Lätkä vs. kukka

pothead^^

Kumpi parempaa? Tiiän että tähän pitäis vastata kukka, mutta kun se ei maistu puoliksikaan yhtä hyvältä kuin hyvä lätkä! En siis tarkota mitään igor-peltsiä kun ihan kunnon tavaraa mitä toisinaan vastaan tulee. Lätkä on paljon pehmeemmän makuista ja makeampaa kun kukka taas on aika kitkerää oikeestaan. Kyllä kukkakin ihan hyvältä maistuu ei siinä mitään mutta lätkä hakkaa sen mennen tullen myös vaikutuksen puolesta.

25

15476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kyllä tykkään itekki hyvästä lätkästä. Pehmeempi ja syvempi vaikutus, mutta kuitenkin aina kukkaa raskaampi.
      Se on vähän että mitä fiilistä hakee - kukka on kiva kun lähtee ulos uimaan, mutta lätkä taas jos aikoo katsella vaikka elokuvaa.
      Totta että hyvä kukka joskus piristää senkin verran, että ei meinaa jaksaa pysyä paikoillaan ja sellainen energianpuuska ei sovi joka paikkaan.

      • kuikelo

        Millä tavalla "lätkää" olisi poltettava, että siitä saa kaiken irti??
        Sätkän tupakan sekaan?? Piipussa sekoitettuna tupakkaan?? Pitääkö "lätkä" saada mahdollisimman hienoksi??


    • pol pot
      • pothead^^

        Kysy tässä.


    • Budi

      Kukka! Luonnollinen kukka on hyvää ja terveellinen.

      • Weedlead

        Lätkä on nyt pelkkää kukasta irronnutta hartsia, joten enemmän sivutuotteita tulee poltettua kukkana vedettäessä. Mutta kyllä hyvääkin lätkää jatketaan valmistusvaiheessa kannabiksen lehtirouheella koostumuksen ilmaivoittamiseksi ja palamisen edistämiseksi. Eli samaa tavaraa kumpainenkin terveydellisestä näkökulmasta.

        Ja kuten keskustelun aloittaja mainitsikin, niin mistään lääkejämillä ja autonrenkaalla jatketusta itälätkästä ei ole nyt kyse.


      • Joo joo..
        Weedlead kirjoitti:

        Lätkä on nyt pelkkää kukasta irronnutta hartsia, joten enemmän sivutuotteita tulee poltettua kukkana vedettäessä. Mutta kyllä hyvääkin lätkää jatketaan valmistusvaiheessa kannabiksen lehtirouheella koostumuksen ilmaivoittamiseksi ja palamisen edistämiseksi. Eli samaa tavaraa kumpainenkin terveydellisestä näkökulmasta.

        Ja kuten keskustelun aloittaja mainitsikin, niin mistään lääkejämillä ja autonrenkaalla jatketusta itälätkästä ei ole nyt kyse.

        Tarkoitin katuhasista :)


      • Nimetön
        Joo joo.. kirjoitti:

        Tarkoitin katuhasista :)

        toss viime vuonna poltin mangon makusta budii..(superskunkki)? kyll maistu hyvälle ja päris hyvin ;) peltsi maistuu aina, budi paremmin.


    • kuikelo

      Lehteä polttamalla saa aivan yhtä hyvät jutut kuin kukalla, ja lätkällä. Täytyy vaan kunnon iso piippu ladata täyteen lehteä, ja kiskoa kunnon syvät henkoset. Tämä ei kyllä sovi neitsytkeuhkoisille. Mutta kun on 40 vuotta sauhutellut, niin pystyy hyvin polttamaan lehteä.
      Kommentteja kiitos!

      • ei bongiin

        omasta mielestäni ei lehdistä ole muuhun, kuin hasan valmistukseen. koska sekin onnistuu kotikonsteilla ihan helposti, käytän kaikki lehteni siten.
        että niin. en lataile bongia, vaikka keuhkot sen kestäisivätkin.

        jokainen omalla tyylillään.


      • kuikelo
        ei bongiin kirjoitti:

        omasta mielestäni ei lehdistä ole muuhun, kuin hasan valmistukseen. koska sekin onnistuu kotikonsteilla ihan helposti, käytän kaikki lehteni siten.
        että niin. en lataile bongia, vaikka keuhkot sen kestäisivätkin.

        jokainen omalla tyylillään.

        Kuinka se sitten tapahtuu??


      • jatkoa
        kuikelo kirjoitti:

        Kuinka se sitten tapahtuu??

        no niin. enpä kehota tahi jätä kehoittamatta ketään tekemään tai jättämään tekemättä mitään, mutta näin se käy...

        -jäädytä kuivatut lehdet pakastimessa
        -tee samalla runsaasti jäätä. palat, murska, kaikki käy.
        -laita jäät ja jäiset lehdet yhteen suureen astiaan (ämpäri esim.).
        -sekoita esim. vatkaimella noin puoli tuntia.
        -valuta seos läpi harsokankaasta. kankaan tulee olla sellaista, että neste valuu läpi vaivatta, mutta töhnä jää kankaan päälle. ämpärin päälle pingotettu kangas on hyvä. hyttysverkko-kangas käy esim.
        -kaavi töhnä lusikalla harsosta ja levitä esim. lautaselle kuivumaan.

        ja siinä, voila. kuivuttuaan lehdet ovat muuttuneet uudeksi matskuksi, täysin luomusti. saman prosessin voi toteuttaa jäiden sijasta myös isopropanoolilla, mutta mielestäni lopputulos on parempi ja turvallisemman tuntuinen ihan vaan vedellä ja jäällä.

        ei muuta, kuin hatsipalloja pyörittelemään, jos huvittaa.

        variaatioita on varmasti monenlaisia ja tähänkin viestiin varmaan joku vastaa, että "ei noin vaan näin". tällä lailla olen itse tehnyt ja tekniikka on osoittautunut riittäväksi minulle.


      • nimimerkki
        jatkoa kirjoitti:

        no niin. enpä kehota tahi jätä kehoittamatta ketään tekemään tai jättämään tekemättä mitään, mutta näin se käy...

        -jäädytä kuivatut lehdet pakastimessa
        -tee samalla runsaasti jäätä. palat, murska, kaikki käy.
        -laita jäät ja jäiset lehdet yhteen suureen astiaan (ämpäri esim.).
        -sekoita esim. vatkaimella noin puoli tuntia.
        -valuta seos läpi harsokankaasta. kankaan tulee olla sellaista, että neste valuu läpi vaivatta, mutta töhnä jää kankaan päälle. ämpärin päälle pingotettu kangas on hyvä. hyttysverkko-kangas käy esim.
        -kaavi töhnä lusikalla harsosta ja levitä esim. lautaselle kuivumaan.

        ja siinä, voila. kuivuttuaan lehdet ovat muuttuneet uudeksi matskuksi, täysin luomusti. saman prosessin voi toteuttaa jäiden sijasta myös isopropanoolilla, mutta mielestäni lopputulos on parempi ja turvallisemman tuntuinen ihan vaan vedellä ja jäällä.

        ei muuta, kuin hatsipalloja pyörittelemään, jos huvittaa.

        variaatioita on varmasti monenlaisia ja tähänkin viestiin varmaan joku vastaa, että "ei noin vaan näin". tällä lailla olen itse tehnyt ja tekniikka on osoittautunut riittäväksi minulle.

        "saman prosessin voi toteuttaa jäiden sijasta myös isopropanoolilla, mutta mielestäni lopputulos on parempi ja turvallisemman tuntuinen ihan vaan vedellä ja jäällä."

        Muistaas sitten että jos teette prosessin isopropanoolia haihduttamalla niin teette sen suosiolla ULKONA.


      • Tuitto

        Oon sun kanssa täysin samaa mieltä, vaikken kyl ookkaan 40 vuotta poltellu :D


      • nimimerkki202
        jatkoa kirjoitti:

        no niin. enpä kehota tahi jätä kehoittamatta ketään tekemään tai jättämään tekemättä mitään, mutta näin se käy...

        -jäädytä kuivatut lehdet pakastimessa
        -tee samalla runsaasti jäätä. palat, murska, kaikki käy.
        -laita jäät ja jäiset lehdet yhteen suureen astiaan (ämpäri esim.).
        -sekoita esim. vatkaimella noin puoli tuntia.
        -valuta seos läpi harsokankaasta. kankaan tulee olla sellaista, että neste valuu läpi vaivatta, mutta töhnä jää kankaan päälle. ämpärin päälle pingotettu kangas on hyvä. hyttysverkko-kangas käy esim.
        -kaavi töhnä lusikalla harsosta ja levitä esim. lautaselle kuivumaan.

        ja siinä, voila. kuivuttuaan lehdet ovat muuttuneet uudeksi matskuksi, täysin luomusti. saman prosessin voi toteuttaa jäiden sijasta myös isopropanoolilla, mutta mielestäni lopputulos on parempi ja turvallisemman tuntuinen ihan vaan vedellä ja jäällä.

        ei muuta, kuin hatsipalloja pyörittelemään, jos huvittaa.

        variaatioita on varmasti monenlaisia ja tähänkin viestiin varmaan joku vastaa, että "ei noin vaan näin". tällä lailla olen itse tehnyt ja tekniikka on osoittautunut riittäväksi minulle.

        ois kysyttävää , meilaa [email protected]


      • asetoni_erkki
        jatkoa kirjoitti:

        no niin. enpä kehota tahi jätä kehoittamatta ketään tekemään tai jättämään tekemättä mitään, mutta näin se käy...

        -jäädytä kuivatut lehdet pakastimessa
        -tee samalla runsaasti jäätä. palat, murska, kaikki käy.
        -laita jäät ja jäiset lehdet yhteen suureen astiaan (ämpäri esim.).
        -sekoita esim. vatkaimella noin puoli tuntia.
        -valuta seos läpi harsokankaasta. kankaan tulee olla sellaista, että neste valuu läpi vaivatta, mutta töhnä jää kankaan päälle. ämpärin päälle pingotettu kangas on hyvä. hyttysverkko-kangas käy esim.
        -kaavi töhnä lusikalla harsosta ja levitä esim. lautaselle kuivumaan.

        ja siinä, voila. kuivuttuaan lehdet ovat muuttuneet uudeksi matskuksi, täysin luomusti. saman prosessin voi toteuttaa jäiden sijasta myös isopropanoolilla, mutta mielestäni lopputulos on parempi ja turvallisemman tuntuinen ihan vaan vedellä ja jäällä.

        ei muuta, kuin hatsipalloja pyörittelemään, jos huvittaa.

        variaatioita on varmasti monenlaisia ja tähänkin viestiin varmaan joku vastaa, että "ei noin vaan näin". tällä lailla olen itse tehnyt ja tekniikka on osoittautunut riittäväksi minulle.

        Helpompi Hashish

        Jäähdytä (vaihtoehtoinen) materiaalisi, sekoita materiaalisi esim. 10l pöntössä asetonin kanssa niin että materiaali uppoaa neste pinnan alapuiolelle. Sekoita vähintään puolentunnin välein 10 min. niin että kokonais sekoitus aika on vähintään 2h. Suodata asetoni ja kasvimateriali esim. pasta siiivilän läpi ja haihduta vesihauteessa.


      • hatsiheikki
        jatkoa kirjoitti:

        no niin. enpä kehota tahi jätä kehoittamatta ketään tekemään tai jättämään tekemättä mitään, mutta näin se käy...

        -jäädytä kuivatut lehdet pakastimessa
        -tee samalla runsaasti jäätä. palat, murska, kaikki käy.
        -laita jäät ja jäiset lehdet yhteen suureen astiaan (ämpäri esim.).
        -sekoita esim. vatkaimella noin puoli tuntia.
        -valuta seos läpi harsokankaasta. kankaan tulee olla sellaista, että neste valuu läpi vaivatta, mutta töhnä jää kankaan päälle. ämpärin päälle pingotettu kangas on hyvä. hyttysverkko-kangas käy esim.
        -kaavi töhnä lusikalla harsosta ja levitä esim. lautaselle kuivumaan.

        ja siinä, voila. kuivuttuaan lehdet ovat muuttuneet uudeksi matskuksi, täysin luomusti. saman prosessin voi toteuttaa jäiden sijasta myös isopropanoolilla, mutta mielestäni lopputulos on parempi ja turvallisemman tuntuinen ihan vaan vedellä ja jäällä.

        ei muuta, kuin hatsipalloja pyörittelemään, jos huvittaa.

        variaatioita on varmasti monenlaisia ja tähänkin viestiin varmaan joku vastaa, että "ei noin vaan näin". tällä lailla olen itse tehnyt ja tekniikka on osoittautunut riittäväksi minulle.

        Mitä erinlaisia vaikutuksia siitä tulee kun tekee noin ?


    • AfghanDelight

      Etpä ole tainnut koskaan maistaa oikeaa "mustaa hasista", jota ne tuolla Keski-Aasian vuoristoissa vääntävät. Saattaa ulkonäöltään muistuttaa jotain yliampuvan kehnoa pl:ää, mutta tuoksu, pehmeys ja varsinkin maku kertovat sen olevan juuri sitä, mitä pitää!
      Todella harvoin olen Suomessa moiseen törmännyt, mutta tuolla Damin maassa pääset kyllä sen makuun, kunhan sinne asti ehdit :)

      • jediiiiiiii

        tarkoititko mustalla hasiksella charasia? juuri tänään ja eilen sitä hisauteltiin, on muuten loistavaa. hömpät saattaa luulla lätkäksi, mutta kukkaahan tuo. ulkonäkö on vähän kun suklaapatukka, ja hyvin pehmeää. tuoksu on aivan upea myös. sitä ei tarvitse kun nihkeet murut vipata älyämpärin pesään ja vähän bonuksen kultaisia puruja niin voila'. yksi elämys oli lisää, muuten kylkiäisiksin suosittelen lavan karhua, kyllä tepsii


    • eihajuakaan

      Makea marokkolainen hasis on mun suosikki. Maultaan ja vaikutukseltaan lähimpänä minun sydäntäni.

      Pehmee vaikutus, eli ei potkase niin kovaa kun kukka.
      Makee, eli maistuu hyvälle.
      Voimakas, eli ei kuitenkaan tarvii sekunnin päästä käärii uutta vaikka se ei kolahdakkaan niin kovaa kun kukka.

    • jees jees

      Kyllä kukalla menee pönttö paljon paremmin sekaisin. Pärisee ja surisee niinku sanotaan. Mä suosin gugua just tän takia, olo on kun olis pari pulloo viinaa juonu eikä tuu kankkusta kuitenkaan.

    • fiaof8oa

      Budiöljy omnomonom

    • Indicaaa -.-.-.-..-

      khyl lätkää polttaa jos ei oo muutakaa ja kyl siit saa niinku päivän savut mut hiton jumiset ja vähä voi ramastakki :) sen takii suostun budii paremmin siit tulee ylienergisempi olo ja varsinki niiiku tuohon sativaa liitettynä. Indica tipahat oot tyhmä aamulla TERV: IKNOWALLMOTHERFUCKHERS

    • namgonus

      alusta asti lähin jonkun matkaa lukemaan ja... ei helvetti tehän kuulostatte sellasilta 30v paskanaamoilta jotka on kerran polttanut lehteä ja nyt puhuu niinkuin ois polttanut sitä vuosia

    • Ekimies

      Budi on vahvempaa, mut kyl ekii on hyvää ja kolahtaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe