Erotichousen miitti

CayennePieni

Lauantaina 22.10 pidetään erotichousen miitti klo 18:00 alkaen HELSINGISSÄ. Paikkaa ei ole vielä päätetty, joten saapi ehdotella.

Cayenne

19

6526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nieti

      Eli paikkana olisi sitten Helsinkissä Sports Academy ja kello oli 18.00... jatkot saa jokainen päättää itse sitte myöhemmin?? ;)

      • Nieti

        Elikkäs, on käynyt ilmi ettei helsinki olekkaan ainut kaupunki suomessa. Joten siitä johtuen koska jengiä haluaa tulla kehä kolomosenkin ulkopuolelta, olisiko ideaa aikaistaa tapaamista? Esim. klo 15? Ja on toinenkin hyvä puoli: Jopa minä, perheellinen, pääsisin mukaan sen enempiä kinasteluita kun aika on nuinkin hyvä? Antakee kuulua ittestänne ja mielipiteitä!! Ja mitenkäs tänne sais semmoosen nimilistan, mihin sitte ilmottautumishalukkaat sais laittaa nimensä??


      • Kari-77
        Nieti kirjoitti:

        Elikkäs, on käynyt ilmi ettei helsinki olekkaan ainut kaupunki suomessa. Joten siitä johtuen koska jengiä haluaa tulla kehä kolomosenkin ulkopuolelta, olisiko ideaa aikaistaa tapaamista? Esim. klo 15? Ja on toinenkin hyvä puoli: Jopa minä, perheellinen, pääsisin mukaan sen enempiä kinasteluita kun aika on nuinkin hyvä? Antakee kuulua ittestänne ja mielipiteitä!! Ja mitenkäs tänne sais semmoosen nimilistan, mihin sitte ilmottautumishalukkaat sais laittaa nimensä??

        Todella mainio kellon aika tuolle miitille...Ainakin mun kohdalle sopisi loistavasti, kun tulen Tampereelta päin, niin junayhteyksien kannalta tuo olisi juuri sopiva aika...Joten jos vaan tuo aika pitää, niin olen ehdottomasti tulossa


      • Kari-77
        Nieti kirjoitti:

        Elikkäs, on käynyt ilmi ettei helsinki olekkaan ainut kaupunki suomessa. Joten siitä johtuen koska jengiä haluaa tulla kehä kolomosenkin ulkopuolelta, olisiko ideaa aikaistaa tapaamista? Esim. klo 15? Ja on toinenkin hyvä puoli: Jopa minä, perheellinen, pääsisin mukaan sen enempiä kinasteluita kun aika on nuinkin hyvä? Antakee kuulua ittestänne ja mielipiteitä!! Ja mitenkäs tänne sais semmoosen nimilistan, mihin sitte ilmottautumishalukkaat sais laittaa nimensä??

        ...Että tosiaan olis hyvä saada pientä ennakkoa siitä että kuinka paljon sinne olisi tulossa porukkaa, joten tänne vaan kaikki jotka on tulossa niin viestä..


      • make-35
        Nieti kirjoitti:

        Elikkäs, on käynyt ilmi ettei helsinki olekkaan ainut kaupunki suomessa. Joten siitä johtuen koska jengiä haluaa tulla kehä kolomosenkin ulkopuolelta, olisiko ideaa aikaistaa tapaamista? Esim. klo 15? Ja on toinenkin hyvä puoli: Jopa minä, perheellinen, pääsisin mukaan sen enempiä kinasteluita kun aika on nuinkin hyvä? Antakee kuulua ittestänne ja mielipiteitä!! Ja mitenkäs tänne sais semmoosen nimilistan, mihin sitte ilmottautumishalukkaat sais laittaa nimensä??

        Aikaistaa voi mun puolesta, koska onhan se tosi kun Karppaki säntää Treelta stadiin siinä menee mitä menee=)EI VAAN, SIIS JOS SUORAAN RYKÄSEE sPORTTIIN 18.00 NIIN VOI ILTASELLA OÖA AIka soosissa.Ja jos jollain on mahis sijoittaa pitkämatkalaisia yöksi niin voisi ilmoitella asiasta eetteriin.näi.


    • CayennePieni

      Eli kaikki jotka ny ovat miitinkiin tulossa, niin ilimottakkee Nietille sähköpostitse, [email protected]

      • Lprk

        voiskos tänne sitten nieti laitella listausta keitä on miittiin tulossa vai oottaako muut jännäkakkahousuissa että keitä on tulossa? onko aika nyt sitten se klo 15 vai 18?


      • Nieti
        Lprk kirjoitti:

        voiskos tänne sitten nieti laitella listausta keitä on miittiin tulossa vai oottaako muut jännäkakkahousuissa että keitä on tulossa? onko aika nyt sitten se klo 15 vai 18?

        Jotta kaikki nyt tietäis missä mennään, ni miittinkiin varmuudella ovat tulossa: Nieti, CayennePieni, Kari77 ja Tom71. Muille olemme ilmoitelleet sätissä tästä, mutta varmoja vastauksia EI ole vielä tullut.

        Paikka: Sports Academy (Helsinki)
        Aika: 22.10-05 alkaen klo 15.00

        Joten ilmoitelkaa ihmeessä jos haluaa mukaan! Lisää ihmisiä kaipaillaan.. ;D


      • Nieti
        Nieti kirjoitti:

        Jotta kaikki nyt tietäis missä mennään, ni miittinkiin varmuudella ovat tulossa: Nieti, CayennePieni, Kari77 ja Tom71. Muille olemme ilmoitelleet sätissä tästä, mutta varmoja vastauksia EI ole vielä tullut.

        Paikka: Sports Academy (Helsinki)
        Aika: 22.10-05 alkaen klo 15.00

        Joten ilmoitelkaa ihmeessä jos haluaa mukaan! Lisää ihmisiä kaipaillaan.. ;D

        Lord Nemesis tulossa... Kiits!! ;)


      • Nieti
        Nieti kirjoitti:

        Lord Nemesis tulossa... Kiits!! ;)

        Ja taas yksi lisää.. DarthVaro! Kiits!!


      • Lprk~~also known as Lei~~
        Nieti kirjoitti:

        Ja taas yksi lisää.. DarthVaro! Kiits!!

        no katotaas jos Leiskakin (daa'a Leiperkele tietenkin!) pääsis vääntäytyyn paikalle silloin. Eli alustavasti olen tulossa,kuten varmaan muutama muukin vanhempi.^^


      • Nieti
        Nieti kirjoitti:

        Ja taas yksi lisää.. DarthVaro! Kiits!!

        hottisn28 tulossa miittiin!! Kiitos!!


    • CayennePieni

      Mitäpä jos tehtäisiin niin, että sexbaarilaiset miittaisivat samaan aikaan eli se olisikin erotichousen ja sexbaarin miitti? Ainakin sais sitä porukkaa ja niitä naisia sinne.. luultavasti ;D

      • Nieti

        Olisi mukavaa saada muita mielipiteitäkin, ennen lopullista tuomiota. Lisäporukka olisi kivasta, mutta olisiko kanssakäyminen sitä että eroottishenkiset jutustelisivat erotiikasta ;) ja sexibaarilaiset seksistä omissa kuppikunnissaan?? :D Tietysti jos tuttuja on puolin ja toisin, mutta ei miulla ainaskaan ole.. Mutta kommentoikaa muutkin : /


      • Kari-77

        Jos pysyttäis ihan siinä alkuperäisessä, että tämä olisi ihan meidän Erotic Houselaisten miitti...Pitäkööt muut kanavat omat miittinsä..No, tämä on mun mielipide tästä ja ei vaikuta mitenkään mun tulemiseen paikalle, eli olen joka tapauksessa tulossa :o)


      • Nieti

        Ajattelin, että kävisikö semmoinen koNpromissi tähän yhteismiittiin, että Erotiikan mekkalaiset aloittavat klo 15 ja sexin jumalat ja jumalattaret tulevat sitte klo18??


      • make-35
        Nieti kirjoitti:

        Ajattelin, että kävisikö semmoinen koNpromissi tähän yhteismiittiin, että Erotiikan mekkalaiset aloittavat klo 15 ja sexin jumalat ja jumalattaret tulevat sitte klo18??

        Niin. Miksei menä kaikki samaan paikkaan samaan aikaan? Olis porukkaa ja jos se on La. niin mennään sitte vaikka 15:00 Sporttiin?


    • CayennePieni

      Eli PeterPan tulossa. Ja Make, toi idea hylättiin heti alkuunsa, ko erotichouselaiset haluavat pitää miittinsä ihan vaan erotichouselaisten kesken. Että näin.

      • JenJen

        Kai tämä miitti oli yhtä onnistunut mitä viime kertainen EH miitti kissiläisten kesken? ^^ Kyllä se on hauskaa kun joukko sosiaalisesti rajoittuneita ihmisiä pistetään istumaan samaan pöytään, hyvä ettei itku pääse ^^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1287
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1180
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      980
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      968
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe