ajattelin tässä että mitä mieltä olette heinolan ruokaravintoloista? missä paras ruoka, missä paras palvelu, ja missä mukavin henkilökunta? :)
Itse pidän Ketun ja Kanan ruoista :)
heinolan ruokaravintolat
15
12319
Vastaukset
- ooooo
Joo Kettu ja Kana on muuten ihan hyvä (siis ruoka) mutta, palvelu ja hinnat on syvältä... Vallussa on ihan hyvää ruokaa ja hyviä pizzoja saa vaparista..
- Kettunen
Ulkopaikkakuntalaisena voin sanoa, että Heinolan parasta löytyy siitä yhdestä tievarsigrillistä. Lihamuki on huippu.
- Henniina
Kettussa ja kanassa todella huono ja hidas palvelu. Ruoka joskus hyvää joskus ala-arvoista.
Lisäksi seinällä ihme taulu jossa vanha äijä puristelee nuoren tytön tissiä. Siinä menee viimeisetkin ruokahalut.
Vallussa on paras ruoka mutta melkoisen hinnakasta.
Parhaat pizzat saa Torinosta.
Ehdottamasti parhaan annoksen olen saanut messukesänä (uskomatonta kyllä) Heilistä, harmi kun ei nykyään tarjolla ruokaa.- ei saa
aikaiseksi muuta kuin tappelun, tulisia noi karvaranteet!
- menettelee....
Kyllähän totuus on se että ketussa ja kanassa on mielestäni ihan hyvä palvelu ja kaupungin paras ruoka!!! Ainut mikä hieman "tökkii" että jos esim. 4henkinen perhe (2aik. ja 2lasta) menee syömään ja he tilaavat ruokajuomaksi jääveden, niin yhdestä kannusta laskutetaan 4euroa!!!! ja hintataso on ruokienkin osalta kova mutta kyllähän palvelu on mielestäni ihan hyvää, varsinkin sen nuoren puheliaan naisen osalta...
- humla1
ruoka mielestäni kaupungin paras, vastaa hyvin hintaa! ja tarjoilijat varmasti tekevät palvelun suhteen parhaansa, jotta se olisi edes "hyvää", kaikkia ei kuitenkaan voi aina miellyttää!suosittelen,kannattaa käydä kokeilemassa!!
- pidätte
hei mitäs ihmiset tykkävät näistä muista heinolan ruokaravintoloista kuten don camillo ja may day?
- pettynyt
pidätte kirjoitti:
hei mitäs ihmiset tykkävät näistä muista heinolan ruokaravintoloista kuten don camillo ja may day?
Tohon Don Camilloon en mene enää ikinä. Aivan hirveän makuista pitsaa sain siellä maistaa, eikä mikään muukaan tuntunut toimivan. Palvelu oli töykeää.....
- Syömäri
pettynyt kirjoitti:
Tohon Don Camilloon en mene enää ikinä. Aivan hirveän makuista pitsaa sain siellä maistaa, eikä mikään muukaan tuntunut toimivan. Palvelu oli töykeää.....
Kyseisessä paikassa on lipevin myyjä ja loistavat pitsat (joskin kalliihkot)
- heinolan tyttö
pettynyt kirjoitti:
milloin olet camillossa käynyt, mun mielestä ainankin nykyään hyvät pizzat ja pastat ihan mahtavia ja älyttömän isoja...kuulemma uusi uuni ja paremmat pizzat :)
- no jaa...
humla1 kirjoitti:
ruoka mielestäni kaupungin paras, vastaa hyvin hintaa! ja tarjoilijat varmasti tekevät palvelun suhteen parhaansa, jotta se olisi edes "hyvää", kaikkia ei kuitenkaan voi aina miellyttää!suosittelen,kannattaa käydä kokeilemassa!!
ihan ok ruokaa...mutta ei nyt ihan kuitenkaan hintansa arvoista..palvelu on varmaanki todella hyvää vanhemmille ihmisille..melko nuori kun itse olen, niin aika kauan kestää että meidät huomataan..vanhempien kanssa jutellaan vaikka kuinka pitkään ja meitä ei millään meinata huomata..ja silloin kun meilläkin on varaa sinne mennä syömään niin kyllähän sitä odottaisi edes rahojensa arvoista palvelua..mutta katsotaan muuttuuko tarjoilijoiden asenteet sitten kun on hiukan vanhempi..
- Zanppa
no jaa... kirjoitti:
ihan ok ruokaa...mutta ei nyt ihan kuitenkaan hintansa arvoista..palvelu on varmaanki todella hyvää vanhemmille ihmisille..melko nuori kun itse olen, niin aika kauan kestää että meidät huomataan..vanhempien kanssa jutellaan vaikka kuinka pitkään ja meitä ei millään meinata huomata..ja silloin kun meilläkin on varaa sinne mennä syömään niin kyllähän sitä odottaisi edes rahojensa arvoista palvelua..mutta katsotaan muuttuuko tarjoilijoiden asenteet sitten kun on hiukan vanhempi..
Ruoka on ollut ihan hyvää silloin kun sitä on saanut. Yli tunnin odotus ruoan saamiseeen tilauksesta on jo aivan liikaa. Ravintolan omistaja tietänee että ravintolan kapasiteetti on täysin alimitoitettu, eikä tarjoilijat edes vaivaudu hyvien tapojen mukaisesti kertomaan että ruoan saaminen kestää yli tunnin. Eli ravintolaa ei voi suositella kenellekään, paitsi ehkä jo balsamoidulle henkilöille.
- Pitkä Riisi
Tommolan slummista löytyy laadukas pitsapaikka Helin Pitseria. Palvelu toimii, annokset isoja ja ennenkaikkea maistuvia. Voin suositella!
- ne hakee
KTK:lta vanhoja roiskeläppiä, joista saa runsaan pitsapohjan, paras on sellainen jossa on vähän kuraa päällä, ni ei tartte niin paljon täytettä...
- kisu1979
Millä oikeudella sä idiootti haukut tommolaa slummiks????? Siinä kaupungin osassa ei ole mitään vikaa... Jos tommolassa on paljon tehtaita ni so what...... Kunnon työläiset asuu tommolassa, jotka tekee fyysistä työtä eikä pelkästää istu toimistossa!!!! Helin pizzeria on paras.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767