epikutaanitestit

Mariellexx

Onko kukaan ollut epikutaanitesteissä eli testissä, jossa laitetaan yläselkä täyteen lappuja, ja sitten odotellaan pari päivää.

Istun himassa laput selässä, ja mua kutittaa aivan valtavasti! Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Kutittaako noi aineet vai kutittaako teippi, kun se on hikistä ihoa vasten. Tekisi mieli repiä kaikki laput pois!

5

9856

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suti

Olen ollut joo ja kutitus oli aivan hirveetä - ja koko juttu oli täysin idiootti kun sitten loppujen lopuksi olin allerginen paitsi monelle muulle aineelle, myös siinä teipissä olevalle LIIMALLE!

• Tuli

Mulla tehtiin epikutaani kerran keskellä helteitä, ne laitettiin maanantaina, otettiin pois keskiviikkona mut selkää ei saanu pestä ennen perjantaita ku oli katottu lopullinen tulos. Kutitti vallan hirmusesti ne aineet ja yhestä tai kahesta tuli niin paha reaktio et tuli kunnon vesikellot.. ne oli kipeet.. ja hirmusti löyty sitten aineita mille oon allerginen.. Koita jaksaa!

• nikkeliallergia

juu olen ollut ja kamalaa se kutina oli.
        Siinäkin mulla vaan testattiin pieniosa juttuja joille todellisuudessa olen allerginen.
        Koeta jaksaa vielä,mutta kamalaa se on

• minä vaan

Minulle laitettiin eilen selkään ne testisarjat. Kaiketi kaikki laput, mitä niiltä löytyy. Minulla on koko selkä täynnä niitä liuskoja, ei pysty edes töissä olemaan.
      Mietin juuri tuota samaa, että johtuuko kirvely ym noista teipeistä vaiko onko siellä jo jotain reaktiota tulossa. Eli siis kutiseeko iho silti, vaikka ei tulisi allergiaa, eli siis kuuluuko tuo kutina jokatapauksessa testin luonteeseen.
      Ja siitä testin lukemisesta. Millainen jälki selässä sitten on, jos on allergia kyseiselle aineelle? Pieni pahkura, kuten prickeissä vaiko ihan märkärupi?
      Ja mitä ainetta nuo testikupit ovat, voiko niistä testikupeistakin tulla kutinaa?

• Joccu

Hei! Minulla on nyt epikutaanitesti menossa elikkä yläselässä ja käsivarsissa laput. Onko kenelläkään kokemusta voiko alkoholia ottaa, kun testit menossa? vaikuttaako tulokseen? Jos muutaman lonkeron juo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      300
      939
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      761
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      742
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe