Haluaisin

muistuttaa...

että kun jossain täällä luki, että doggi ei syö yksin ollessaan, niin älkää jättäkö ruokaa dogille kun se jää yksin!! Muistakaa AINA vähintään puolen tunnin lepo vatslaukunkiertymän ehkäisemiseksi!!! Se voi rekkua yksin ollessaan!

6

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen ja jälkeen

Leposuositus on minimissään puoli tuntia ENNEN ja JÄLKEEN ruokailun.

• ei minusta

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

• se on niin että
        ei minusta kirjoitti:

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

VÄHINTÄÄN puolen tunnin lepo, tunti olisi hyvä.

• Olen luennolla kuullut että millään puolen tunnin tai tunnin ennen tai jälkeen ruokailun ei olisi mitään merkitystä vaan se johtuu ihan täysin ruumiinrakenteesta. Jos se on kiertyäkseen se kiertyy kyllä.Itse en ole asiaa ihan kokonaan niellyt joten teen sen että pidän tauvon ennen kun lähen lenkille.

• Lea

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

• Tanjab
        Lea kirjoitti:

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

Olen samaa mieltä.Minusta koira varmasti itse tietää millon sillä on nälkä tai hätä.Ja miksi muuten koiraa tarvitsee suoraan heti ruuan jälkeen käyttää lenkillä.Oma koira ainenkin pistää pitkäkseen ja ottaa ruoka unet.Kun sitten herää, niin sitten mennään sinne lenkille.Turhaan me ihmiset välillä analysoidaan kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      87
      3567
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      187
      1413
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1387
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1070
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1010
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      308
      968
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      897
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      77
      862
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      845
    Aihe