Löytyykö koskaan

Laahustava

Mistä voi tietää koska on löytänyt sen itselleen oikean vai löytääkö häntä ikinä.

Tuntuuko häntä katsoessa voi luoja kuinka kaunis(vaikka olisikin tavis)ja aina uudelleen ja uudelleen häntä katsoessa löytyy tuo kauneus.

Onko se sitä,että häntä odotellessa ei aika kulu ja hänen kanssa liian nopeasti.
No kai sekin joskus selviää kiva on kummikin rakastaa

7

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyonkehraaja

Onni tulee eläen,
      - ei etsien...
      - luulisin

• Loistava.polku

....kellä tulee, kellä ei.

*huoks*

• - alter-egoni -

Valitettavsti monikaan ei näe onneaan silloin kun se on läsnä. Voimakkaimmin sen tajuaa menetettyään halvaksi luulemansa...

Kävikö sinulle niin vai vastako uhkaa käydä?

• Voisin sanoa samoin. Ehkä en käyttäisi sanaa halpa.
        Mutta se, ettei välttämättä osaa arvostaa onnelliseksi tekeviä asioita, ennenkuin on menettänyt ne.
        Haluaisiko sitä vain kaiken hyvän itselleen, olematta valmis itse antamaan kaikkensa.

• PirreXX

että sinulla on Se Oikea.:))
      Kun tunteesi ovat noin voimakkaat.

• ei voi tietää

Me ollaan välillä lähempänä välillä kauempana toisiamme. Jos on ollut vaikeita aikoja ja niistä on selvitty niin voidaan oikein onnitella taas toisiamme että ollaan yhdessä ja on hyvä olla. Yhteistä aikaa kun alkaa olla riittävästi takana niin se yhdessä olemisen arvo kasvaa. Jos ei ole pahoin kohdeltu toisiamme, vaikka vaikeata olisikin ollut. Toisen jatkuva huonosti kohtelu kasvattaa kaunaa ja johtaa eroon. Mutta uskon että puolisoon tutustuminen ja kaikkensa tekeminen toisen eteen kannattaa.

• elasaa

kyllä sen tietää..Semmosta ei tapahdu montaa kertaa elämässä ja jollain se ei tapahdu ikinä elämässä.Minä taidan sen tietää kun kokenut olen mut se alku on aivan ihanaa ja ympäristö tekijöistä riippuu miten pitkään se kestää jne.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56