itkun merkitys

ei itsella tietoa

Miten voisi tulkita itkun unessa? Nain unessa ihmisen josta olen joutunut luopumaan erossa ja sitten herasin siihen, etta oikeasti itkin :(...?

5

7242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyneleet sisältävät stressihormoneja eli itkeminen oikeasti puhdistaa ja helpottaa. En ole ennen kuullutkaan, että joku itkisi oikeasti nukkuessaan/herätessään vaan voihan se sitten olla mahdollista.

      • Nimetön

        Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...


      • #helmun#
        Nimetön kirjoitti:

        Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...

        Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.


      • Anonyymi
        #helmun# kirjoitti:

        Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.

        Mulla sama juttu. Oltiin mökillä, kun näin unta että äitini ja koirani kuolivat ja itkin todella paljon unessa. Todellisuudessa kaverini oli mennyt kauhuissaan herättämään äitini ja kertonut että olin huutoitkenyt heräämättä jo kauan. Heräsin vasta, kun äitini ravisteli minua kolmannen kerran.


    • dfvadva

      En osaa itkeä hereillä ollessa, joten sen oli oltava unta, jossa itkin. Toivottavasti se tapahtui itsekseen kotona, jos sitä itkee samalla myös oikeastikkin, sillä en ajankohtaa muista vaikka todella paljon olen itseksni kotosalla. Uskon tämän tapahtuneen kotona itsekseen, mutta luin juuri erään tulkinnan tämän tarkoittaneen jonkin negatiivisen rassaavan tunnetilan lähtevän pois, jonka käsitin vähän kuin parantavana uudelleen "syntymisenä" elämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe