Oon vasta muuttamassa Joensuuhun ja ajattelin ostaa käytetyn kannettavan. Löytyykö Joensuusta mitään liikettä, missä myydään myös käytettyjä koneita?
Vastaukset 4
- öhmiö
Jukolanportissa on sellainen liike kuin Elektroshemeikka. Tässäpä niiden kotisivujen osoitekki http://personal.inet.fi/yritys/elektroshemeikka/
Ollos hyvä =)- 112112
Käy kysäsemässä esim ennemmin. Karjalan datahuollosta, lylykoskentiellä. puh: 013-745700 tai sit mikromyllystä. www.mikromylly.fi.
Tuosta shemeikasta en osta ikinä käytettyä konetta, siinä he huijasivat mua...
Jos meinaat käytetyn kannattavan,ainakaan edullisen löytää.Halvemmlla saat todennäköisesti uuden vaikka Joensuun Gigantista.
Käytettyä kannettavaa en kyllä suosittele muutenkaan kun uudenkin saa maelko halvalla.Ei voi olla varma mitä paskaa saa käsiinsä,eikä ole takuutakaan korvaamassa.- näinon joo
laita tuonne keskustelupalstan ostetaan- osastoon. Opiskelijoilla vaihtuu koneet. Itsekin löysin sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a496998- 57658
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593- 52574
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.233540Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.78517Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93461Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187450