Battle B’Daman ?

....

Huomasinpa tuolla mtv3:sen sivuilla käydessäni että tuollainen anime alkaisi näkymään sunnuntaina 11.9.. Vaikuttaapi aika samanlaiselta kuin joku Beyblade.. Onko kukaan nähnyt missään? Onko aivan surkea?

12

2913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himura Kenshin

      Enpä ole moisesta sarjasta koskaan kuullutkaan, mutta ANN tietää kertoa seuraavaa:

      "Raised by cats until he was five, Yamato Delgato's only dream was to play B'Daman-the official sport of the B'DaWorld. However, his dream comes true when he's chosen to wield the most powerful B'Daman ever; the legendary Cobalt Blade. Only he has skills to harness its power. This is his journey into the world of B'Daman as he learns valuable lessons and also tries to save the B'DaWorld from the evil clutches of the Shadow Alliance."

      Vaikuttaa siis kaikin puolin jälleen yhdeltä keräilyrompe-sarjalta. Tämähän se edistää ihmisten anime tietämystä Suomessa ja varmasti antaa monipuolisemman kuvan koko alasta kuin kaiken maailman -monit... NOT! Olisivat nyt edes näyttäneet Evangelionin MTV3:lla...

      • Himura Kenshin

        Piti vielä mainita että maailmalla sarja ilmeisesti tunnetaan paremmin nimellä Bedaman, ja sarja on (onneksi) "vain" 52 jaksoa pitkä.


    • ----

      En nyt osaa sanoa oliko se surkea, mutta se on vähän niinkuin länkkäri-sarjat, mutta pyssyjen tilalla on jotku kuulia ampuvat vekottimet.

      Se Gray tyyppi on vähän niinku Kai Beybladessa samaten päähamo Yamato muistuttaa luonteeltaan Beybladen Tysonia, mut näyttää Daichilta.

      Veikkaan kuitenkin, että moni pitää sitä surkeana animena, ite kuitenkin pidän sitä ihan kohtalaisena, mutten parhaana.

    • Luffy D.Monkey

      Olen nähnyt Cartoon Networkil sitä sarjaa ja se on hyvä!! =) Ja sitä alkaa kuulemma tulemaan MTV3 dubattuna....ei se sit niin kivaa ole...!!

    • O_o

      olisikohan tälle battle d-damanille netti siuja....? kertokaa jos tiedätte!!!

    • sads

      ei varmasti

    • Terry

      se o paras sarja mitä tv:eest tuleee! katokaa ihmees

      oon katsonu kaikki jaaksot vaikka alus se vaikutaa ihan pellelt ni kun katoo ni pääsee ytimeeee!

      älä kuuntele noit toopei jokka sanoo sitä huonoks!

    • Minä vaa

      Siis tää Battle B-Daman on TOOSII hyvä ja hauska sarja! Nyt hän se o tullut jo jonkin aikaa ja on toosii hauska!!!!!!!!!!!!

      Gray on todellakin kaikkein cool, Tery ja Yamato ovat hauskoja!!!! Kannattaa katsoa!!!!!!

      HUOM!
      Jos haluu kokeil sitä peliä netis, niin menkääs tähä ossaa! http://www.hasbro.com/battlebdaman/default.cfm?page=play

      • wing-ninja

        Tänä sunnuntaina tulee yksi, ja sitten suraavan sunnuntaina tulee taas yksi jne. Mulla on paljon lemopi hahmoja, ja kaikki on sit, niin hauskoja! Varsinkin terry, yamato ja ababa, muut lempihahmot on wen ja li ja enjuy. Ja se on kyllä totta että jakspja on 52, mutta seasons2 on tullut jo. Mut ei vielä suomeen.


    • Tulipamieleenmemorys

      Ei taida enää tulla mut oliskiva jos tuo pyöris joka viikon loppu kaks jaksoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe