Haluaisin

muistuttaa...

että kun jossain täällä luki, että doggi ei syö yksin ollessaan, niin älkää jättäkö ruokaa dogille kun se jää yksin!! Muistakaa AINA vähintään puolen tunnin lepo vatslaukunkiertymän ehkäisemiseksi!!! Se voi rekkua yksin ollessaan!

6

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen ja jälkeen

Leposuositus on minimissään puoli tuntia ENNEN ja JÄLKEEN ruokailun.

• ei minusta

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

• se on niin että
        ei minusta kirjoitti:

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

VÄHINTÄÄN puolen tunnin lepo, tunti olisi hyvä.

• Olen luennolla kuullut että millään puolen tunnin tai tunnin ennen tai jälkeen ruokailun ei olisi mitään merkitystä vaan se johtuu ihan täysin ruumiinrakenteesta. Jos se on kiertyäkseen se kiertyy kyllä.Itse en ole asiaa ihan kokonaan niellyt joten teen sen että pidän tauvon ennen kun lähen lenkille.

• Lea

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

• Lea kirjoitti:

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

Olen samaa mieltä.Minusta koira varmasti itse tietää millon sillä on nälkä tai hätä.Ja miksi muuten koiraa tarvitsee suoraan heti ruuan jälkeen käyttää lenkillä.Oma koira ainenkin pistää pitkäkseen ja ottaa ruoka unet.Kun sitten herää, niin sitten mennään sinne lenkille.Turhaan me ihmiset välillä analysoidaan kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      162
      5656
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3334
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3293
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2728
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1864
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      28
      1637
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1596
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1467
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23