Anteeksi alaikäisyyteni, mutta

capt.cöpenick

70V. palstat tuntuu omimmilta. Jos peilikuva olisi reaaliaikainen kuvapakko,
monet teistä sanoisivat; mitenhän tämä saattoikäisen näköinen on
vapaaksi päässyt!!

7

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

      Mitä tarkoitat, nuori mies?

      • Täältä sitä tullaan resiinalla perässä.
        Sitä vaan, että joskus tulee "puhuttua", kuin alaleuka puuttuis.
        Kuitenkin vasta alkajia, tässä.


    • matteus

      jossakin Ilmari Turjan näytelmässä on lohduttava repliikki:
      - Nuoruus on vika, joka paranee ihan itsekseen!

      • Kuten sanot. Sukumme miehet lyhytikäisiä. Mikä lie?
        Viinan tai tervan puute ei kuitenkaan!


      • matteus
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Kuten sanot. Sukumme miehet lyhytikäisiä. Mikä lie?
        Viinan tai tervan puute ei kuitenkaan!

        ...sillä sanomalla on. Muutaman sanan 'viisauteen' on pakattuna syvällinen moniselitteisyys. Olisiko tuo vain kaksimielinen viisaus, tai löytäisiköhän joku siitä useampiakin ulottuvuuksia?

        Eihän sinulta vain ole unohtunut sauna pois mainitsemistasi oivallisista terveyden lähteistä?


      • matteus kirjoitti:

        ...sillä sanomalla on. Muutaman sanan 'viisauteen' on pakattuna syvällinen moniselitteisyys. Olisiko tuo vain kaksimielinen viisaus, tai löytäisiköhän joku siitä useampiakin ulottuvuuksia?

        Eihän sinulta vain ole unohtunut sauna pois mainitsemistasi oivallisista terveyden lähteistä?

        Kun setäni, (rauha muistolleen) sattui lievästi sanottuna saunahullu, heittämään
        ns. saunavihdan nurkkaan, asiasta ei ole paljoa puhuttu.

        Itse en siedä kovaa löylyä.
        Profiilisi mukaan et olisi "keskikehonrakentajia"?

        Sydän ja- verisuonisairaudet meidän suvussa kutsuvat viikatevilman
        vierailulle tuossa 73 kantturoissa.


      • matteus
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Kun setäni, (rauha muistolleen) sattui lievästi sanottuna saunahullu, heittämään
        ns. saunavihdan nurkkaan, asiasta ei ole paljoa puhuttu.

        Itse en siedä kovaa löylyä.
        Profiilisi mukaan et olisi "keskikehonrakentajia"?

        Sydän ja- verisuonisairaudet meidän suvussa kutsuvat viikatevilman
        vierailulle tuossa 73 kantturoissa.

        Annoin joskus kertoa itselleni kuntokurssilla, että omenan malli on miehelle pahaksi, mutta päärynän malli sopii kyllä naisille. Tottakai naisilta pitää lanteita löytyä!

        Vähitellen olen alkanut ottaa omenasta mallia minäkin viimeisten kahdeksan vuoden ajan. Kaasuttajani hapensaanti heikkeni äkillisesti jonakin 90-luvun alkuvuonna. Olin liikkunut reippaasti siihen astisen eloni, mutta äkkiä ilmennyt sepelvaltimotauti hiljensi askelet kertalaakista.

        Viime vuosina kuntoni on hieman kohonnut ja olen voinut kiihdyttää hieman kävelyaskeltani. Sanovat, että sydänvaltimoidenkin ympärillä voi hiussuonisto jossakin määrin uusiutua ajan kanssa.

        Siitä huonokäytöksisestä niittomiehestähän meidän ei kannata pahemmin huolehtia. Sehän toikkaroi siellä sun täällä ja tulee joskus, kun sen työnsuunnittelija on muistanut meidät vuorolistalle merkata...

        (olen ollut poissa täältä viime aikoina - mutta parempi myöhäinenkin vastaus kuin ei lainkaan)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe