Ohjelmaa häihin?

Kittura

Meillä on häät tulossa n.1kk päästä ja meidän toivomuksesta kaikki leikit ja pelit on kielletty!!! Tahdomme mukavan päivän ystävien ja sukulaisten kanssa ja uskomme sen menevän ihan omalla painollaan... :o)
Oisko kenelläkään mitään esitys tms. ideaa jonka voisi toteuttaa, niin ettei häävieraiden tarvitsisi "esiintyä". Muutama ystävämme pitää puheen ja laulaa luikauttaa jonku biisin, siinä kaikki... Oisko ideoita?

-Kiitos!-

6

7479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häissä...

on pidetty leikkimielinen "Tunnetko hääparin" -tietokilpailu. Meillä tehtiin niin, että kaaso ja bestman olivat keksineet kysymyksiä ja printanneet ne paperille, ja ne jaettiin kahvittelun aikana hääväelle, jotka muodostivat kolmen-neljän hengen joukkueita. Myöhemmin illalla tarkistettiin paperit ja käytiin kysymykset läpi, hääparin kertoessa oikeat vastaukset. Paras joukkue palkittiin karkeilla. Sovelluksia tästä ja monia muitakin löydät www.naimisiin.infon hääfoorumista, se on häitään suunnittelevalle oikea aarreaitta.
      Häissä pidettiin myös tutustumisleikki,pari puhetta, oli pari soitto-ja lauluesitystä sekä morsiamen ryöstö ja loppuillasta heitot, ja se oli ihan sopivasti. Oltiin mietitty takataskuun pari leikkiä hätävaraksi mutta koko ilta menikin sitten omalla painollaan. Syöminen, tanssiminen, kahvittelu ja vapaa seurustelu täyttivät mukavan illan.

• leikkejä

Meidän häissä oli muutama leikki, pitää vieraat virkeänä.

Oli kaason pitämä tietokilpailu miestä eli hääparista.
      Kysyttiin mm meidän makuuhuoneen väri, kumpi painoi enemmän syntyessään, milloin kihlauduttiin, ikäero kk, syntymäkaupungit, osoite.. Vaihtoehtojakin oli.

Morsiamen ryöstön kielsin, joten päättivät ryöstää anopit ja me kirjoitimme tietyistä sanoista runon, jotta saimme heidät takaisin..

Ei illan aikana tarvitse olla kuin pari leikkiä tms ohjelmaa. Juhlaväki väsähtää nopeasti, jos ei ole mitään katseltavaa/kuunneltavaa.

• Juumi

Mielipiteitä on monia, toiset on leikkejä vastaan ja toiset ei. Olin juuri häissä, joissa ei ollut leikin leikkiä. Puheita pitivät sulhanen, morsiamen ja sulhasen isät, bestman, kaaso... Mulla ja monella muulla häävieraalla oli oikeasti tosi tylsää. Osansa teki se, että vettä satoi koko päivän. Istu siinä sitten ilman happea pelkkiä puheita kuunnellen.. Plääh. Iso osa vieraista lähtikin bändin ekalla tauolla haukoteltuaan puolet päivästä.

Ihan vain vinkiksi, että joku erillinen ohjelmanumero kantsii olla takataskussa, mikäli vieraat alkavat näyttää tympiintyneiltä. Alkuperäisellä kirjoittajalla tosin taisikin olla musiikkiohjelmaa tiedossa.

• annabelle

voisiko joku päiväkoti tai kansantanssiyhdistys järjestää ohjelmaa.itse pyysin tyttäreni luistelujoukkuetta esiintymään juhlaan.häätanssina on tomi metsäkedon tahdon tanssia kanssasi...laulu.ota yhteyttä ohjelmatoimistoihin kyllä ammattilaiset osaa.urheiluseurat voi kans järkätä jotain valmista ohjelmaa.

• täi

Ihanaa ettei ole leikkejä! Ne ovat tosi piinallista katsottavaa!
      Yksissä häissä oli hääparista koottu valokuvaseinä lapsuudesta asti (voisihan siinä olla vaikka lapsuudenaikaisia lelujakin ym), toisissa taas diaesitys samasta aiheesta bestmanin tai jonkun juontamana. Tosi mielenkiintoista ja hauskaa katseltavaa molemmat!
      Yksissä häissä oli joka pöydässä kertakäyttökamera: sai hääpari varmaan hauskoja ja monipuolisia kuvia, kiva idea minusta.

• näkyvät myöhemmin

häävideolta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe