Onko hyvä 320d

Jollain on varmaan kokemusta,bmw 320d vm-2000.onko se hyvä? kestääkö? Ja mitkä on heikkoja paikkoja.Esim.moottori.kytkin,laatikko.perä.yms. Olis tarkoitus luopua diesel avesta,ja hommata bmw.

9

2623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pera

mulla on -99 bmw 320 D ja oon ollu tosi tyytyväinen. 200 tkm mittarissa ja ainoastaan kuluvat osat vaihdettu. Kannattaa tarkistaa etupää... koiranluut, nivelet ja jarrut. Aika kalliita vaihtaa. Kaikkihan tietenki riippuu onko auto hyvin huollettu aikoinaan ja minkälaisessa käytössä.

• mie vuan

kovinkaan kalliit vaihtaa. Niitä saa esim. Motonetistä. Ja helppo vaihtaa vaikka itse. Jarrut eivät ole sen kummemmat vaihtaa kuin muissakaan autoissa. Etutukivarret ovat kyllä kalliit...
        Huonointa minusta tuossa mottorissa on lyhyt vetoalue. Vähän yli 3trmin veto alkaa jo hiipua. Samoin ala-alueella ei hirveästi puhu. Mutta varsinkin automaattina toimii tosi hyvin. Lastulla kuulemma saa aika paljon mukavemman tuostakin moottorista.

• harkitseva

Itsekin olen harkinnut vastaavan auton ostoa. Minkälainen on auton ohituskiihtyvyys esim. 3:lla 60-100km/h ja nelosella 80-120km/h? Entä vääntö kaupunkiajossa tarvittavalla ala-alueella, alle 2000r/min.

• Erkko

Vääntöä löytyy juurikin tuolla alueella. 136hp 4000rpm ja 285Nm 1750rpm. Kyllä sillä luulisi ohi pääsevän. Kiihtyvyys 0-100km/h on 9.9s, jos on kovalaatikko. Siitä uudemmalla mallilla (2001-) kiihtyvyydestä on nipistetty vielä sekunti.. tämäkin tulos kovallalaatikolla.

• Harkitseva
        Erkko kirjoitti:

Vääntöä löytyy juurikin tuolla alueella. 136hp 4000rpm ja 285Nm 1750rpm. Kyllä sillä luulisi ohi pääsevän. Kiihtyvyys 0-100km/h on 9.9s, jos on kovalaatikko. Siitä uudemmalla mallilla (2001-) kiihtyvyydestä on nipistetty vielä sekunti.. tämäkin tulos kovallalaatikolla.

noiden ohitusnopeuksien välisiä aikoja? Helpottaisi vertailua koeajossa........

• Nasu

Itelläni on 320 td -03 ajettu n.50 000km. On hyvä auto. Kyl se kulkee ilman lastua päästiin suomen bemareista 10 parhaan joukkoon, osa kyl otti varas lähdön mut se on nopee dieseli autoks. Kannattaa ostaa... E46 on vain tyyppi vikana et ne huurtuu helposti ilman ilmastointia. Niistä on kai tehty liian tiiviitä!!???Muita moitteita einiistä ole!

• Kiitos kaikille vastanneille.

• juha

Tarkeneeko 320d mallilla talvella matka-ajossa ilman webastoa? Kaikissa myynnissä olevissa malleissa ei näytä webastoa olevan. Itse harkitsen parhaillaan -00 tai -01 auton hankkimista.

• Diesel-Bemu

E46 diesel Bemuissa, kuten tämä 320D, on vakiona sisälämmityskierrossa sähkövastus. Tällöin Webastoa ei tarvita, vaan vastus riittää mainiosti.
        Itsellä vm2000 320D Touring, ajettu 200tkm. Toiminut mainiosti, kuluvia osien lisäksi vaihdettu alapallonivelet ja koiranluut, sekä laturi (kuulemma tosi harvinainen vika). Ajettavuudeltaan huippua, en hevillä muuhun vaihtaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      17444
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      4882
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4537
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      25
      4447
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4260
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      59
      4140
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3733
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3385
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      34
      2656
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2389
    Aihe