thule venetrailerit

trailerin ostaja

Onko hyviä tai huonoja kokemuksia Thule venetrailereista. Itse olisin kiinnostunu joko Thule 604U tai Thule 754U mallista.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

16

25530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • busa

      Kuvien perusteella erääksi kriittiseksi pisteeksi voisin ehdottaa Thulen lokasuojat elikkä kestääkö ja pystyykö niiden päällä seisomaan. Oman kokemusten perusteella on tosi tärkeää että lokasuojalle voi astua.

    • busreg xl

      Olen omistanut monia venetrailereita, mutta nyt kun on thule , minulla on oikea venetraileri. Tiedättehän thule-laadun.

      • busa

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.


      • janne
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        mitäs noi thulet maksaa?


      • hyvä on
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym


      • busa
        hyvä on kirjoitti:

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.


      • Centrino

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.


      • Jormelo
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!


      • veijo
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.


      • kärri
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Majava ehkä suomessa koottu, mutta mistä tulevat komponentit? Kiinasta ja muualta mistä halvimmalla saa.


      • LÄTSÄ
        busa kirjoitti:

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.

        Thuleen saa ostaa erillisenä; kävelysillan keskelle sekä nousu/laskutason sivuille renkaiden eteen tai taakse kummallekin puolelle.


      • Anonyymi
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        on thulessa vesitiiviit laakerit


      • Anonyymi
        veijo kirjoitti:

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.

        Kiinassa tehtyä paskaa ovat SKF:n laakeritkin olleet jo pitkään.


    • ThuleOmistaja

      Thule on ihan ok merkki mutta niiden varaosien saatavuus on ollut haasteellinen. Suomessa Trailershop.fi myy Thulen varaosia Suomessa. Taitaa olla ainut Thule jälleenmyyjä Suomessa.

    • Anonyymi

      Kaikki nykyään tehdään kiinassa.mersun kaikki komponentitkin.nyt ollaan vuodessa 2024

      • Anonyymi

        nyt puhuu täällä kerrankin joku asiaa.nykyään todella kaikki tehdään kiinassa.ennen kukaan ei ostanut kiinalaisia.mersun e mallia valmistetaan myös kiinassa ja muitakin uusia mesejä.olkaa tarkkoja mersuja ostaessa.valmistus kuukausi siitä näkee valmistusmaan.niitä on toistakymmentä.kiinassa kasatut ikävä kyllä niissä eniten vikoja.koska työn valvonta ei niin tarkkaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3896
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

      https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2290
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1972
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1763
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

      Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1481
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

      Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1152
    8. Metsästysmökki

      Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

      Mies?
      Ikävä
      106
      1043
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

      Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1022
    Aihe