thule venetrailerit

trailerin ostaja

Onko hyviä tai huonoja kokemuksia Thule venetrailereista. Itse olisin kiinnostunu joko Thule 604U tai Thule 754U mallista.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

16

25833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • busa

      Kuvien perusteella erääksi kriittiseksi pisteeksi voisin ehdottaa Thulen lokasuojat elikkä kestääkö ja pystyykö niiden päällä seisomaan. Oman kokemusten perusteella on tosi tärkeää että lokasuojalle voi astua.

    • busreg xl

      Olen omistanut monia venetrailereita, mutta nyt kun on thule , minulla on oikea venetraileri. Tiedättehän thule-laadun.

      • busa

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.


      • janne
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        mitäs noi thulet maksaa?


      • hyvä on
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym


      • busa
        hyvä on kirjoitti:

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.


      • Centrino

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.


      • Jormelo
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!


      • veijo
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.


      • kärri
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Majava ehkä suomessa koottu, mutta mistä tulevat komponentit? Kiinasta ja muualta mistä halvimmalla saa.


      • LÄTSÄ
        busa kirjoitti:

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.

        Thuleen saa ostaa erillisenä; kävelysillan keskelle sekä nousu/laskutason sivuille renkaiden eteen tai taakse kummallekin puolelle.


      • Anonyymi
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        on thulessa vesitiiviit laakerit


      • Anonyymi
        veijo kirjoitti:

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.

        Kiinassa tehtyä paskaa ovat SKF:n laakeritkin olleet jo pitkään.


    • ThuleOmistaja

      Thule on ihan ok merkki mutta niiden varaosien saatavuus on ollut haasteellinen. Suomessa Trailershop.fi myy Thulen varaosia Suomessa. Taitaa olla ainut Thule jälleenmyyjä Suomessa.

    • Anonyymi

      Kaikki nykyään tehdään kiinassa.mersun kaikki komponentitkin.nyt ollaan vuodessa 2024

      • Anonyymi

        nyt puhuu täällä kerrankin joku asiaa.nykyään todella kaikki tehdään kiinassa.ennen kukaan ei ostanut kiinalaisia.mersun e mallia valmistetaan myös kiinassa ja muitakin uusia mesejä.olkaa tarkkoja mersuja ostaessa.valmistus kuukausi siitä näkee valmistusmaan.niitä on toistakymmentä.kiinassa kasatut ikävä kyllä niissä eniten vikoja.koska työn valvonta ei niin tarkkaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

      Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8546
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

      Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4748
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

      https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4421
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

      Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2623
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

      Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      99
      1500
    6. Miksi pitäisit enemmän

      Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1306
    7. Tämmönen höpsö

      Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1256
    8. Heräsin taas sinä mielessä

      Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1162
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

      Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

      Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1100
    Aihe