Oon vasta muuttamassa Joensuuhun ja ajattelin ostaa käytetyn kannettavan. Löytyykö Joensuusta mitään liikettä, missä myydään myös käytettyjä koneita?
Käytettyjä tietokoneita?
4
1567
Vastaukset
- öhmiö
Jukolanportissa on sellainen liike kuin Elektroshemeikka. Tässäpä niiden kotisivujen osoitekki http://personal.inet.fi/yritys/elektroshemeikka/
Ollos hyvä =)- 112112
Käy kysäsemässä esim ennemmin. Karjalan datahuollosta, lylykoskentiellä. puh: 013-745700 tai sit mikromyllystä. www.mikromylly.fi.
Tuosta shemeikasta en osta ikinä käytettyä konetta, siinä he huijasivat mua...
Jos meinaat käytetyn kannattavan,ainakaan edullisen löytää.Halvemmlla saat todennäköisesti uuden vaikka Joensuun Gigantista.
Käytettyä kannettavaa en kyllä suosittele muutenkaan kun uudenkin saa maelko halvalla.Ei voi olla varma mitä paskaa saa käsiinsä,eikä ole takuutakaan korvaamassa.- näinon joo
laita tuonne keskustelupalstan ostetaan- osastoon. Opiskelijoilla vaihtuu koneet. Itsekin löysin sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326837- 404223
- 183508
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843420- 122447
- 302415
- 251972
- 1631965
- 361900
- 1051402