pomppii,j hyppii ja juoksee

minä täällä vaan

Miun uros marsu on ny 3kk. Onx se jotekii vajaaälynen tai muuten vaa sairas ku se saa jotai "kohtauksia". Eli se juoksee tuhatta ja sataa häkkiä ympäri sit se hyppii välillä tosi korkeelle ja törmää välillä seinää ku on vaa juossu ja hyppiny ilmaan. Sit se samal pitää sitä ininä ääntä. Se tekee välil sitä myös sylissä ku sitä silittää, ni se rupee pomppimaa

6

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhhe

siis sehän on innoissaan. nuoret urosmarsut tekee tota!

• ...............

ihanan hassu! meillä vieläkin touhutaan noin, ja nuorempi poika on 10 kk. Se "lenkkeilee" häkkiä ympäri, ja huutelee et: huomaaks kukaan!! :O) ja minun mielestäni se on vaan merkki iloisuudesta ja onnellisuudesta jos toinen kuikuttelee ja vikisee sylkyssäkin, se juttelee sinulle..... meillä myös näytetään "karate taitoja" eli potkitaan välillä takatassuilla mamia kun silitän pepun päältä tai jalkojen vierestä... tuollainen touhu on vaan tervettä lapsen leikkiä ;O)meillä mm.. sisustettiin itse häkki uuteen uskoon illalla, mami oli laittanut varmaan kaikki päin honkia, kun heinä kasa piti siirtää "itse" toiselle seinälle, ja mammi pyyhekin piti kaivella kurttuun, ikään kuin pehmeämmäksi :O)

• minä
        ............... kirjoitti:

ihanan hassu! meillä vieläkin touhutaan noin, ja nuorempi poika on 10 kk. Se "lenkkeilee" häkkiä ympäri, ja huutelee et: huomaaks kukaan!! :O) ja minun mielestäni se on vaan merkki iloisuudesta ja onnellisuudesta jos toinen kuikuttelee ja vikisee sylkyssäkin, se juttelee sinulle..... meillä myös näytetään "karate taitoja" eli potkitaan välillä takatassuilla mamia kun silitän pepun päältä tai jalkojen vierestä... tuollainen touhu on vaan tervettä lapsen leikkiä ;O)meillä mm.. sisustettiin itse häkki uuteen uskoon illalla, mami oli laittanut varmaan kaikki päin honkia, kun heinä kasa piti siirtää "itse" toiselle seinälle, ja mammi pyyhekin piti kaivella kurttuun, ikään kuin pehmeämmäksi :O)

Mie jo pelkäsin et sil on joku tauti tai jotai :) koskaan mein muut marsut ei oo tollee temmeltäny ku nyt tää miun pikku poika xD

• Onnellisen marsun omistaja

Marsusi on hyvällä tuulella ja leikkisä pikkunen, ku tuollalailla pomppii. Se todellakin on normaalia. Oma marsuni on tehnyt sitä pienestä asti ja tekee vieläkin, kun on todella iloinen ja hyvällä tuulella. Mahotonta rallia häkkiä ympäri ja hihkuu samalla ilosta. Marsuni on 5-vuotias, mutta tekee sitä yhä mielellään.

• Palikka123

minulla on 2kk ikäinen poika marsu ja jepulis, niin sekin tekee. se vain tarkoittaa että sillä on hauskaa.

• Marsuja

Minullakin on niin että se hyppii ja pomppii ja törmää seinii päin se on huvittavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe