Miten voisi tulkita itkun unessa? Nain unessa ihmisen josta olen joutunut luopumaan erossa ja sitten herasin siihen, etta oikeasti itkin :(...?
itkun merkitys
5
7092
Vastaukset
Kyyneleet sisältävät stressihormoneja eli itkeminen oikeasti puhdistaa ja helpottaa. En ole ennen kuullutkaan, että joku itkisi oikeasti nukkuessaan/herätessään vaan voihan se sitten olla mahdollista.
- Nimetön
Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...
- #helmun#
Nimetön kirjoitti:
Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...
Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä. - Anonyymi
#helmun# kirjoitti:
Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.Mulla sama juttu. Oltiin mökillä, kun näin unta että äitini ja koirani kuolivat ja itkin todella paljon unessa. Todellisuudessa kaverini oli mennyt kauhuissaan herättämään äitini ja kertonut että olin huutoitkenyt heräämättä jo kauan. Heräsin vasta, kun äitini ravisteli minua kolmannen kerran.
- dfvadva
En osaa itkeä hereillä ollessa, joten sen oli oltava unta, jossa itkin. Toivottavasti se tapahtui itsekseen kotona, jos sitä itkee samalla myös oikeastikkin, sillä en ajankohtaa muista vaikka todella paljon olen itseksni kotosalla. Uskon tämän tapahtuneen kotona itsekseen, mutta luin juuri erään tulkinnan tämän tarkoittaneen jonkin negatiivisen rassaavan tunnetilan lähtevän pois, jonka käsitin vähän kuin parantavana uudelleen "syntymisenä" elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54688Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434498Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1373559Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063466Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313460Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm432924Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121050Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74877Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63799- 93752