etsin jason voorhees naamaria ja muita naamareita kauhuleffoista esim halloweenin michael myers naamaria.
kiitos.
mistä jason voorhees naamari?
5
1179
Vastaukset 5
- finnjet97
punanaamio,pilailupuoti,buttericks,pinjata, siin ois kaikki mitä tiiän
- IhmeKeräilijä
mee emp nettisuvulle ja kirjota hakuun jason niin tulee kunnollinen maski jasonista se kannataa tilata mielummi ku jostain punanaamiosta
- IhmeKeräilijä
mee emp nettisuvulle ja kirjota hakuun jason niin tulee kunnollinen maski jasonista se kannataa tilata mielummi ku jostain punanaamiosta
- Dr: Voorhees
Kiitti hirveesti! Tilasin joskus Pilailupuodista Jason-maskin ja voi helvetti osasko ne kusettaa. Kuvassa näkyi jonkinlainen kovamuovinen maski mutta kun sain kyseisen maskin käsiini se olikin vaahtomuovia :C
Tässä muuten linkki siihen EMP:n maskiin:
http://www.emp.fi/jason--naamari/art_257071/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510