Lauantaina 22.10 pidetään erotichousen miitti klo 18:00 alkaen HELSINGISSÄ. Paikkaa ei ole vielä päätetty, joten saapi ehdotella.
Cayenne
Erotichousen miitti
19
6548
Vastaukset
- Nieti
Eli paikkana olisi sitten Helsinkissä Sports Academy ja kello oli 18.00... jatkot saa jokainen päättää itse sitte myöhemmin?? ;)
- Nieti
Elikkäs, on käynyt ilmi ettei helsinki olekkaan ainut kaupunki suomessa. Joten siitä johtuen koska jengiä haluaa tulla kehä kolomosenkin ulkopuolelta, olisiko ideaa aikaistaa tapaamista? Esim. klo 15? Ja on toinenkin hyvä puoli: Jopa minä, perheellinen, pääsisin mukaan sen enempiä kinasteluita kun aika on nuinkin hyvä? Antakee kuulua ittestänne ja mielipiteitä!! Ja mitenkäs tänne sais semmoosen nimilistan, mihin sitte ilmottautumishalukkaat sais laittaa nimensä??
- Kari-77
Nieti kirjoitti:
Elikkäs, on käynyt ilmi ettei helsinki olekkaan ainut kaupunki suomessa. Joten siitä johtuen koska jengiä haluaa tulla kehä kolomosenkin ulkopuolelta, olisiko ideaa aikaistaa tapaamista? Esim. klo 15? Ja on toinenkin hyvä puoli: Jopa minä, perheellinen, pääsisin mukaan sen enempiä kinasteluita kun aika on nuinkin hyvä? Antakee kuulua ittestänne ja mielipiteitä!! Ja mitenkäs tänne sais semmoosen nimilistan, mihin sitte ilmottautumishalukkaat sais laittaa nimensä??
Todella mainio kellon aika tuolle miitille...Ainakin mun kohdalle sopisi loistavasti, kun tulen Tampereelta päin, niin junayhteyksien kannalta tuo olisi juuri sopiva aika...Joten jos vaan tuo aika pitää, niin olen ehdottomasti tulossa
- Kari-77
Nieti kirjoitti:
...Että tosiaan olis hyvä saada pientä ennakkoa siitä että kuinka paljon sinne olisi tulossa porukkaa, joten tänne vaan kaikki jotka on tulossa niin viestä..
- make-35
Nieti kirjoitti:
Aikaistaa voi mun puolesta, koska onhan se tosi kun Karppaki säntää Treelta stadiin siinä menee mitä menee=)EI VAAN, SIIS JOS SUORAAN RYKÄSEE sPORTTIIN 18.00 NIIN VOI ILTASELLA OÖA AIka soosissa.Ja jos jollain on mahis sijoittaa pitkämatkalaisia yöksi niin voisi ilmoitella asiasta eetteriin.näi.
- CayennePieni
Eli kaikki jotka ny ovat miitinkiin tulossa, niin ilimottakkee Nietille sähköpostitse, [email protected]
- Lprk
voiskos tänne sitten nieti laitella listausta keitä on miittiin tulossa vai oottaako muut jännäkakkahousuissa että keitä on tulossa? onko aika nyt sitten se klo 15 vai 18?
- Nieti
Lprk kirjoitti:
voiskos tänne sitten nieti laitella listausta keitä on miittiin tulossa vai oottaako muut jännäkakkahousuissa että keitä on tulossa? onko aika nyt sitten se klo 15 vai 18?
Jotta kaikki nyt tietäis missä mennään, ni miittinkiin varmuudella ovat tulossa: Nieti, CayennePieni, Kari77 ja Tom71. Muille olemme ilmoitelleet sätissä tästä, mutta varmoja vastauksia EI ole vielä tullut.
Paikka: Sports Academy (Helsinki)
Aika: 22.10-05 alkaen klo 15.00
Joten ilmoitelkaa ihmeessä jos haluaa mukaan! Lisää ihmisiä kaipaillaan.. ;D - Nieti
Nieti kirjoitti:
Jotta kaikki nyt tietäis missä mennään, ni miittinkiin varmuudella ovat tulossa: Nieti, CayennePieni, Kari77 ja Tom71. Muille olemme ilmoitelleet sätissä tästä, mutta varmoja vastauksia EI ole vielä tullut.
Paikka: Sports Academy (Helsinki)
Aika: 22.10-05 alkaen klo 15.00
Joten ilmoitelkaa ihmeessä jos haluaa mukaan! Lisää ihmisiä kaipaillaan.. ;DLord Nemesis tulossa... Kiits!! ;)
- Nieti
Nieti kirjoitti:
Lord Nemesis tulossa... Kiits!! ;)
Ja taas yksi lisää.. DarthVaro! Kiits!!
- Lprk~~also known as Lei~~
Nieti kirjoitti:
no katotaas jos Leiskakin (daa'a Leiperkele tietenkin!) pääsis vääntäytyyn paikalle silloin. Eli alustavasti olen tulossa,kuten varmaan muutama muukin vanhempi.^^
- Nieti
Nieti kirjoitti:
hottisn28 tulossa miittiin!! Kiitos!!
- CayennePieni
Mitäpä jos tehtäisiin niin, että sexbaarilaiset miittaisivat samaan aikaan eli se olisikin erotichousen ja sexbaarin miitti? Ainakin sais sitä porukkaa ja niitä naisia sinne.. luultavasti ;D
- Nieti
Olisi mukavaa saada muita mielipiteitäkin, ennen lopullista tuomiota. Lisäporukka olisi kivasta, mutta olisiko kanssakäyminen sitä että eroottishenkiset jutustelisivat erotiikasta ;) ja sexibaarilaiset seksistä omissa kuppikunnissaan?? :D Tietysti jos tuttuja on puolin ja toisin, mutta ei miulla ainaskaan ole.. Mutta kommentoikaa muutkin : /
- Kari-77
Jos pysyttäis ihan siinä alkuperäisessä, että tämä olisi ihan meidän Erotic Houselaisten miitti...Pitäkööt muut kanavat omat miittinsä..No, tämä on mun mielipide tästä ja ei vaikuta mitenkään mun tulemiseen paikalle, eli olen joka tapauksessa tulossa :o)
- Nieti
Ajattelin, että kävisikö semmoinen koNpromissi tähän yhteismiittiin, että Erotiikan mekkalaiset aloittavat klo 15 ja sexin jumalat ja jumalattaret tulevat sitte klo18??
- make-35
Nieti kirjoitti:
Ajattelin, että kävisikö semmoinen koNpromissi tähän yhteismiittiin, että Erotiikan mekkalaiset aloittavat klo 15 ja sexin jumalat ja jumalattaret tulevat sitte klo18??
Niin. Miksei menä kaikki samaan paikkaan samaan aikaan? Olis porukkaa ja jos se on La. niin mennään sitte vaikka 15:00 Sporttiin?
- CayennePieni
Eli PeterPan tulossa. Ja Make, toi idea hylättiin heti alkuunsa, ko erotichouselaiset haluavat pitää miittinsä ihan vaan erotichouselaisten kesken. Että näin.
- JenJen
Kai tämä miitti oli yhtä onnistunut mitä viime kertainen EH miitti kissiläisten kesken? ^^ Kyllä se on hauskaa kun joukko sosiaalisesti rajoittuneita ihmisiä pistetään istumaan samaan pöytään, hyvä ettei itku pääse ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409