oletko tuonut tai suunnittelemassa Harley-Davidson puorän tuontiä yk tehtävästä kotiin. Olen lähdössä Bosniaan 1.12 ja minulla kiinnostaa millaisia kokemuksia sinulla on pyörän ostoon ja tuontiin liittyen. Ainakin hinnoissa näkyy olevan suuria eroja erimaiden välillä. Ongelmaksi on toistaiseksi muodostunut yhteyden otto ulkomaalaisiin H-D myyjiin. ainakaan emailitse ei ole ollut mitään kiinnostusta. Vinkkejä, apua ja neuvoja siis kaivataan.
TAX FREE H-D
5
3900
Vastaukset
- Marko Casagrande
Marko Casagrande
Kirjoittanut: Marko Casagrande 22.8.2005 klo 23.44
Alla humaanin taiteilijamme mietteitä kirjastaan Mostarin tien liftarit. Samaa sontaa löytyy ko. teoksesta lisää jos jostain syystä sitä haluaa.
"tiedän slovenialaiset entuudestaan hysteeriseksi paskahousukansaksi, oikeiksi Balkanin ruotsalaisiksi”
”kaksikymmentä vuotias Markus oli vielä tuolloin suuri idolini, saksalaisen sotilasperheen ylpeä kasvatti. Uusnatsi, jolla oli oman kertomuksensa mukaan toistasataa varmistettua tappoa.”
”Itse Kroatiassa sodan alkuvaiheissa hyvin aktiivinen HOS on nykyisellään kielletty järjestö, mutta villissä Hertsegovinassa natsisympatiat ovat toista luokkaa. HOS:n kasarmin lipputangossa liehui Natsi-Saksan aikuinen hakaristilippu, kunnes HVO:sta ilmoitettiin, että hakaristien julkistaesilläpitoa ei katsota hyvällä. Kansainväliset tarkkailijat eivät oikein sulata ajatusta sotaa käyvän natsiarmeijan olemassaolosta, joten yritetään toimia hieman diskreetimmin.”
”muistan hyvin, kuinka suuren vaikutuksen tuo valokuva kovia kokeneesta taistelijasta minuun silloin teki ja siinä tuo mies nyt istuu… …huomaan saksalaisen käsivarteen tatuoidun Ku Klux Klanin symbolin ja White Power-merkin.
”ja se oli kun valtasimme Slatinaa. Se mummo, kutsumme häntä superbitchiksi. Vittu mikä ämmä, ei meinannut kuolla millään. Olin ampunut huoneeseen PKM:llä (venäläinen kevyt konekivääri), sinne oli heitetty käsikranaatti ja kun rynnäköimme sisään, ämmä oli vieläkin elossa. No, kurt ampui sitä pistoolilla niskaan. Vittu mikä ämmä.” Muut pöydässä nauravat jutulle ja hymisevät, että Slatinassa oli kovat paikat.”
”Joskus kontrolli pettää, mopo karkaa käsistä. Silloin naisia raiskataan ja sotavankeja teloitetaan. … En halua puolustella sotarikoksia, totean vain että joskus tilanne riistäytyy käsistä. Sota on sotaa.”
”John Morris istuu patjalleni ja tarjoaa tupakan. Hän kertoo suunnitelmistaan räjäyttää pato Jablanican edustalla. … ”Viisitoistatuhatta muslimia – suoraan paratiisiin. ****, mehän teemme niille palveluksen. Allah u akbar – haistakoon vitut.” … ”Ovatko ne kaikki sotilaita, vai onko kaupungissa siviilejäkin?” … ”Siviilejä, siviilejä, on tietysti – ja espanjalainen YK-tukikohta. No, soitetaan niille ensin – painukoon helvettiin, jos eivät halua hukkua, ha, ha, haa!” … ”Kuulostaa hyvältä…” … Mielestäni homma kuulostaa siltä, kuin olisimme tekemässä sotarikosta isolla ässällä. … Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi sukeltamaan, mikäli todella saamme luvan räjäyttää padon.”
”Täydeksi natsiksi tunnustautuva amerikkalainen on upseeri kolmesta armeijasta. Hän tietää varsin paljon germaanien muinaisesta uskonnosta ja on lukenut läpi myös Kalevalan, joten juttua riittää. Kerran hän erehtyy epäilemään syntyperääni juutalaiseksi, mutta vältämme hiuksenhienosti tappelun Dundeen ottaessa sovittelijan roolin.”
”Haluaisin ampua vielä pari muslimia”
”Mostarin muslimikulttuurin symboli on ottomaanien rakentama silta, maailmanlaajuisesti ihailtu turistinähtävyys ja arvostettu arkkitehtoninen luomus. Kroaattien televisiouutiset olivat todistamassa suurta hetkeä, kun silta räjäytettiin Neretva-jokeen.”
”Hintti pyytää minua luokseen yöpymään. Ajattelen, että on hyvä idea lyödä ukko kylmäksi ja ottaa tämän rahat- Jorma.Kovanen
tekemistä tällä on harrikan tuonnin kanssa?
oletko jo päättänyt minkä harleyn tuot ja mistä aiot sen ostaa, olen itsekin lähdössä bosniaan 1.12. ja suunnitteilla on heritage tai fat boy. Menetkö koulutukseen jo 10.10 vai vasta marraskuussa?
- artsibal amore
joo 16.11 alkaa ja sitten 1.12. lento. pyörästä tein diilin turkulaisfirman kanssa. ´kaikkein helpoin. Ne hoitaa kaiken pyörän rekisteröinti yms sälä. Tanskassa hionnat noussu aivan älytön ja todellista "säästöä" ei oikein tule. rahti suomesta bosniaan on kalliinpi vielä tässä vaiheessa, mutta jahka useampi ostaja niin luonnollisesti rahdin kustannukset laskee. nyt lupailtiin 500-1000 e. firman nimeä en muista mutta tässä on kaveri joka tietää Lehtonen Hemmo siis taitaa olla sgnbike oy firman nimi. mutta olehan yhteyksissä niin kattelemma räihät bosniaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389