kysymys pojille..

Jenna

eli minkälaisista tytöistä pidätte?onko unelmanaisenne näyttävä,laiha,supermatalavyötäröisiä farkkuja ja korkeakorkoisia kenkiä käyttävä yliruskettunut meikkipelle?vaiko vähän tavallisempi tyttö?eli minkänäköinen tyttö tekee vaikutuksen?
itessäni olen huomannut sen,etten kauheesti ole niitten supertyylikkäiden ja ylihyvännäköisten jätkien perään,ne on usein niin ylimielisiä :/ ainakin minun tapaamani,eihän tämä nyt kaikkiä koske!
mulla on käynyt hyvä tuuri,oon löytänyt samaan aikaan erittäin suloisen ja luonteeltaan täydellisen pojan.sellaista oon etsinyt jo 17 vuotta,ja vihdoin löysin :)

7

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä samaa

      Just tavallinen ja luonnollinen itseään kunnioittava ja itsensä hyväksyvä tyttö on paras.

    • sfjg

      "näyttävä,laiha,supermatalavyötäröisiä farkkuja ja korkeakorkoisia kenkiä käyttävä yliruskettunut meikkipelle"

      Eikö se jo ole mennyt perille,että tuo on se unelmien nainen.

      • juuhjuuhhh

        Toi minkä kuvailit on juuri se unelmanainen. Älä itke jos et ole sellainen eikä sua kukaan haluu, ei oo muiden ongelma.

        Oikeasti vaan nörteille kelpaa rumilukset ämmät ..


    • jätkä

      normaalipainoen ja luonnonkaunis tyttö on paras.

      • ly7

        No nii varmaan, normaali ja kiva tai jotain semmoista! Ei pojille kelpaa kun joku jennifer löpetz/pamela yhdistelmä Tämmöiset beisickit ei kelpaa kellekkään!! pitää vaan stringit vilkkua ja napa näkyääää äääää öööö muutenkin pojat katsoo vain ulkonäköä, joten mulle ei ole mitään mahollisuutta seurustela ikinä nevah haaaa.
        olen 15v enkä ole ikinä edes puhunut saati sitten seurustellu ikäilelleni pojalle...no ehkä jossain enkun/ruotsin pari keskusteluissa koulussa ja muissa koulujutuissa. olen vaan vaaleahiuksinen ja ruma rupelo lalalala


      • ly7 kirjoitti:

        No nii varmaan, normaali ja kiva tai jotain semmoista! Ei pojille kelpaa kun joku jennifer löpetz/pamela yhdistelmä Tämmöiset beisickit ei kelpaa kellekkään!! pitää vaan stringit vilkkua ja napa näkyääää äääää öööö muutenkin pojat katsoo vain ulkonäköä, joten mulle ei ole mitään mahollisuutta seurustela ikinä nevah haaaa.
        olen 15v enkä ole ikinä edes puhunut saati sitten seurustellu ikäilelleni pojalle...no ehkä jossain enkun/ruotsin pari keskusteluissa koulussa ja muissa koulujutuissa. olen vaan vaaleahiuksinen ja ruma rupelo lalalala

        Hei, ei se johdu sinun ulkonäöstäsi huolitaanko suo vai ei!!! Ei todellakaan. Ja, no ja kun olen tyttö, olen tietysti huono sanomaan mitään, mutta olen aivan varma, että vain joku hiton jätkä jättää lähtemättä sinun kanssasi, koska olet ruma. Kaikki johtuu sinun asenteestasi, hymystäsi ja itsetunnostasi. Ei vaalea tukka sano yhtikäs mitään! Ja vaikka nyt puhunkin itseni puolesta, niin blondit ovat erinomaisia. =) Uskokaa pois!

        Hihhih. No nyt ehkä olin pikkuisen omahyväinen, mutta tämä asenne on ainakin henkisen hyvinvointini tae! Ei minua sitten se kiinnosta, jos joku ei pidä minusta tällaisena. Pääasiahan on, että itse pidän itsestäni. Tämähän on minun elämää!

        terv. superhyvätytsi ;D


      • Nimetön
        rikkakasvi kirjoitti:

        Hei, ei se johdu sinun ulkonäöstäsi huolitaanko suo vai ei!!! Ei todellakaan. Ja, no ja kun olen tyttö, olen tietysti huono sanomaan mitään, mutta olen aivan varma, että vain joku hiton jätkä jättää lähtemättä sinun kanssasi, koska olet ruma. Kaikki johtuu sinun asenteestasi, hymystäsi ja itsetunnostasi. Ei vaalea tukka sano yhtikäs mitään! Ja vaikka nyt puhunkin itseni puolesta, niin blondit ovat erinomaisia. =) Uskokaa pois!

        Hihhih. No nyt ehkä olin pikkuisen omahyväinen, mutta tämä asenne on ainakin henkisen hyvinvointini tae! Ei minua sitten se kiinnosta, jos joku ei pidä minusta tällaisena. Pääasiahan on, että itse pidän itsestäni. Tämähän on minun elämää!

        terv. superhyvätytsi ;D

        Aivan aivan, edellinen kirjoittaja on oikeassa.
        Lisäisin sen että jos et oo kaunein kedon kukkanen niin et välttämättä saa niitä komeimpia ja suosituinpia jätkiä. Eikä oo tarviskaan siihen,valitse mieluummin joku hyvä tyyppi. Älä valitse suosittua komeaa kusipää machoilijaa.. Meitä,"ei niin suosittuja jätkiä", on ihan mahottomasti!!! JA MEILLÄ O SAMA ONGELMA KO SULLA!!!
        ÄLÄ ajattele, että mitä noi komeat ja suositut ajattelee, jos minä epäsuosittu seurustelen toisen epäsuositun kanssa.. älä anna muiden mielipiteiden pilata elämääsi, muuten jäät kaikesta paitsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe