Miten vesialtaan saisi kätevästi tyhjennettyä? Tuntuu masentavalta ajatuskin ruveta kauhalla kauhomaan allasta tyhjäksi, vaikka ei se nyt niin kamalan iso olekaan.... Allas tuli ostamamme talon mukana, muuten sellaista ei kyllä pihallamme olisikaan.
Miten sen tyhjentää??
4
1963
Vastaukset
- suuri allas..
sulla siellä on?
Ensimmäisenä nyt tulee mieleen ihan tavallinen uppopumppu mutta sillä et saa ihan kuivaksi tasäpohjaista allasta,jos jostain kohtaa on syvempi niin tulos on parempi.
Polttomoottoripumppu on se vähän parempi vaihtoehto,siinä se letkun pää pitää olla vedessä,eli kuivemmaksi menee kuin uppopumpulla.
Polttomoottoripumppuja voi vuokrata noista rak.konevuokraamoista,uppopumppu taas ei paljon maksa. - tyhjennys
Soita lähimpään palokuntaan, ne saattavat tulla tyhjentämää altaan harjoitustyönä.
- anneli
meillä on 250l allas joskus kauhon ja otan veden talteen kasteluvedeksi,mutta sitten ota letkulla suihkupumpulla,letku toisellepuolelle imee veden pois hiljalleen....
- Uppopumpulla
Itse olen tyhjentäny useita kertoja n 50 kuution lammen tyhjäksi 39€ pumpulla ja hyvin on tyhjentynyt. Viimeisen 1,5cm jonka uppopumppu ei pysty olen kauhonut ämpäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648