epikutaanitestit

Mariellexx

Onko kukaan ollut epikutaanitesteissä eli testissä, jossa laitetaan yläselkä täyteen lappuja, ja sitten odotellaan pari päivää.

Istun himassa laput selässä, ja mua kutittaa aivan valtavasti! Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Kutittaako noi aineet vai kutittaako teippi, kun se on hikistä ihoa vasten. Tekisi mieli repiä kaikki laput pois!

5

7411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suti

      Olen ollut joo ja kutitus oli aivan hirveetä - ja koko juttu oli täysin idiootti kun sitten loppujen lopuksi olin allerginen paitsi monelle muulle aineelle, myös siinä teipissä olevalle LIIMALLE!

    • Tuli

      Mulla tehtiin epikutaani kerran keskellä helteitä, ne laitettiin maanantaina, otettiin pois keskiviikkona mut selkää ei saanu pestä ennen perjantaita ku oli katottu lopullinen tulos. Kutitti vallan hirmusesti ne aineet ja yhestä tai kahesta tuli niin paha reaktio et tuli kunnon vesikellot.. ne oli kipeet.. ja hirmusti löyty sitten aineita mille oon allerginen.. Koita jaksaa!

      • nikkeliallergia

        juu olen ollut ja kamalaa se kutina oli.
        Siinäkin mulla vaan testattiin pieniosa juttuja joille todellisuudessa olen allerginen.
        Koeta jaksaa vielä,mutta kamalaa se on


    • minä vaan

      Minulle laitettiin eilen selkään ne testisarjat. Kaiketi kaikki laput, mitä niiltä löytyy. Minulla on koko selkä täynnä niitä liuskoja, ei pysty edes töissä olemaan.
      Mietin juuri tuota samaa, että johtuuko kirvely ym noista teipeistä vaiko onko siellä jo jotain reaktiota tulossa. Eli siis kutiseeko iho silti, vaikka ei tulisi allergiaa, eli siis kuuluuko tuo kutina jokatapauksessa testin luonteeseen.
      Ja siitä testin lukemisesta. Millainen jälki selässä sitten on, jos on allergia kyseiselle aineelle? Pieni pahkura, kuten prickeissä vaiko ihan märkärupi?
      Ja mitä ainetta nuo testikupit ovat, voiko niistä testikupeistakin tulla kutinaa?

    • Joccu

      Hei! Minulla on nyt epikutaanitesti menossa elikkä yläselässä ja käsivarsissa laput. Onko kenelläkään kokemusta voiko alkoholia ottaa, kun testit menossa? vaikuttaako tulokseen? Jos muutaman lonkeron juo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1656
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe