Onko hyviä tai huonoja kokemuksia Thule venetrailereista. Itse olisin kiinnostunu joko Thule 604U tai Thule 754U mallista.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
thule venetrailerit
16
25833
Vastaukset
- busa
Kuvien perusteella erääksi kriittiseksi pisteeksi voisin ehdottaa Thulen lokasuojat elikkä kestääkö ja pystyykö niiden päällä seisomaan. Oman kokemusten perusteella on tosi tärkeää että lokasuojalle voi astua.
- busreg xl
Olen omistanut monia venetrailereita, mutta nyt kun on thule , minulla on oikea venetraileri. Tiedättehän thule-laadun.
- busa
Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.
- janne
busa kirjoitti:
Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.
mitäs noi thulet maksaa?
- hyvä on
busa kirjoitti:
Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.
sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym
- busa
hyvä on kirjoitti:
sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym
Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
Mutta sanopas
-kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
-missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...
Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut. - Centrino
Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
idän ihmeisiin. - Jormelo
Centrino kirjoitti:
Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
idän ihmeisiin.Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!
- veijo
Jormelo kirjoitti:
Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!
kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.
- kärri
Centrino kirjoitti:
Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
idän ihmeisiin.Majava ehkä suomessa koottu, mutta mistä tulevat komponentit? Kiinasta ja muualta mistä halvimmalla saa.
- LÄTSÄ
busa kirjoitti:
Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
Mutta sanopas
-kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
-missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...
Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.Thuleen saa ostaa erillisenä; kävelysillan keskelle sekä nousu/laskutason sivuille renkaiden eteen tai taakse kummallekin puolelle.
- Anonyymi
Jormelo kirjoitti:
Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!
on thulessa vesitiiviit laakerit
- Anonyymi
veijo kirjoitti:
kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.
Kiinassa tehtyä paskaa ovat SKF:n laakeritkin olleet jo pitkään.
- ThuleOmistaja
Thule on ihan ok merkki mutta niiden varaosien saatavuus on ollut haasteellinen. Suomessa Trailershop.fi myy Thulen varaosia Suomessa. Taitaa olla ainut Thule jälleenmyyjä Suomessa.
- Anonyymi
Kaikki nykyään tehdään kiinassa.mersun kaikki komponentitkin.nyt ollaan vuodessa 2024
- Anonyymi
nyt puhuu täällä kerrankin joku asiaa.nykyään todella kaikki tehdään kiinassa.ennen kukaan ei ostanut kiinalaisia.mersun e mallia valmistetaan myös kiinassa ja muitakin uusia mesejä.olkaa tarkkoja mersuja ostaessa.valmistus kuukausi siitä näkee valmistusmaan.niitä on toistakymmentä.kiinassa kasatut ikävä kyllä niissä eniten vikoja.koska työn valvonta ei niin tarkkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908546Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462623Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991500- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100