Ässätex ym lasikuitutapetit

Ikuisia?

Joku sanoi, että lasikuitutapetteja ei saa pois Gyprocista, vaan jos haluaa uudet tapetit, seinä täytyy ensin levyttää uudestaan. Onko totta?
Jos on, onko olemassa maalattavia ja pesunkestäviä tapetteja, jotka eivät vaadi uudelleen levytystä mikäli tapetin haluaa vaihtaa?

8

11706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata irrottaa

lasikuitutapetit ei lähde miltään pinnalta kunnolla irti muuta kuin 1cm palasina, ja pohjan putsaamisessa hirveä työ.niitä ei myöskään kannata mistään irrottamaan lähteäkkään, vaan tasoittaa tasoitteella suoraa päälle.kipsi hajoaa varmasti lasikuitutapettia irrottaessa.

• Mirjami

Siis ei mihinkään kodintiloihin kannata laittaa lasikuitutapettia Sopii sairaaloihin ym. vastaaviin paikkoihin
      Tutustuppa Patent- seinäpäällysteeseen Voi maalata ja voi tarvittaessa poistaa Kuvioitakin on tosi paljon ja järkevämmän näköisiä kuin lasikuitutapetissa

• tar ski

Meillä on koko omakotitalon kaikki tapetoitavat seinät ässätexiä.
        Aiemmissa 2 asunnossa oli myös. En ikinä haluaisi tavallisia paperitapetteja.

Ei sinun makusi ole ainoa oikea. Joku oikeasti tykkää lasikuitutapetista. Toiset ei.

• sanna
        tar ski kirjoitti:

Ei sinun makusi ole ainoa oikea. Joku oikeasti tykkää lasikuitutapetista. Toiset ei.

Makuja on monenlaisia, ja toiset tuovat ne hanakammin esiin:)

Myös meillä on sekä ns. tavallista tapettia että myös haukuttua lasikuitutapettia. Ja molemmat ovat mielestäni aivan yhtä kauniita ja toimivia siellä missä ovat.

Lasikuitutapetti on mitä mainiointa paikoissa, joissa on paljon esim. ikkuna- ja oviaukkoja
        ( kuten uusissa taloissa tuppaa nykyään olemaan )sekä tiloissa, joissa on kovaa kulutusta. Se vahvistaa seinäpintaa, on tulipalon kannalta myös "turvallista", ja mikä parasta! Sitä voi maalata melkeinpä mielinmäärin - ts. väriä voi vaihtaa, jos siltä tuntuu. Sairaalafiilikset saa varmasti, jos lykkää joka paikkaan maalinväriksi vitivalkoista:)

Meillä lasikuitutapettia löytyy mm. keittiöstä, eteisestä sekä olohuoneesta. Kuosina on matala kuviointi, koska itse en henkilökohtaisesti pidä esim. kalanruotokuviosta tai muista voimakkaammista pintakuvioinneista. Maalinsävyinä löytyy lämpimiä hiekansävyjä, ja omasta mielestäni seinät ovat siistit ja hienot. Ja kuinka monta kertaa olen joutunut pyyhkimään niistä pienten tahmakäpälien jälkiä, ja seinät eivät ole moksiskaan. Jos joskus niistä eroon haluaa, niin tasoitetapettia vain kaupasta, jos siltä tuntuu.

• Minna

kerro tästä lisää

• Mirjami
        Minna kirjoitti:

kerro tästä lisää

tapetteja, maaleja ym. myyvistä liikkeistä myös rautakaupoista
        Päällysteen leveys on 106cm, rullapituudet on 6,25m, 12,5m ja 25m
        Liisteri/liima seinään , ei siis "vetytystä" päällemaalattavissa

• puhuta paperitapeteista
        tar ski kirjoitti:

ja eikö keskustelu ole juuri sitä että ilmaiset oman mielipiteesi, , jos sitä joku kysyy Kyllähän nyt järkevä ihminen tietää että yksi tykkää toisesta ,toinen toisesta
        Pilkunviilaamista, ja me ihmiset aina puolustuskannalla kun joku arvioi meidän omia ratkaisuja jotka omasta mielestämme ovat aina ne parhaat ja loistavimmat
        Ja vaikka puhe ei ole paperitapetista, siitäkin joku tykkää Se siitä

• peukku68

on olemassa erikseen ihan varta vasten suunniteltua tasoitetapettia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe