itkun merkitys

ei itsella tietoa

Miten voisi tulkita itkun unessa? Nain unessa ihmisen josta olen joutunut luopumaan erossa ja sitten herasin siihen, etta oikeasti itkin :(...?

5

7242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyneleet sisältävät stressihormoneja eli itkeminen oikeasti puhdistaa ja helpottaa. En ole ennen kuullutkaan, että joku itkisi oikeasti nukkuessaan/herätessään vaan voihan se sitten olla mahdollista.

• Nimetön

Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...

• #helmun#
        Nimetön kirjoitti:

Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...

Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.

• Anonyymi
        #helmun# kirjoitti:

Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.

Mulla sama juttu. Oltiin mökillä, kun näin unta että äitini ja koirani kuolivat ja itkin todella paljon unessa. Todellisuudessa kaverini oli mennyt kauhuissaan herättämään äitini ja kertonut että olin huutoitkenyt heräämättä jo kauan. Heräsin vasta, kun äitini ravisteli minua kolmannen kerran.

• dfvadva

En osaa itkeä hereillä ollessa, joten sen oli oltava unta, jossa itkin. Toivottavasti se tapahtui itsekseen kotona, jos sitä itkee samalla myös oikeastikkin, sillä en ajankohtaa muista vaikka todella paljon olen itseksni kotosalla. Uskon tämän tapahtuneen kotona itsekseen, mutta luin juuri erään tulkinnan tämän tarkoittaneen jonkin negatiivisen rassaavan tunnetilan lähtevän pois, jonka käsitin vähän kuin parantavana uudelleen "syntymisenä" elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      879
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      623
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      568
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      523
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      502
    Aihe