Haluaisin

muistuttaa...

että kun jossain täällä luki, että doggi ei syö yksin ollessaan, niin älkää jättäkö ruokaa dogille kun se jää yksin!! Muistakaa AINA vähintään puolen tunnin lepo vatslaukunkiertymän ehkäisemiseksi!!! Se voi rekkua yksin ollessaan!

6

666

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen ja jälkeen

Leposuositus on minimissään puoli tuntia ENNEN ja JÄLKEEN ruokailun.

• ei minusta

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

• se on niin että
        ei minusta kirjoitti:

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

VÄHINTÄÄN puolen tunnin lepo, tunti olisi hyvä.

• Olen luennolla kuullut että millään puolen tunnin tai tunnin ennen tai jälkeen ruokailun ei olisi mitään merkitystä vaan se johtuu ihan täysin ruumiinrakenteesta. Jos se on kiertyäkseen se kiertyy kyllä.Itse en ole asiaa ihan kokonaan niellyt joten teen sen että pidän tauvon ennen kun lähen lenkille.

• Lea

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

• Lea kirjoitti:

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

Olen samaa mieltä.Minusta koira varmasti itse tietää millon sillä on nälkä tai hätä.Ja miksi muuten koiraa tarvitsee suoraan heti ruuan jälkeen käyttää lenkillä.Oma koira ainenkin pistää pitkäkseen ja ottaa ruoka unet.Kun sitten herää, niin sitten mennään sinne lenkille.Turhaan me ihmiset välillä analysoidaan kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      504
      821
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      776
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      702
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      180
      589
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe