Mitenkähän supisuomalaiseen suuhun sopii nimi Jenive?
Jenive
8
603
Vastaukset
- kakelind
Nimi on mielestäni vähän ontuva. Siitä puuttuu jotain, se on liian töksähtävä. Mielestäni myös on liian väkinäinen suomalainen versio Jeniferistä, joka ei mielestäni ole sekään kovin kaunis nimi!
- Gil
kun pannaan sopimaan. Positiivista kekseliäisyys, negatiivistä nimen hankaluus. Tuo mieleen Geneven (ja Jenniferin).
Entäpä Jelena, Jelina tai Jerina? - tähti
Liian teennäinen nimi. Samaa sarjaa kun Suomeen tuodut Jeminat ja Jeninat.
En tarkoita, että kaikkien pitäisi olla suomalaisia Liisoja ja Marttoja, mutta liian väännetty nimi ei ole kaunis.
Tavallisemmat nimet ovat vaan kauniimpia. Kuten esim. Jenny. - kitti
...tosin hieman ontuen...
- donna
Kysymykseen vastaan, että ei sovi supisuomalaiseen
suuhun! - Jane
Onko tuo tarkoitus lausua junttisuomalaisesti [jenive] vai ameriikanmalliin [tseniiv]?
Suomalainen versio kuulostaa todella typerältä ja jälkimmäinen ei sovi suomalaiseen suuhun ja todella muistuttaa Geneven kaupunkia. Luultavasti suomalaisittain kun Suomessa ollaan, joten ei, ei sovi suomalaiseen suuhun. - olikos
tämä nyt pojalle vai tytölle ajateltu?
- Anonyymi
Tunnen erään Jeniven ja tiedän, että nimi tulee Jenniferistä ja Niniven kaupungista. Jenive.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846