Mitä mä teen?

mirella

Mitä mä teen? Mä oon 16, ja mä rakastan Antti Tuiskua. No vaikka mä en sitä tunnekkaan, enkä oo ikinä tavannut henkilökohtaisesti, niin silti. Teidän mielestä rakkaus voi olla liian voimakas sana, mutta se ei oo. Joka ilta mä itken itseni uneen, koska mä tiedän, etten mä saa Anttia ikinä. Sitten jos joku Antin fani kertoo esimerkiks, että se on halannu Anttia, mä tuun ihan älyttömän mustasukkaseks. Mun kaveri sano, että mun pitäs unohtaa Antti. Mutta mä oon kyllä sitä mieltä, että se on tosi vaikeeta, kun se on niin suosittu, ja kaikki lehdet kirjottelee siitä niin paljon. Mitä mieltä te ootte? Mitä mun pitäs tehdä? Mä en jaksa tätä enää. Mä ajattelen 24/7 pelkästään Anttia, ja koulukin menee ihan vituille, kun mä en pysty yhtään keskittymään siellä. Nyt joku viisas vois kertoa mulle mitä mä teen! Mä en jaksa tätä enää!

8

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahah

haahhahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
      hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah
      hahahahahahhahahahahhahhahahahahahahahhaahahahahhaah
      hahahahahahahahahahahhahaqhahhahahahahahahhahahahahh

vitun pissis mee hoitoon.

• Mirella

Mee itse hoitoon vitun lissu! Vittuuko tuut mullé vittuilee!?!?!?!??!?!

• sansku
        Mirella kirjoitti:

Mee itse hoitoon vitun lissu! Vittuuko tuut mullé vittuilee!?!?!?!??!?!

"Mee itse hoitoon vitun lissu! Vittuuko tuut mullé vittuilee!?!?!?!??!?! "

että jaajaa...

• umpisuoli

voisin järjestää tapaamisen jos vaan rinnasta...öh..siis hinnasta sovitaan.
      mut hei oikeesti. elä pikkutytteli itke. ei ruisku sen arvonen oo.
      fanit halailee aina anttia. se on elämää!
      älä ihmeessä tuu mustasukkaSEX koska siitä antti-möhköfantti ei luultavasti kauheesti diggais.

• fellaleena

Rakkaus on Aivan Liian Voimakas sana tässä tapuksessa.
      Tai niin sä oot rakastunu sen ulkonäköön ja ehkä ääneen, et mihinkään muuhun.
      Eli voit sä sen ulkokuorta rakastaa, muttet todellakaan Rakastaa.

Ja mitäkö sä teet?
      Ei sun sitä unohtaa tartte.Voit diggailla sitä, mutta se nyt vaan on tosi asia,ettet sä sitä saa.
      Tai onhan sulla 000000000000,1 prosentin mahollisuus 100 000 000 000 että sä sen saisit.
      Eli unoha se siinä mielessä.

Tuo sitä paitsi kuulostaa tosi naurettavalta "mä rakastan Antti Tuiskua. No vaikka mä en sitä tunnekkaan, enkä oo ikinä tavannut henkilökohtaisesti, niin silti. Teidän mielestä rakkaus voi olla liian voimakas sana, mutta se ei oo."
      Sanon vielä kyllä se on.

• Mirella

toi "mä rakastan Antti Tuiskua kuulostaa todellakin naurettavalta. XD
        No kiitti kaikille vastauksista, ehkä mä yritän elää ajattelematta tolla tavalla Antista... :)

• Juissi

Joo ei tossa voi oikeasta rakkaudesta puhua... Se on vaan ihastumista, se menee kyllä ohi tuollaisessa tapauksessa missä ihastuksen kohdetta ei voi saada. Itse ihastuin nuorempana Tia Carrereen!=) Se tunne kieltämättä vaikutti rakastumiselta, mutta myöhemmin tajusin että olin vain ihastunut illuusioon jonka olin hänestä mielessäni luonut! Oletko koskaan seurustellut/rakastunut aidosti johonkin henkilöön? Siinä vaiheessa kyllä huomaat eron ihastumisella ja rakastumisella!

• ......

juu, mustaki tuntuu että sä rakastat antin ulkonäköä et anttia itseään.. et voi rakastaa sellasta henkilöä jota et tunne. et voi tietää minkälainen antti on luonteelta ja niin pois päin. kyllä sun silmät vielä aukeaa.. ajan kans vain... en voi kyllä sanoa muuta ku unohda.. ja sen että vaikka sä antin saisitki niin mustasukkasuus sun täytyy lopettaa! eihän se sitä kestä jos et hyväksy sen faneja :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe