Miun uros marsu on ny 3kk. Onx se jotekii vajaaälynen tai muuten vaa sairas ku se saa jotai "kohtauksia". Eli se juoksee tuhatta ja sataa häkkiä ympäri sit se hyppii välillä tosi korkeelle ja törmää välillä seinää ku on vaa juossu ja hyppiny ilmaan. Sit se samal pitää sitä ininä ääntä. Se tekee välil sitä myös sylissä ku sitä silittää, ni se rupee pomppimaa
pomppii,j hyppii ja juoksee
6
1622
Vastaukset
- hehhhe
siis sehän on innoissaan. nuoret urosmarsut tekee tota!
- ...............
ihanan hassu! meillä vieläkin touhutaan noin, ja nuorempi poika on 10 kk. Se "lenkkeilee" häkkiä ympäri, ja huutelee et: huomaaks kukaan!! :O) ja minun mielestäni se on vaan merkki iloisuudesta ja onnellisuudesta jos toinen kuikuttelee ja vikisee sylkyssäkin, se juttelee sinulle..... meillä myös näytetään "karate taitoja" eli potkitaan välillä takatassuilla mamia kun silitän pepun päältä tai jalkojen vierestä... tuollainen touhu on vaan tervettä lapsen leikkiä ;O)meillä mm.. sisustettiin itse häkki uuteen uskoon illalla, mami oli laittanut varmaan kaikki päin honkia, kun heinä kasa piti siirtää "itse" toiselle seinälle, ja mammi pyyhekin piti kaivella kurttuun, ikään kuin pehmeämmäksi :O)
- minä
............... kirjoitti:
ihanan hassu! meillä vieläkin touhutaan noin, ja nuorempi poika on 10 kk. Se "lenkkeilee" häkkiä ympäri, ja huutelee et: huomaaks kukaan!! :O) ja minun mielestäni se on vaan merkki iloisuudesta ja onnellisuudesta jos toinen kuikuttelee ja vikisee sylkyssäkin, se juttelee sinulle..... meillä myös näytetään "karate taitoja" eli potkitaan välillä takatassuilla mamia kun silitän pepun päältä tai jalkojen vierestä... tuollainen touhu on vaan tervettä lapsen leikkiä ;O)meillä mm.. sisustettiin itse häkki uuteen uskoon illalla, mami oli laittanut varmaan kaikki päin honkia, kun heinä kasa piti siirtää "itse" toiselle seinälle, ja mammi pyyhekin piti kaivella kurttuun, ikään kuin pehmeämmäksi :O)
Mie jo pelkäsin et sil on joku tauti tai jotai :) koskaan mein muut marsut ei oo tollee temmeltäny ku nyt tää miun pikku poika xD
- Onnellisen marsun omistaja
Marsusi on hyvällä tuulella ja leikkisä pikkunen, ku tuollalailla pomppii. Se todellakin on normaalia. Oma marsuni on tehnyt sitä pienestä asti ja tekee vieläkin, kun on todella iloinen ja hyvällä tuulella. Mahotonta rallia häkkiä ympäri ja hihkuu samalla ilosta. Marsuni on 5-vuotias, mutta tekee sitä yhä mielellään.
- Palikka123
minulla on 2kk ikäinen poika marsu ja jepulis, niin sekin tekee. se vain tarkoittaa että sillä on hauskaa.
- Marsuja
Minullakin on niin että se hyppii ja pomppii ja törmää seinii päin se on huvittavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922