Privet!
Voisitteks opettaa mulle jonkun tehokkaan manailun venäjäksi, että voisin purkaa harmia siitä etten pääse miittiin!?
Nyt kun olis mahdollista tavata tukemme ja turvamme Markokin muiden lisäksi!
Ei voi kun valittaa ja odottaa viikkoa 49.
Ainoa Venäjäkokemukseni kesän aikana oli lyhyt Viipurinreissu ja siinäkin ainoa uusi kokemus -sitten NL:n aikojen- oli Suomen tulli, joka tarkasti kaikki kaikkine kamoineen ja läpivalaisi bussinkin!
Oli tainnut jäädä MM-kisojen tyyli voimaan? Tunti runsaasti siinä kului, kun olimme ainoa turistibussi ja vain parikymmentä henkeä summuntaisena iltapäivänä 20.8.Torfjanovkassa.
Pitäkää hauskaa Alan mestassa ja toivon mukaan miitit jatkuvat!
T: lomalta palannut vanharouva
Kirosana?
9
11617
Vastaukset
- Novy.most
Jep, harmittaa kyllä saakutisti, hitto että hitottaa, kenkkumainen juttu kun ei pääse miittinkeihin.
Piruiluja venäjäksi en tiedä kovinkaan montaa, mutta jollakulla täällä ihanista viisaista oli nettisivu jossa kiroilua sai opiskella laudaturin mitalla... oli nääs jos jonniimoista ärripurria ja valinnanvaraa. Muistaisiko joku sivun?
Joku myös käytti täällä mielenkiintoista ilmaisua "Voihan murzik". Mikä se on? Ihana sana!
Чёрт eli tshort on piru, perkkele itse, ja Kukushkasta tuttu sankari Psholti eli пошёл ты... on "painu sinä..." Nämä on ihan kivoja kiroja. Minä en mene miittiin Pietariin, minä lähden Jyväskylään. Saa kelvata paremman puutteessa ;)
Nový "kiroilu voi olla tyylikästä" most- kozlenok
Minä en ollut se joka sen kiroilulinkin tänne alunperin laittoi, mutta talletin sen silloin suoraan suosikkeihini:
http://www.notam02.no/~hcholm/altlang/ht/Russian.1.html - leilukka
kozlenok kirjoitti:
Minä en ollut se joka sen kiroilulinkin tänne alunperin laittoi, mutta talletin sen silloin suoraan suosikkeihini:
http://www.notam02.no/~hcholm/altlang/ht/Russian.1.htmlja murisen!
Jos vaikka johonkin tallettaisin ja tarvittaessa sitten käyttäisin...
oppinut joitain... parahulta ("huono nainen" sri lankasta)... jopponomat (japanilainen maatuska, venäjä). skort papiri (vihtahousu sarven kanssa, venäjältä).
Useimmin kysyttyjä juttuja CIAlta ovat mm. gruusian, ukrainskin ja pelorussian sanat jotka tarkittavat "naisille tarkoiteetuihin vaatteisiin pukeutuvia miehiä": kuka tietää? Valitut Palat syyskuu 2005 s. 57,. Vastaus: sininen mies tai vihiriä poika...- Siellä ollut
Kiroiltiin toisella palstalla monella kielellä niin että hui olkoon!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000020&conference=1500000000000154&posting=22000000001321122 Pitäisköhän meidän, jotka kiroilemme sitä että miitti
jälleen kerran menee sivu suun, pistää varjomiitti
pystyyn esim. tonne chatin puolelle.... ;)- Pystykorva
"Jolkipalki" on mieto "kiroilu". Sitä en tiedä, sopiiko se paremmin miehelle vai naiselle.
- Kirosanat
Okei eli ma tiedan pari kirosanaa se on govno eli paska ja suka blyat sita ma en tieda
- kersojakotäälläleikkii
On täällä kyllä harvinaisen aivotonta porukkaa... Ketä kiinnostaa joku venäjäksi kiroileminen, ellei aikomuksena ole loukata toista? Ei se ainakaan sivistynyttä ole.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405421Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1312256- 1461790
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko811541Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181482Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191424Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711247
- 401199
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701198