itkun merkitys

ei itsella tietoa

Miten voisi tulkita itkun unessa? Nain unessa ihmisen josta olen joutunut luopumaan erossa ja sitten herasin siihen, etta oikeasti itkin :(...?

5

7245

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyneleet sisältävät stressihormoneja eli itkeminen oikeasti puhdistaa ja helpottaa. En ole ennen kuullutkaan, että joku itkisi oikeasti nukkuessaan/herätessään vaan voihan se sitten olla mahdollista.

• Nimetön

Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...

• #helmun#
        Nimetön kirjoitti:

Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...

Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.

• Anonyymi
        #helmun# kirjoitti:

Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.

Mulla sama juttu. Oltiin mökillä, kun näin unta että äitini ja koirani kuolivat ja itkin todella paljon unessa. Todellisuudessa kaverini oli mennyt kauhuissaan herättämään äitini ja kertonut että olin huutoitkenyt heräämättä jo kauan. Heräsin vasta, kun äitini ravisteli minua kolmannen kerran.

• dfvadva

En osaa itkeä hereillä ollessa, joten sen oli oltava unta, jossa itkin. Toivottavasti se tapahtui itsekseen kotona, jos sitä itkee samalla myös oikeastikkin, sillä en ajankohtaa muista vaikka todella paljon olen itseksni kotosalla. Uskon tämän tapahtuneen kotona itsekseen, mutta luin juuri erään tulkinnan tämän tarkoittaneen jonkin negatiivisen rassaavan tunnetilan lähtevän pois, jonka käsitin vähän kuin parantavana uudelleen "syntymisenä" elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2482
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1682
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      665
      1102
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1022
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      982
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      936
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      85
      780
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      746
    10. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      90
      732
    Aihe