epikutaanitestit

Mariellexx

Onko kukaan ollut epikutaanitesteissä eli testissä, jossa laitetaan yläselkä täyteen lappuja, ja sitten odotellaan pari päivää.

Istun himassa laput selässä, ja mua kutittaa aivan valtavasti! Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Kutittaako noi aineet vai kutittaako teippi, kun se on hikistä ihoa vasten. Tekisi mieli repiä kaikki laput pois!

5

9130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suti

Olen ollut joo ja kutitus oli aivan hirveetä - ja koko juttu oli täysin idiootti kun sitten loppujen lopuksi olin allerginen paitsi monelle muulle aineelle, myös siinä teipissä olevalle LIIMALLE!

• Tuli

Mulla tehtiin epikutaani kerran keskellä helteitä, ne laitettiin maanantaina, otettiin pois keskiviikkona mut selkää ei saanu pestä ennen perjantaita ku oli katottu lopullinen tulos. Kutitti vallan hirmusesti ne aineet ja yhestä tai kahesta tuli niin paha reaktio et tuli kunnon vesikellot.. ne oli kipeet.. ja hirmusti löyty sitten aineita mille oon allerginen.. Koita jaksaa!

• nikkeliallergia

juu olen ollut ja kamalaa se kutina oli.
        Siinäkin mulla vaan testattiin pieniosa juttuja joille todellisuudessa olen allerginen.
        Koeta jaksaa vielä,mutta kamalaa se on

• minä vaan

Minulle laitettiin eilen selkään ne testisarjat. Kaiketi kaikki laput, mitä niiltä löytyy. Minulla on koko selkä täynnä niitä liuskoja, ei pysty edes töissä olemaan.
      Mietin juuri tuota samaa, että johtuuko kirvely ym noista teipeistä vaiko onko siellä jo jotain reaktiota tulossa. Eli siis kutiseeko iho silti, vaikka ei tulisi allergiaa, eli siis kuuluuko tuo kutina jokatapauksessa testin luonteeseen.
      Ja siitä testin lukemisesta. Millainen jälki selässä sitten on, jos on allergia kyseiselle aineelle? Pieni pahkura, kuten prickeissä vaiko ihan märkärupi?
      Ja mitä ainetta nuo testikupit ovat, voiko niistä testikupeistakin tulla kutinaa?

• Joccu

Hei! Minulla on nyt epikutaanitesti menossa elikkä yläselässä ja käsivarsissa laput. Onko kenelläkään kokemusta voiko alkoholia ottaa, kun testit menossa? vaikuttaako tulokseen? Jos muutaman lonkeron juo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4461
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2428
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2375
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2138
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1687
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1501
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe