Alkukesällä, joskus juhannuksen tietämissä, pelättiin, että kirjoittelu vähenee tuntuvasti kesän ajaksi. Jotkut olivat jopa sitä mieltä, että kirjoituksia ei tule lainkaan keskikesällä.
Toisin kävi.
Palsta on ollut ahkerassa käytössä ja seriffilläkin on piisannut töitä.
Aiheita on ollut lähestulkoon laidasta laitaan.
Mutta nyt, kun kesä alkaa olla muisto vain ja lomat on pidetty (ei tietenkään eläkeläisillä,kun heillä ei ole lomaetua ja lomaltapaluurahaakaan), niin kirjoituksia tulee niukanlaisesti.
Aiheita olisi vaikka kuinka paljon.
On valtion budjetti vuodelle 2006, jossa mm. kansaneläkkeitä korotetaan huimat 5 euroa per kuukausi, tosin vasta syyskuun alusta v,2006.
On muumojen dokaaminen, josta on tehty oikein joku tutkimus.
Ja nyt aivan tuoreeltaan on lehdissä käsitelty, ainaskin Hesarissa, kuinka "Penisluu pitenee pohjoiseen päin".
Kysymyksessä on nisäkkäiden, ei kuitenkaan homo sapiensien eli ihmisten penisluu. Ihmisillähän ei sellaista ole.
Tosi mielenkiintoinen juttu. Ketä aihe kiinnostaa, niin avatkoon tämän päivän Hesarin sivulta D1. Niin, että kyllä aiheita riittää. Siitä vaan näpyttelemään.
Tähän on tultu
10
842
Vastaukset
- fiiuliN
kaikki on vaan.....
Useat kirjoittajat ovat menneet risteilylle, tämä hiljainen vaihe kirjoittmisessa on tosiaankin vain väliaikaista.
Ja on tulleet Messengerit ja Skypet ja kaikki muutkin yhteydenpito mahdollisuudet, nekin ehkä ovat syypäinä hiljaisuuteen täällä.
Onhan tällaiset tilapäiset nikkien vaikenemiset ilmenneet useinkin näillä palstoilla.
Kyllä se siitä taas lähtee vilkastumaan... odotetaan . - Magda
Minä jo hyppäsin tasajalkaa että Sinikynä puhuu penisluusta! Onneksi selvensi ihmisellä ei sellaista ole. Mitä jos alkaisi kehittymään, kun on ne kaikenlaiset hormoni pillerit ukkeleiden käyttöön on kehitelty. Tiedä niiden kaikista vaikutuksista. Toisaalta olen jo siinä iässä etten välitä tietääkään koko vempeleestä.
Hiukan epäilevänä, mahtaako olla totta, olen nähnyt mäyrän mulkkuluusta tehtyjä kaulariipuksia. On ne tavan mauttomia juttuja ihan panee pahasti sydänalassa.
Tämä penisjuttu taitaa kuulua samaan kategoriaan kuin se mummojen dokaaminen. Johtuukohan suurten ikäluokkien tulosta mummo ikään, käyttäjien lukumääräinen lisääntyminen, vai ilmoitetaanko asia prosentteina. Sinikynällä taitaa olla viimeistä tietoa asioista,odotellaan tuleeko lisätietoa ja mistä.- ¤aina
Ennenvanhaan ei mummot ryypänny.
Eikä muutkaan niin paljon kun nykyään.
Nykyisin ei voi kutsua edes vieraita jos ei ole jotain viintä tai likööriä kaapissa.
Mikähän siinä on että mummot ovat sellainen ihmisryhmä joiden pitäisi elää sen mukaan kun muut ihmiset heiltä odottavat.
Jos mummo haluaa ottaa pienet niin antaa ottaa.
Luulin että vain karhulla on penisluu.
Olen tainnut jossain museossa sellaisen nähdä. - Sinikynä
Rouva Magdalle haluaisin sanoa kaikella ystävyydellä, että Sinikynä ei ole kaikkien asioiden asiantuntija.
Näin ollen tietoni ovat hyvin, hyvin rajalliset.
Esimerkiksi tämä penisluu juttu. Minä luin siitä lehdestä ja arvelin, että jotkut muutkin olisivat lukeneet se jutun.
Se on hyvin näyttävästi pantu esille päivän Hesariin.
Penisluu, tai mulkkuluu, kuten rouva Magda asian ilmaisee, on sen jutun mukaan nisäkkäillä, siis hyvin pienilläkin nisäkkäillä.
Ihmisillä, tai tarkemmin sanottuna miehillä sitä ei ole, vaikka ei sitä tyhmempi herkällä hetkellä heti huomaa.
Voisiko rouva Magda hieman tarkentaa, mitä hän tarkoitti sillä, että hän hyppäsi tasajalkaa, kun jutussani mainittiin se luu?
Tarkoittiko hän sitä, että hän riemastui aiheesta vai, että raivostui siitä?
Jäämme odottamaan vastausta. - Magda
Sinikynä kirjoitti:
Rouva Magdalle haluaisin sanoa kaikella ystävyydellä, että Sinikynä ei ole kaikkien asioiden asiantuntija.
Näin ollen tietoni ovat hyvin, hyvin rajalliset.
Esimerkiksi tämä penisluu juttu. Minä luin siitä lehdestä ja arvelin, että jotkut muutkin olisivat lukeneet se jutun.
Se on hyvin näyttävästi pantu esille päivän Hesariin.
Penisluu, tai mulkkuluu, kuten rouva Magda asian ilmaisee, on sen jutun mukaan nisäkkäillä, siis hyvin pienilläkin nisäkkäillä.
Ihmisillä, tai tarkemmin sanottuna miehillä sitä ei ole, vaikka ei sitä tyhmempi herkällä hetkellä heti huomaa.
Voisiko rouva Magda hieman tarkentaa, mitä hän tarkoitti sillä, että hän hyppäsi tasajalkaa, kun jutussani mainittiin se luu?
Tarkoittiko hän sitä, että hän riemastui aiheesta vai, että raivostui siitä?
Jäämme odottamaan vastausta.Oli se niin järkyttävä uutinen, että oikein luu, kovaa kuin luu. Sitä oikein säikähdin. En ole koskaan kuullutkaan moista vertausta. Olen nimittäin hiukan pehmeämpiin ja lutuisempiin paikkoihin, kuin luu, mieltynyt.
On niitä "herkkiä hetkiä" tullut ja mennyt lukematon määrä mutta luuksi en ole koskaan sitä luullut. - Pääsky64
ystäväni haki karjalasta karhun penisluun sitä näytteli,sillä on maaginen vaikutus miehiin ei naisiin,niinkuin he luulevat,minäkin aloin miettimään pitenemisestä ,että ompa kuvitelma ja mietin minkäpituisia olen nänyt pieneksi jäi vertailukohteet ja materiaali,60 pohjoisessa ja etelässä sama pituus luulisin,
- soilike
Uusi asia mulle, vaikka paljon kokenut olenkin.
Panin googleen.
Sain tietää, että ilmeisesti karhulla on ja paviaanin alfauroksella on.
Ma en ole koskaan huomannut sellaista .
Miten on, tytöt, onko kokemuksia?- OliviaKoo
Ei, en ole luuta löytänyt, en edes vahingossa.
Enempi on ollut joko pehmeää jänistä tai sitten suloisen lutusta.
Voi olla, että olen ymmärtänyt väärin tai sitten en ole osannut etsiä oikeasta paikasta..:DDD, miten vain.
- iltahommia
No niin, nyt hommiin kaikki miehet.
Illalla kädet peiton alle, ja tutkimus matkalle,
jollei vielä ole selvinnyt?
Hänelle se kertokaa, kun itse en mä voi. Kirjainmerkkejä näytille ja nettiavaruuteen niitä laittelemaan.
Katsomaan huomenna mikä on kalsarin väri kun karhujahtiin pääsee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972