Tunteeko kukaan turkista Alanyasta Harunia/Marcoa????

Maya

Tunteeko kukaan turkista miestä nimeltä Harun?
Käyttää nimeä myös marco.
Olimme kihloissa 2003 vuodesta lähtien.

Hän väitti minulle viime vuonna, että olisi päässyt suomeen luokseni, mutta lompakko oli kuulemma sit viety.
Se juttu kaatui sitten siihen, kun hän ei tänne päässyt.. Surullista.

Maya

25

7172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maya

      Niin ja hän on töissä Sifalar hotellissa.


      Maya

    • pepe

      tää mies vaan valehteli sulle koko teidän "yhdessä olo" ajan.

    • göreme.

      hauskaa, että turkkilaiset käyttää noita naurettavia euronimiä ihan yleisesti. toisaalta kyllä minäkin olisin mieluummin marco kuin joku vitun göreme.

    • mustaa miestä

      Tunteeko kukaan Ahmed Isokalu Kongoa? Asuu jossain Afrikkassa. On musta. Lähetin sille kaikki rahani ja se lupasi tulla Suomeen? Ei ole miestä kuulunut.

      • nähty

        Joo kerää sukua siellä kongossa ja rajaseudulla.
        Vaikeuksia vaan saada ne lentokoneeseen kun eivät suostu matkustamoon jos eovät kilit tule myös sinne.
        Älä sure kyllä islkalu tulee kunhan SPR järjestää kuriirikoneen jolla suku saadaan suomeen.
        Hyvää työtätekevää jengiä koko sakki.
        On satulaseppää ja poppamiestä.
        Odota vaan rauhassa.


      • Niimuli
        nähty kirjoitti:

        Joo kerää sukua siellä kongossa ja rajaseudulla.
        Vaikeuksia vaan saada ne lentokoneeseen kun eivät suostu matkustamoon jos eovät kilit tule myös sinne.
        Älä sure kyllä islkalu tulee kunhan SPR järjestää kuriirikoneen jolla suku saadaan suomeen.
        Hyvää työtätekevää jengiä koko sakki.
        On satulaseppää ja poppamiestä.
        Odota vaan rauhassa.

        Mieheni on poppamies, mutta hän ei saa ammattiaan vastaavaa työtä yliopistollisesta keskussairaalasta. On tämä maa niin rasistinen. Jos ei homma muutu, muutamme molemmat Afrikkaan, siitäs saatte!


    • Jossu

      Myös Lissu,Kaisu,Ansku,Raija,Saara,Tiina,Aila,Essi,Hanna,Ilona,Kyllikki,Kerttu,Kirsti,Laila,Leila,Leena,Liisa,Lilli,Lyyli,Maarit,Maikki,Pirkko,Paula,Kirsi,Riitta,Reetta,Raija,Ritva,Saija,Seija,Sirkka,Soile,Sonja,Tarja,Terhi,Tuulikki,Virve,Aili,Aino,Alli,Anneli,Ansa,Hillevi,Hilma,Lahja,Martta,Mataleena,Mimmi,Reeta,Venla,Suoma ainakin nämä tuntevat Harun tai Marcon kumpaa nimeä nyt haluaa käyttää. Saattoi joku nimi vielä jäädä listasta pois, mutta lisätkää nyt ihmeessä itse.

      • ja puolet Alanyasta

        ja Harunista tulee Marco! osuvasti(ko) loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool.
        Ja mun poikaystävä oli ennen Ali mutta nyt sen nimi on Carlos ;)


      • vaihdos
        ja puolet Alanyasta kirjoitti:

        ja Harunista tulee Marco! osuvasti(ko) loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool.
        Ja mun poikaystävä oli ennen Ali mutta nyt sen nimi on Carlos ;)

        Sehän tulee nopeasti Hesan menomestoisssa.
        Ovat usein olevinaan italialaisia nämä Mehmedtit ja Ahmedit luullen, että voivat leikkiä Marcoa tai Giovannia. Minua vain naurattaa, sillä olen ollut niin paljon Italiassa ettei tehoa ja onhan turkkilainen jo ihan eri näköinen ja käytöksinen kuin tyylikäs italiaano. Sanon heille feikeille pari sanaa italiksi (osaan fraaseja) ja menevät ihan pihalle. Ja taas naurattaa.

        Tiedän, ettei minua voisi ikinä kiinnostaa muslimimies. Tosin ihan ns. yleisesti hyväksyttyjen länsimaalaisten oppien omaksumia miehiäkin on joskus vaikea ymmärtää.


      • Maya
        vaihdos kirjoitti:

        Sehän tulee nopeasti Hesan menomestoisssa.
        Ovat usein olevinaan italialaisia nämä Mehmedtit ja Ahmedit luullen, että voivat leikkiä Marcoa tai Giovannia. Minua vain naurattaa, sillä olen ollut niin paljon Italiassa ettei tehoa ja onhan turkkilainen jo ihan eri näköinen ja käytöksinen kuin tyylikäs italiaano. Sanon heille feikeille pari sanaa italiksi (osaan fraaseja) ja menevät ihan pihalle. Ja taas naurattaa.

        Tiedän, ettei minua voisi ikinä kiinnostaa muslimimies. Tosin ihan ns. yleisesti hyväksyttyjen länsimaalaisten oppien omaksumia miehiäkin on joskus vaikea ymmärtää.

        Miksi teidän pitää tänne kirjoittaa, jos ette tunne tätä ihmistä taikka muuten vaan heittää outoa huumoria, jolla ei olem itänn perää..
        Hyvän kuvan suomalaisista saa.. =P


      • sasu
        Maya kirjoitti:

        Miksi teidän pitää tänne kirjoittaa, jos ette tunne tätä ihmistä taikka muuten vaan heittää outoa huumoria, jolla ei olem itänn perää..
        Hyvän kuvan suomalaisista saa.. =P

        Voi herranen aika sua maya, herätys.. Ihan säälittää ja hävettääkin sun puolestas..


      • Maya
        sasu kirjoitti:

        Voi herranen aika sua maya, herätys.. Ihan säälittää ja hävettääkin sun puolestas..

        Sen kun säälit, jos sulla ei parempaa tekemistä oo.. =P


      • tytteli
        Maya kirjoitti:

        Miksi teidän pitää tänne kirjoittaa, jos ette tunne tätä ihmistä taikka muuten vaan heittää outoa huumoria, jolla ei olem itänn perää..
        Hyvän kuvan suomalaisista saa.. =P

        tunnen marcon. erittäin ihastuttava kiltti mies. näin marcon viime viikolla sifalarissa. olen tuntenut noin vuoden verran. ei olla kihloissa tai mitään. ystäviä vaan.


      • varun
        tytteli kirjoitti:

        tunnen marcon. erittäin ihastuttava kiltti mies. näin marcon viime viikolla sifalarissa. olen tuntenut noin vuoden verran. ei olla kihloissa tai mitään. ystäviä vaan.

        onko se monenkin kanssa kihloissa, kun asiasta kuitenkin mainitsit?


      • tytteli
        varun kirjoitti:

        onko se monenkin kanssa kihloissa, kun asiasta kuitenkin mainitsit?

        ei minun mielestä ole kenenkään kanssa kihloissa. Ja tosi mukava ihminen. Vaikuttaa yhden naisen mieheltä, vaikka onkin huumorimies ja kaikille ystävällinen.


      • ...............
        tytteli kirjoitti:

        ei minun mielestä ole kenenkään kanssa kihloissa. Ja tosi mukava ihminen. Vaikuttaa yhden naisen mieheltä, vaikka onkin huumorimies ja kaikille ystävällinen.

        jaa. millä tapaa siitä miehestä käy ilmi, että se on yhden naisen mies? voisitko tarkentaa.


    • seren

      En tieda onko kyseessa sama harun, mutta piti lahtea suomeen viime vuonna loka-marraskuun vaihteessa... ei tainnutkaan lahtea matkaan..

    • sama tyyppi...

      jota kutsutaan alanyassa myös nimellä ilkay?

    • marco

      Kuka olet? Vastaa heti! Oletko Ferhatin tyttöystava? Jos olet, ela tule ensi kuussa tanne tai et lahde enaan takas Suomeen!

      Miksi valehtelet? En ole ollut kenenkaan kanssa kihloissa vuonna 2003.

      • Maya

        Muistako kenen luokse sun piti tulla suomeen joku aika sitten keväällä/kesällä..?
        Mutta sanoit mulle, että sulla on lompakko hävinnyt!??
        Olit mun kanssa kihloissakin ja juhlittiin sitä laivalla ;)
        Muistatko nyt mut..=)?


      • Marco
        Maya kirjoitti:

        Muistako kenen luokse sun piti tulla suomeen joku aika sitten keväällä/kesällä..?
        Mutta sanoit mulle, että sulla on lompakko hävinnyt!??
        Olit mun kanssa kihloissakin ja juhlittiin sitä laivalla ;)
        Muistatko nyt mut..=)?

        Oltiin kihloissa ja kahden kuukauden kulutta soitit ja sanoit etta sinulla on suomalainen poikaystava. Miksi olisin tullut sun luokse jos jaat persetta kun ollaan kihloissa? Siis tarkoitat varmaan vuotta 2000?


      • Maya
        Marco kirjoitti:

        Oltiin kihloissa ja kahden kuukauden kulutta soitit ja sanoit etta sinulla on suomalainen poikaystava. Miksi olisin tullut sun luokse jos jaat persetta kun ollaan kihloissa? Siis tarkoitat varmaan vuotta 2000?

        Et ole harun. Hän ei kirjoita noin.


    • oulussa

      tunnen nimellä ilkay. oli suomessa joulun aikaan tyttöystävänsä luona. ihana ihminen!

    • joopajooo

      Harun on harvase viikko viettämässä kihlajaisiaan jonkun ulkomaalaisen neitokaisen kanssa, ja uskoitko todella että se vastais sulle tuossa palstalla. HAHAHAHAAA.
      Voi sua, enskerralla lähde Turkuun.

    • Anonyymi

      Tunteeko ferhat erdogan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe