thule venetrailerit

trailerin ostaja

Onko hyviä tai huonoja kokemuksia Thule venetrailereista. Itse olisin kiinnostunu joko Thule 604U tai Thule 754U mallista.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

16

25729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • busa

      Kuvien perusteella erääksi kriittiseksi pisteeksi voisin ehdottaa Thulen lokasuojat elikkä kestääkö ja pystyykö niiden päällä seisomaan. Oman kokemusten perusteella on tosi tärkeää että lokasuojalle voi astua.

    • busreg xl

      Olen omistanut monia venetrailereita, mutta nyt kun on thule , minulla on oikea venetraileri. Tiedättehän thule-laadun.

      • busa

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.


      • janne
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        mitäs noi thulet maksaa?


      • hyvä on
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym


      • busa
        hyvä on kirjoitti:

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.


      • Centrino

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.


      • Jormelo
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!


      • veijo
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.


      • kärri
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Majava ehkä suomessa koottu, mutta mistä tulevat komponentit? Kiinasta ja muualta mistä halvimmalla saa.


      • LÄTSÄ
        busa kirjoitti:

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.

        Thuleen saa ostaa erillisenä; kävelysillan keskelle sekä nousu/laskutason sivuille renkaiden eteen tai taakse kummallekin puolelle.


      • Anonyymi
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        on thulessa vesitiiviit laakerit


      • Anonyymi
        veijo kirjoitti:

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.

        Kiinassa tehtyä paskaa ovat SKF:n laakeritkin olleet jo pitkään.


    • ThuleOmistaja

      Thule on ihan ok merkki mutta niiden varaosien saatavuus on ollut haasteellinen. Suomessa Trailershop.fi myy Thulen varaosia Suomessa. Taitaa olla ainut Thule jälleenmyyjä Suomessa.

    • Anonyymi

      Kaikki nykyään tehdään kiinassa.mersun kaikki komponentitkin.nyt ollaan vuodessa 2024

      • Anonyymi

        nyt puhuu täällä kerrankin joku asiaa.nykyään todella kaikki tehdään kiinassa.ennen kukaan ei ostanut kiinalaisia.mersun e mallia valmistetaan myös kiinassa ja muitakin uusia mesejä.olkaa tarkkoja mersuja ostaessa.valmistus kuukausi siitä näkee valmistusmaan.niitä on toistakymmentä.kiinassa kasatut ikävä kyllä niissä eniten vikoja.koska työn valvonta ei niin tarkkaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

      Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      76
      4058
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

      Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      105
      3574
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

      SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3383
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

      Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2809
    5. Mitä ajattelit kun näit

      kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

      Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

      Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

      Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

      Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

      Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe