Olen noin vuoden verran käyttänyt Rogainea ja ollut varsin tyytyväinen lopputulokseen.
Alun pari viikkoa päänahka tosin oli ärtynyt ja hilseili mutta tämän jälkeen jopa uusia hiuksia on ilmestynyt ja ohimojen hiusraja on näkyvästi tullut alemmaksi.
Nyt käydessäni kahden päivän ulkomaanmatkalla, unohdin aineen kotiin ja näin neljä annoskertaakertaa jäi väliin.
Kun jälleen aloitin Rogainen käytön kotiin palattuani, päänahka rupesi jälleen hilseilemään ja kutiamaan ja jo viikossa olin menettänyt kaikki hiukset jotka vuodessa olin saanut - mielestäni vielä enemmänkin.
Näin nopeasti hiukset eivät tietääkseni irtoa edes mikäli normaalisti lopettaisi aineen käytön.
Muutos on ollut kiusallisen nopea ja näkyvä.
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Onko tämä kahden päivän tauko käynnistänyt ns. koko prosessin uudelleen alusta vai onko lääke tapahtuneen johdosta menettänyt tehonsa?
Asiallisia kommenteja ja kokemuksia, kiitos.
Alun pari viikkoa päänahka tosin oli ärtynyt ja hilseili mutta tämän jälkeen jopa uusia hiuksia on ilmestynyt ja ohimojen hiusraja on näkyvästi tullut alemmaksi.
Nyt käydessäni kahden päivän ulkomaanmatkalla, unohdin aineen kotiin ja näin neljä annoskertaakertaa jäi väliin.
Kun jälleen aloitin Rogainen käytön kotiin palattuani, päänahka rupesi jälleen hilseilemään ja kutiamaan ja jo viikossa olin menettänyt kaikki hiukset jotka vuodessa olin saanut - mielestäni vielä enemmänkin.
Näin nopeasti hiukset eivät tietääkseni irtoa edes mikäli normaalisti lopettaisi aineen käytön.
Muutos on ollut kiusallisen nopea ja näkyvä.
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Onko tämä kahden päivän tauko käynnistänyt ns. koko prosessin uudelleen alusta vai onko lääke tapahtuneen johdosta menettänyt tehonsa?
Asiallisia kommenteja ja kokemuksia, kiitos.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Käytin ainetta 1989-1993 eikä se koskaan kasvattanut mitään kuin heikkoa valkoista "vauvakarvaa".