä ja tuntua päällä hyvältä. en silti pidä kauheasti hameista, hyvin istuvat ja seksikkäät farkut ovat paljon parempi!

        pidän siitä että näytän hyvältä ja ulkonäöllä on minulle merkitystä. se, että on seksikäs ja hyvä olo tuo sellaisen itsevarmuuden että huh!

        tykkään myös urheilullisista vaatteista. partiokaupat saavat minut hulluksi (olisi vain rahaa!) arkipäivänkenkinä käytän esim. citymarketista ostettuja "vaelluskenkiä".

        punainen, valkoinen ja musta ovat lempivärejäni. ruskeasta en juuri tykkää, paisti ehkä kengissä. punaiset takit ovat ihania, minulta hajosi yksi punainen takki niin enköhän ostanut melkein samanlaisen tilalle (maksoi yli 700mk) ja olen käyttänyt sitä ihan innoissani ja odottelen että tulisi sen verran viileä että voisin taas käyttää sitä.

        talvenraikkaus on ihanaa, vuoden ajoista kun kyseltiin...


    • maarit40

      Itse oinasnaisena viihdyn urheilullisissa vaatteissa mut juhlissa en kaihda korkeita korkoja ja muutenkin tyylikästä pukeutumista.

    • Face

      Tykkään pitää yksilöllisiä vaatteita. Ei pintamuotia. Ei röyhelöitä. Korkealaatuiset vaatteet, nahkatakit , aidot nahkalaukut ...

      • Mimmu

        Juu, täällä myös yksilöllisuus on ykkönen pukeutumisessa. Syksyihmisenä ruskean erisävyt, sametti ja kanvaasi materiaalit; farkuissa, laukuissa ja kengissä. Korkeita korkoja ja röyhelöitä, ei kiitos.


    • sinitintti

      Pukeutumisessani on mukavuus kaikkein tärkeintä. Kauniita ja persoonallisia vaatteet toki saavat olla, mutta eivat tuntua päällä pahalta. En suostu kärsimään kauneuden takia mistään älyttömistä muotihömpötyksistä. Aito oinasnainen huomataan kyllä muutenkin.

    • TuliVuohiOinas

      Yksiväristä - pinkkiä,fuksiaa,oranssia,punaista...aaah.
      Erivärisiä farkkuja,pystyraidat, yes :-)
      Dramaattista - pitkiä takkeja esim.Matrix-takki :-D :-D
      Pitsit,röyhelöt ja PALLOkuviot - ei ikinä.
      Olen kenkähullu,värikkäitä korkeakorkoisia kenkiä,talvella enemmän maskuliininen tyyli.
      Juhliin, joo, huomiotaherättävää :-D, seksikästä ja dramaattista, mutta yksinkertaista.

      • esittäytyä

        Yksi mies mahtunee joukkoon.

        Pikkutakki, mustat farkut, siinä syksyn ja talven perusjuttu. Kesälläkin pikkutakki usein mukana, farkut voi muuttua vaaleiksi.
        Turo ja Lee Cooper, kotimaista tottakai, niinkuin muutkin vatteet ja kengät.


      • Mimmu
        esittäytyä kirjoitti:

        Yksi mies mahtunee joukkoon.

        Pikkutakki, mustat farkut, siinä syksyn ja talven perusjuttu. Kesälläkin pikkutakki usein mukana, farkut voi muuttua vaaleiksi.
        Turo ja Lee Cooper, kotimaista tottakai, niinkuin muutkin vatteet ja kengät.

        Kun saatiin Oinasmiehenkin näkökulmaa asiaan ;)Ois vaan kiinostanut vielä tietää, että minkätyylisiä ne muut vaatteet että kengät on..


    • oinasnaikkonen

      Viihdyn enimmäkseen ihan collareissa, mutta aina koulussa ja kaupunngilla pyrin pukeutumaan siististi. Pidän enemmän hameista, ainakin näin kesällä, kuin farkuista. Suosin paljon erilaisia neuleita, valkoista, punaisen sävyt, pastillit, rusehtavat... Hamosia tai hyvin istuvat farkut sitten päälle. Pidän myös paljon koruista, laukuista, huiveista ja muista pukineista. Tyylini on aika naisellinen. Juhlimaan lähtiessä päälle lähtee jotain seksikästä ja naisellista, korkkarit ja mieluiten hamonen tai piukat farkut ja tietenkin toppi ja isot korvikset tai jokin kiva koru kaulaan.

    • Neiti

      On vähän sellainen bisness-look. pitkät hyvin istuvat takit, korkeet korot ehdottomasti. Olen todellinen kenkäfriikki :D Ulkonäköön jaksaa aina panostaa ja jokainen oinashan haluaa olla huomion keskipisteenä!

      • oikkuli

        farkut ne olla pittää ja ehdottomasti paitojen väri punainen valkea tai musta.... ja ne vaatteet täytyy olla laadukkaita...


    • Kyo~

      heh, itsekkin olen oinas ja kai haluan tulla nähdyksi :D no ei vaineskaan, itse pidän omasta tyylistäni joka on vähän rockahtava/punkkimainen :) pidän tosi paljon mustasta, tummansinisestä, tummanpunaisesta jne. en tykkää pukeutua paljon kirkkaisiin väreihin.. :/ Koristelen vaatteni hakanneuloilla ja pinsseillä ja revin farkkuni lahkeet ja polvet auki :D (äiti ei tykkää .. -__-'') ja muuta mukavaa ;D
      Paras vaateiden osto paikka on kirpputorit, mutta pidän myös mm. backstreetistä jne. :D mutta harmi vain että siellä vaatteet ovat kalliita -.-'' Otan paljon vaikutteita lempi bändieni tyyleistä ja suunnittelen itse myös :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe