Moi
Saako DNA adsl -liittymän yhdistämään automaattisesti internetiin kun selain käynnistetään ja kuinka kyseinen temppu tehdään?
Automaattinen yhdistäminen DNA:ssa
6
1774
Vastaukset
- Noviisi
soittaa minulla automaattisesti. Telewellin EA-510 purkin hallintaohjelmasta vain otetaan PPPoE yhteys ja syötetään käyttäjä tunnus ja salasana sisälle ja purkki soittaa automaattisesti. Käyttikseen tehdään uusiyhteys jossa internet yhteys on jatkuvasti päällä. Toimii minulla IE6:lla , Firefoxilla sekä Operan 8:lla
- Jooseppi
..että modeemina sisäinen TW-IA300B..
- Ex-pertti
ADSL-liittymässä yhteys on päällä silloin, kun modeemikin eikä yhteyttä tarvitse mitenkään erikseen muodostaa. Lieneekö sinulla jokin asetus nyt pielessä sitten?
- Jooseppi
.. päällä koko aikaa kun sattuu olemaan PPPoE.. Sulla on varmaan Sonera tai Elisa laajakaistana.
- Noviisi
on yhteys tapana PPPoE. Tämä vaatii käyttäjä tunnuksen ja salasanan. Esim. Soneran ja Elisan yhteydet ei tarvitse kumpaakaan. Tämä on seurausta siitä, että käytettävät verkko yhteydet on erinlaisia. Minulla on koneella ( toinen kone on kannettava ) kaksi erilaista vrkko yhteyttä eli aina päällä oleva joka toimii Tuon TW-EA510:n kanssa Dna;n verkossa, ja soneran ja elisan verkoissa. Sitten on toinen yhteys jos tarvitsen esim. naapurissa kaapelin päässä olevan purkin kautta pääsemiseksi DNA:n verkkoon. WLAN kun ei yletä sinne asti.
- dna
Noviisi kirjoitti:
on yhteys tapana PPPoE. Tämä vaatii käyttäjä tunnuksen ja salasanan. Esim. Soneran ja Elisan yhteydet ei tarvitse kumpaakaan. Tämä on seurausta siitä, että käytettävät verkko yhteydet on erinlaisia. Minulla on koneella ( toinen kone on kannettava ) kaksi erilaista vrkko yhteyttä eli aina päällä oleva joka toimii Tuon TW-EA510:n kanssa Dna;n verkossa, ja soneran ja elisan verkoissa. Sitten on toinen yhteys jos tarvitsen esim. naapurissa kaapelin päässä olevan purkin kautta pääsemiseksi DNA:n verkkoon. WLAN kun ei yletä sinne asti.
Dna käyttää PPPoE:tä 08 alueella, muualla mennään normaalisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197