itkun merkitys

ei itsella tietoa

Miten voisi tulkita itkun unessa? Nain unessa ihmisen josta olen joutunut luopumaan erossa ja sitten herasin siihen, etta oikeasti itkin :(...?

5

7132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyneleet sisältävät stressihormoneja eli itkeminen oikeasti puhdistaa ja helpottaa. En ole ennen kuullutkaan, että joku itkisi oikeasti nukkuessaan/herätessään vaan voihan se sitten olla mahdollista.

• Nimetön

Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...

• #helmun#
        Nimetön kirjoitti:

Jos itken unessa, itken myös oikeasti ja saatan myös herätä siihen, että itken. Oon aina aatellu, että se on normaalia...

Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.

• Anonyymi
        #helmun# kirjoitti:

Itse olen usein nähnyt unta itkemisestä, tai että äitini tai joku todella tärkeä ihminen unessa kuolee.. Herään siihen kun itken, kyyneleet valuu pitkin poskia. Unessa huudan ja itken todella paljon! Näin juuri koirastani unta, jossa se kuoli, huusin ja itkin ihan hirveen paljon..??
        Outoja unia. Aamulla silmät turvoksissa kun on tullut yöllä itkettyä.

Mulla sama juttu. Oltiin mökillä, kun näin unta että äitini ja koirani kuolivat ja itkin todella paljon unessa. Todellisuudessa kaverini oli mennyt kauhuissaan herättämään äitini ja kertonut että olin huutoitkenyt heräämättä jo kauan. Heräsin vasta, kun äitini ravisteli minua kolmannen kerran.

• dfvadva

En osaa itkeä hereillä ollessa, joten sen oli oltava unta, jossa itkin. Toivottavasti se tapahtui itsekseen kotona, jos sitä itkee samalla myös oikeastikkin, sillä en ajankohtaa muista vaikka todella paljon olen itseksni kotosalla. Uskon tämän tapahtuneen kotona itsekseen, mutta luin juuri erään tulkinnan tämän tarkoittaneen jonkin negatiivisen rassaavan tunnetilan lähtevän pois, jonka käsitin vähän kuin parantavana uudelleen "syntymisenä" elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      170
      4146
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      113
      3591
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      251
      3049
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      7
      1749
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      164
      1386
    6. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      76
      1285
    7. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1170
    8. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      64
      1001
    9. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      68
      869
    10. Jos saisit yhden

Asian muuttaa kaivatussasi
      Ikävä
      90