Minkälaisia aikoja vakio-porschet ovat kellottaneet kyseiselle radalle?
Nurburgring aikoja?
36
5611
Vastaukset
- ....
Nopeimmat alle kasia... quite fast
- Ville
Carrera GT --- 7.40 min
996 GT2 --- 7.46 min
996 GT3 RS --- 7.47 min
996 GT3 --- 7.54 min
996 Turbo --- 7.56 min
997 Carrera S --- 8.05 min
996 Carrera --- 8.17 min
996 Carrera 4 --- 8.23 min
Boxster S --- 8.32 min
Boxster --- 8.36 min- Rennen
Porsche 956 6:25.80, kuljettaja edesmennyt Stefan Bellof, ajettu 1983.
- Valle
Melko nopeita aikoja Daewoolta.
- Nimetön
Olen ymmärtänyt että 10 minuuttia on jonkinlainen maaginen raja kokemattomalle kuskille paremmassakin autossa. 8 minuutille pääsee Porchellakin vain taitava kuski.
Top Gearissa taas radan tunteva nainen onnistui pääsemään 10 minuutin pintaan Ford Transitin perusmallilla...- Ex-GTI
Sabine Schmitz joka ajaa työkseen BMW:n ring-taxia Nürburgringillä. Rouva tunnetaan myös "maailman nopeimpana taksikuskina" ja hänet on noteerattu mm Wikipediassa (http://www.wikipedia.org ).
Netistä ladattujen videoiden perusteella, ring-taxilla Sabine kellotti yleensä n 8.30s aikoja (BMW M5/E39). Kyydissä on normaalisti 3 matkustajaa. Nyt kalusto on vaihtunut uuteen, tehokkaampaan malliin ja ajat varmasti vähän parantuneet. Näistä ei ole videoita kun onboar kuvaus on nykyään kielletty. : (
- Porsimo
Muutama Suomalainenkin Porsche harrastaja on ajannut reilusti alle 10 minuuttia.
- mutta
suomalaaset ei ole ajanu vakioilla.
- Pete
mutta kirjoitti:
suomalaaset ei ole ajanu vakioilla.
Autona meillä oli kaverin Corvette -03. Kaverini aika oli parempi kuin minulla
- Semischool
mutta kirjoitti:
suomalaaset ei ole ajanu vakioilla.
Ei ole aivan vakioita ei, mutta autot olivat liki 20 vuotta vanhoja, ja vakiolohkolla sekä iskutilavuudella. Lisäksi niissä oli kaikki orggisvarusteet ilmastoinnista alkaen. Sellaisella 944 turbolla on ajettu 8.36 (BTG)
- abc
Corvette C5-R aika 7.57s, ei huono. Mutta nopeimmista porsaista karvan vielä jää.
Mitähän aikoja C6 mallin vetteillä on vedelty?- PaulusTOPPEN
Nürrellä on nykyään muuten Lingenfelter Corvetten nimissä,oisko ollut 6:16:xxx. Kuskina oli Tom Kristensen.
- Salsa
PaulusTOPPEN kirjoitti:
Nürrellä on nykyään muuten Lingenfelter Corvetten nimissä,oisko ollut 6:16:xxx. Kuskina oli Tom Kristensen.
Jep, niin vissiin... :D. Keskinopeus olisi silloin 220km/h, mahdollista kyllä Nordschleifellä, mutta vain Formula 1:llä. Mistähän tämä tietosi on, omasta päästä?
Rataennätys on tällä hetkellä Donkervoortilla:
"No wonder this Donkervoort beat the Porsche Carrera GT time of 7:32 by 15 fifteen seconds. Now the Sport Auto Nürburgring record is in the hands of Joop Donkervoort with a time of 7:18.01. "
http://www.ultimatecarpage.com/forum/printthread.php?t=7641&pp=40 - Speed12t
Salsa kirjoitti:
Jep, niin vissiin... :D. Keskinopeus olisi silloin 220km/h, mahdollista kyllä Nordschleifellä, mutta vain Formula 1:llä. Mistähän tämä tietosi on, omasta päästä?
Rataennätys on tällä hetkellä Donkervoortilla:
"No wonder this Donkervoort beat the Porsche Carrera GT time of 7:32 by 15 fifteen seconds. Now the Sport Auto Nürburgring record is in the hands of Joop Donkervoort with a time of 7:18.01. "
http://www.ultimatecarpage.com/forum/printthread.php?t=7641&pp=40Jos aihe oikeasti kiinnostaa, katsokaa tämä linkki.
Viralliset ajat sekä vanhalta, että uudemmalta radalta.
http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=true&bottom=0&gID=3&fID=0&tID=10073 - Jaspsondell
Speed12t kirjoitti:
Jos aihe oikeasti kiinnostaa, katsokaa tämä linkki.
Viralliset ajat sekä vanhalta, että uudemmalta radalta.
http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=true&bottom=0&gID=3&fID=0&tID=10073http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=3&fID=0&tID=10073&mID=1384471&l=d
Eli vakioautojen (täysin vakio:renkaista lähtien kaikki vakiota siis) uusi ennätys käy ilmi tuosta linkistä.Corvette 427cid v8 löi Porsche GT3:n ajan ja hallitsee nyt tätäkin tilastoa.
En laske mukaan mitään superhyperrajattua sarjaa superautoja(tyyliin Porsche Carrera GT,Saleen s7,Bugatti Veyron,Vector tms..).
Viritetyissä autoissa Corveten ero on vielä murskaavampi,ja tämä todella siis Saksalaisten kotiradalla(jossa harvoin käy kukaan edes kokeilemassa jenkkiä),jenkkiradoilla jotka on huomioitava tasapuolisuuden nimissä ennätykset on vielä puhtaammin ja murskaavammin jenkkiautoilla.
Tekinen etumatka=voimakas moottorin kokoinen moottori ja hyvä runko.Sitten mennään ja kovaa! - Porsimo
Jaspsondell kirjoitti:
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=3&fID=0&tID=10073&mID=1384471&l=d
Eli vakioautojen (täysin vakio:renkaista lähtien kaikki vakiota siis) uusi ennätys käy ilmi tuosta linkistä.Corvette 427cid v8 löi Porsche GT3:n ajan ja hallitsee nyt tätäkin tilastoa.
En laske mukaan mitään superhyperrajattua sarjaa superautoja(tyyliin Porsche Carrera GT,Saleen s7,Bugatti Veyron,Vector tms..).
Viritetyissä autoissa Corveten ero on vielä murskaavampi,ja tämä todella siis Saksalaisten kotiradalla(jossa harvoin käy kukaan edes kokeilemassa jenkkiä),jenkkiradoilla jotka on huomioitava tasapuolisuuden nimissä ennätykset on vielä puhtaammin ja murskaavammin jenkkiautoilla.
Tekinen etumatka=voimakas moottorin kokoinen moottori ja hyvä runko.Sitten mennään ja kovaa!Tapatikoshan se siinä
- Semischool
Porsimo kirjoitti:
Tapatikoshan se siinä
Tapatapahan se ilman muuta. Hyvä aika Vetteltä. Veikeää vaan,että jenkkiauto tarvitsee reilusti yli sata heppaa ja kaksi pyttyä lisää piestäkseen urheilu-kuplan...noh, Porschen uusi GT3 on tulossa. Hei hei, Corvette, siinä vaiheessa. Jenkki sanoisi: "Bye bye".
- Oldschool
Jaspsondell kirjoitti:
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=3&fID=0&tID=10073&mID=1384471&l=d
Eli vakioautojen (täysin vakio:renkaista lähtien kaikki vakiota siis) uusi ennätys käy ilmi tuosta linkistä.Corvette 427cid v8 löi Porsche GT3:n ajan ja hallitsee nyt tätäkin tilastoa.
En laske mukaan mitään superhyperrajattua sarjaa superautoja(tyyliin Porsche Carrera GT,Saleen s7,Bugatti Veyron,Vector tms..).
Viritetyissä autoissa Corveten ero on vielä murskaavampi,ja tämä todella siis Saksalaisten kotiradalla(jossa harvoin käy kukaan edes kokeilemassa jenkkiä),jenkkiradoilla jotka on huomioitava tasapuolisuuden nimissä ennätykset on vielä puhtaammin ja murskaavammin jenkkiautoilla.
Tekinen etumatka=voimakas moottorin kokoinen moottori ja hyvä runko.Sitten mennään ja kovaa!Linkissä esitetty Corvette ei muuten ollut vakio. Jos selaat lisää (siinä alareunassa oli se joku linkki, josta pääsi takaisin viestiketjuun) huomaat, että kyseinen auto painoi vain 1319 kg, eli 100 kg vähemmän kuin täysin vakio Z06.
Aletaanko siis vertailemaan ei-vakioita? Mantheyn kisa-GT3R 7:01 ... :) - PaulusTOPPEN
Oldschool kirjoitti:
Linkissä esitetty Corvette ei muuten ollut vakio. Jos selaat lisää (siinä alareunassa oli se joku linkki, josta pääsi takaisin viestiketjuun) huomaat, että kyseinen auto painoi vain 1319 kg, eli 100 kg vähemmän kuin täysin vakio Z06.
Aletaanko siis vertailemaan ei-vakioita? Mantheyn kisa-GT3R 7:01 ... :)tahdotkin,ok saamasi pitää ;)
Callaway Corvette,huiput 254 mp/h, 0-100 km/h alle 2 sekuntia. Anna tulla? - Semischool
PaulusTOPPEN kirjoitti:
tahdotkin,ok saamasi pitää ;)
Callaway Corvette,huiput 254 mp/h, 0-100 km/h alle 2 sekuntia. Anna tulla?Alle 2 sekuntia? :D :D :D :D :D :D :D :D
Ihan vissiin ja varmaan. - Semischool
PaulusTOPPEN kirjoitti:
tahdotkin,ok saamasi pitää ;)
Callaway Corvette,huiput 254 mp/h, 0-100 km/h alle 2 sekuntia. Anna tulla?Eikä tuota 254mph-vauhtiakaan ole missään virallisesti mitattu, eikös tuo ollut lähinnä valmistajan oma optimistinen arvio... :D:D
Porsche Carrera GT Bi-turbo Gemballa: 0.9s 0-100km/h ja 280mph, kakkosvaihteella. Revi siitä, sarvispulkka. - PaulusTOPPEN
Semischool kirjoitti:
Eikä tuota 254mph-vauhtiakaan ole missään virallisesti mitattu, eikös tuo ollut lähinnä valmistajan oma optimistinen arvio... :D:D
Porsche Carrera GT Bi-turbo Gemballa: 0.9s 0-100km/h ja 280mph, kakkosvaihteella. Revi siitä, sarvispulkka.No nyt on menneet mailit ja kilsat sekasin Semiltä ;)
Nimittäin TM:ssähän oli 90-luvun puolessa välissä testi jossa oli kovimmat euroautot vastakkain,Lambo,Bugatti,Porsche...Porschehan jäi kokonaisarviossa vikaksi,huippuja taisi kerätä juuri ja juuri sen 280,mutta KM/H,kun samaan aikaan ZR-1 oli vedellyt jo vuosia aiemmin 300 km/h rajapyykin...
Nyt jotain rajaa noihin juttuihin.Corvettehan on virallisesti maailman nopein,tosiaan vuonna 1988 tehtiin ennätys, 254 mp/h johon ei mikään viritettykään Porsche (tai muu)ole tänäpäivänäkään pystynyt.Teknistä etumatkaa? Kyllä.Ja kiihtyvyys 0-100 km/h on aina ollut vielä selvemmin Corveten ja jenkkien yleensä,vai montako raskaasti viritettyäkään Porssea olet nähnyt lyövät edes jotenkuten kampoihin v8-jenkeille varttimaililla (ja kyllä,siitä saa 0-100 km/h ajankin,monella kilvissä olevalla vetellä todistettavasti alle sekunnin).Kyllä v8 on v8,ei sitä mikroauton mosilla voiteta ikinä! - Semischool
PaulusTOPPEN kirjoitti:
No nyt on menneet mailit ja kilsat sekasin Semiltä ;)
Nimittäin TM:ssähän oli 90-luvun puolessa välissä testi jossa oli kovimmat euroautot vastakkain,Lambo,Bugatti,Porsche...Porschehan jäi kokonaisarviossa vikaksi,huippuja taisi kerätä juuri ja juuri sen 280,mutta KM/H,kun samaan aikaan ZR-1 oli vedellyt jo vuosia aiemmin 300 km/h rajapyykin...
Nyt jotain rajaa noihin juttuihin.Corvettehan on virallisesti maailman nopein,tosiaan vuonna 1988 tehtiin ennätys, 254 mp/h johon ei mikään viritettykään Porsche (tai muu)ole tänäpäivänäkään pystynyt.Teknistä etumatkaa? Kyllä.Ja kiihtyvyys 0-100 km/h on aina ollut vielä selvemmin Corveten ja jenkkien yleensä,vai montako raskaasti viritettyäkään Porssea olet nähnyt lyövät edes jotenkuten kampoihin v8-jenkeille varttimaililla (ja kyllä,siitä saa 0-100 km/h ajankin,monella kilvissä olevalla vetellä todistettavasti alle sekunnin).Kyllä v8 on v8,ei sitä mikroauton mosilla voiteta ikinä!"(ja kyllä,siitä saa 0-100 km/h ajankin,monella kilvissä olevalla vetellä todistettavasti alle sekunnin)."
Porschella noita 0-100km/h yli puolen sekunnin kiihdyttäjiä kutsutaan kauppakasseiksi. 70-luvulta alkaen ne ovat menneet alle 0.5 sekunnissa 0-100km/h mummojen ajamina. - Salsa
PaulusTOPPEN kirjoitti:
No nyt on menneet mailit ja kilsat sekasin Semiltä ;)
Nimittäin TM:ssähän oli 90-luvun puolessa välissä testi jossa oli kovimmat euroautot vastakkain,Lambo,Bugatti,Porsche...Porschehan jäi kokonaisarviossa vikaksi,huippuja taisi kerätä juuri ja juuri sen 280,mutta KM/H,kun samaan aikaan ZR-1 oli vedellyt jo vuosia aiemmin 300 km/h rajapyykin...
Nyt jotain rajaa noihin juttuihin.Corvettehan on virallisesti maailman nopein,tosiaan vuonna 1988 tehtiin ennätys, 254 mp/h johon ei mikään viritettykään Porsche (tai muu)ole tänäpäivänäkään pystynyt.Teknistä etumatkaa? Kyllä.Ja kiihtyvyys 0-100 km/h on aina ollut vielä selvemmin Corveten ja jenkkien yleensä,vai montako raskaasti viritettyäkään Porssea olet nähnyt lyövät edes jotenkuten kampoihin v8-jenkeille varttimaililla (ja kyllä,siitä saa 0-100 km/h ajankin,monella kilvissä olevalla vetellä todistettavasti alle sekunnin).Kyllä v8 on v8,ei sitä mikroauton mosilla voiteta ikinä!Corvette ei vieläkään virallisesti ole maailman nopein - edelleen sitä 254mph vauhtia ei ole koskaan todistettu virallisesti, miten vaikea se nyt on Tapastikoksen ymmärtää?
- PaulusTOPPEN
Salsa kirjoitti:
Corvette ei vieläkään virallisesti ole maailman nopein - edelleen sitä 254mph vauhtia ei ole koskaan todistettu virallisesti, miten vaikea se nyt on Tapastikoksen ymmärtää?
jatkavat kinnereiden ystävät täällä nettiaikana johon esi-isät totuttivat ennenvanhaan varttimailiradoilla= Jotta Porsche (joku muu vajaakoneinen) selvisi ylipäänsä suunnilleen samaan aikaan maaliin,tuli tälle antaa mieluiten pari sataa metriä eteen varttimaililla jenkeille.Leiffihän aikanaan tuli Suomessa tunnetuksi tästä,puhuttiin nopeasta Porschesta kun tarvitsi vain 50 metriä eteen jenkkiautoille ja silti teki tiukkaa(sovellettiin pykälää jolla isoja moottoreita rangaistiin). No,luonnossa ei pykälät toimi ja samalta viivalta kun lähdetään niin turha jäädä itkemään! Go Corvette Go!
- Semischool
PaulusTOPPEN kirjoitti:
jatkavat kinnereiden ystävät täällä nettiaikana johon esi-isät totuttivat ennenvanhaan varttimailiradoilla= Jotta Porsche (joku muu vajaakoneinen) selvisi ylipäänsä suunnilleen samaan aikaan maaliin,tuli tälle antaa mieluiten pari sataa metriä eteen varttimaililla jenkeille.Leiffihän aikanaan tuli Suomessa tunnetuksi tästä,puhuttiin nopeasta Porschesta kun tarvitsi vain 50 metriä eteen jenkkiautoille ja silti teki tiukkaa(sovellettiin pykälää jolla isoja moottoreita rangaistiin). No,luonnossa ei pykälät toimi ja samalta viivalta kun lähdetään niin turha jäädä itkemään! Go Corvette Go!
...ja pointtisi oli?
Nykyään nopein Porsche menee nollasta sataan alta aikayksikön, eli kello on satasen mittauspisteessä vähemmän kuin mitä se oli lähtöpaikalla. Siinä Corvettella miettimistä kun Porsche kiihtyy niin lujaa ettei aika edes ehdi kulumaan. Miten tämä on mahdollista? Lue suhteellisuusteoriaa ja opi.
Porschen moottoria käytetään muuten kaikissa moderneissa kiihdytysautoissa ja avaruusraketeissa tänäpäivänä. - PaulusTOPPEN aka Tapastikos
Semischool kirjoitti:
...ja pointtisi oli?
Nykyään nopein Porsche menee nollasta sataan alta aikayksikön, eli kello on satasen mittauspisteessä vähemmän kuin mitä se oli lähtöpaikalla. Siinä Corvettella miettimistä kun Porsche kiihtyy niin lujaa ettei aika edes ehdi kulumaan. Miten tämä on mahdollista? Lue suhteellisuusteoriaa ja opi.
Porschen moottoria käytetään muuten kaikissa moderneissa kiihdytysautoissa ja avaruusraketeissa tänäpäivänä.Eurooppalaiset ei päässeet vieläkään kuuhun,jenkit kävi siellä jo 60-luvulla.Kyllä Paras suihkumoottoriteknologia tulee amerikasta,nopeimmat ja kalleimmat hävittäjätkin ovat amerikkalaisia! Siinä on yhdet EU:n eurofighterit paperia kun verrattaan jenkkien kalustoon..
Ja varttimailiradoilla et pysty esittämään minulle nopeampaa Porschen moottorista nelipyräistä kuin nopeimmat varttimailiv8:t on.Vai löytyykö alle 4,5 sek vartilla,loppunopeus yli 550 km/h? Näytäs linkki. Taitaa olla saksanpoika hiljaista kun jenkkivoima pyyhkäsee ohi :)
Ei jakoa v8:lle pikkumoottoreilla! - Semischool
PaulusTOPPEN aka Tapastikos kirjoitti:
Eurooppalaiset ei päässeet vieläkään kuuhun,jenkit kävi siellä jo 60-luvulla.Kyllä Paras suihkumoottoriteknologia tulee amerikasta,nopeimmat ja kalleimmat hävittäjätkin ovat amerikkalaisia! Siinä on yhdet EU:n eurofighterit paperia kun verrattaan jenkkien kalustoon..
Ja varttimailiradoilla et pysty esittämään minulle nopeampaa Porschen moottorista nelipyräistä kuin nopeimmat varttimailiv8:t on.Vai löytyykö alle 4,5 sek vartilla,loppunopeus yli 550 km/h? Näytäs linkki. Taitaa olla saksanpoika hiljaista kun jenkkivoima pyyhkäsee ohi :)
Ei jakoa v8:lle pikkumoottoreilla!"nopeimmat hävittäjätkin ovat amerikkalaisia! "
Tämä muuten ei pidä paikkaansa (vieläkään, tapatikos) - venäläiset (neuvostoliittolaiset) hävittäjät ovat olleet aina nopeampia ja aerodynamiikaltaan kehittyneempiä kuin amerikkalaiset. Suomen Ilmavoimilla takavuosina käytössä ollut "antiikkinen" MiG-21 pystyi yli kolminkertaiseen äänennopeuteen, kun taas jenkkien nykyhävittäjät - kuten tämä säälittävä F-18 Hornet - ei pysty kuin 1.8-kertaiseen äänennnopeuteen.
Että älä sinä pentu jauha paskaa kun et tästäkään asiasta yhtään mitään tiedä. - ....
Semischool kirjoitti:
"nopeimmat hävittäjätkin ovat amerikkalaisia! "
Tämä muuten ei pidä paikkaansa (vieläkään, tapatikos) - venäläiset (neuvostoliittolaiset) hävittäjät ovat olleet aina nopeampia ja aerodynamiikaltaan kehittyneempiä kuin amerikkalaiset. Suomen Ilmavoimilla takavuosina käytössä ollut "antiikkinen" MiG-21 pystyi yli kolminkertaiseen äänennopeuteen, kun taas jenkkien nykyhävittäjät - kuten tämä säälittävä F-18 Hornet - ei pysty kuin 1.8-kertaiseen äänennnopeuteen.
Että älä sinä pentu jauha paskaa kun et tästäkään asiasta yhtään mitään tiedä.Kyllähän tuo 60-luvun sr-71 meni menojaan.. Siinä jäi migit ja ohjuksetkin kelkasta. Järjettömän hieno tekninen laite.
autoissa eurooppa on kyllä muotoilujohtaja. Eurooppalaiseen muotoiluun luottaa idän valmistajat kuten myös jenkit nykyään.
teknisesti tämän hetken kovin ja teknisesti hienoin viripajatuote on tuo aikaisemmin mainittu porsche carrera GT Bemgalla bi-turbo. Todella mielenkiintoinen auto! - Hederström
.... kirjoitti:
Kyllähän tuo 60-luvun sr-71 meni menojaan.. Siinä jäi migit ja ohjuksetkin kelkasta. Järjettömän hieno tekninen laite.
autoissa eurooppa on kyllä muotoilujohtaja. Eurooppalaiseen muotoiluun luottaa idän valmistajat kuten myös jenkit nykyään.
teknisesti tämän hetken kovin ja teknisesti hienoin viripajatuote on tuo aikaisemmin mainittu porsche carrera GT Bemgalla bi-turbo. Todella mielenkiintoinen auto!Aivan,kyllä jenkit teki nopeimman suihkiksen,myös autoissa sama juttu,eli 10-0 viedään vanhaa mannerta.
Teknisesti kaunein ja täydellisen viripaja-autohan on joko Lingenfelter Corvette,Callaway Corvette tai Hennessey biturbo Viper.Kaikki maailman nopeimpia autoja,tunnetaan kyvystään pilkata vanhanmantereen autoja paitsi moottorin koossa,voimassa,äänissä myös puhtaasti suorituskyvyssä.Legendoja! - tosi?
Hederström kirjoitti:
Aivan,kyllä jenkit teki nopeimman suihkiksen,myös autoissa sama juttu,eli 10-0 viedään vanhaa mannerta.
Teknisesti kaunein ja täydellisen viripaja-autohan on joko Lingenfelter Corvette,Callaway Corvette tai Hennessey biturbo Viper.Kaikki maailman nopeimpia autoja,tunnetaan kyvystään pilkata vanhanmantereen autoja paitsi moottorin koossa,voimassa,äänissä myös puhtaasti suorituskyvyssä.Legendoja!Kyllä Teräsmies voittaisi Hämiksen...mutta entäpä Batman...?
- Semischool
.... kirjoitti:
Kyllähän tuo 60-luvun sr-71 meni menojaan.. Siinä jäi migit ja ohjuksetkin kelkasta. Järjettömän hieno tekninen laite.
autoissa eurooppa on kyllä muotoilujohtaja. Eurooppalaiseen muotoiluun luottaa idän valmistajat kuten myös jenkit nykyään.
teknisesti tämän hetken kovin ja teknisesti hienoin viripajatuote on tuo aikaisemmin mainittu porsche carrera GT Bemgalla bi-turbo. Todella mielenkiintoinen auto!SR-71 tiedetään oikein hyvin. Ainoa juttu vaan että se ei ollut hävittäjä, vaan vakoilukone. SR-71 ei muuten päässyt air-to-air-ohjuksia karkuun, vaan "kaasu pohjassakin" takaa tuleva ohjus täräyttää siihen liki 1000km/h.
- Semischool
Hederström kirjoitti:
Aivan,kyllä jenkit teki nopeimman suihkiksen,myös autoissa sama juttu,eli 10-0 viedään vanhaa mannerta.
Teknisesti kaunein ja täydellisen viripaja-autohan on joko Lingenfelter Corvette,Callaway Corvette tai Hennessey biturbo Viper.Kaikki maailman nopeimpia autoja,tunnetaan kyvystään pilkata vanhanmantereen autoja paitsi moottorin koossa,voimassa,äänissä myös puhtaasti suorituskyvyssä.Legendoja!Tapatikos on ottanut taas uuden nimimerkin, tällä kertaa Hederströmin. Surkuhupaisaa, nimi vaihtuu kun uskottavuus loppuu, mutta idioottimaiset postaukset jatkuvat...
- Tarkka
Oldschool kirjoitti:
Linkissä esitetty Corvette ei muuten ollut vakio. Jos selaat lisää (siinä alareunassa oli se joku linkki, josta pääsi takaisin viestiketjuun) huomaat, että kyseinen auto painoi vain 1319 kg, eli 100 kg vähemmän kuin täysin vakio Z06.
Aletaanko siis vertailemaan ei-vakioita? Mantheyn kisa-GT3R 7:01 ... :)Listan laatija on tehnyt virheen. Z06:ta ei kevennetä sataa kiloa niin vain. Siinä on runkokin alumiinia vakiona.
- ojogjoj
Joku kysy autojen rata-aikoja ja sitten joku pelle tuo essiin sen että amerikasa osataan rakentaa autoja joisa on miljoona hevosvoimaa ja jotka menee hirveetävauhtia. muutama asia
1. Mitä järkeä on ees puhua autoista joitten moottori pitää rakentaa aina 300km välein?
2. mitä järkeä on puhua autoista joilla pääsee vaikka nyt sen 250 mailia tunnissa mutta sen vauhdin ylläpitäminen yli minuutin johtaa siihen että koko roska menee paskaksi?
3. Kampelan gt viritystä ei (tietääkseni) ole ikinä tehny. Se maksais noin 2miljoonaa se auto johon se tehtäs?
4. Mitä järkeä on puhua siitä missä tehdään kauneimmat autot? siis parhaan näköset, se on mielipide asia.
5. Amerikkalaiset pääsi kuuhun saksalaiseten tiedemiesten ansiosta.
6. Jos puhutaan viritellyistä autoista niin maailmasa on monta tuhatta yli 1000hp skylinea. Ja ne kestää.
7. Reijjän nopein kierrosaika (katulaillisela autola) on porssela. edo:n kisatiimin virittämälä "katulaillisela" gt kakkosela.
8. Sielä ajettu 7:32? aikaan päässy vette oli viritetty, pre production ja sitä ajo ihminen joka osaa asiansa paremmin ku suurin osa nuitten muitten koslien kuskeista.
9. Vette on hyvä auto. Jos haluaa kattoa miten saa rahalleen eniten vastiketta niin vette ois hyvä peli. Moottori on hyvä. Loistava jopa ja kestävä. Sisätilat on taattua amerikkalaista laatua (perseestä) ja ulkonäkö on tehty amerikkalaisile (minusta vähän liian puuh... ruma?)
10. Varttimailiajoilla ei ole merkitystä. Ei minkään kannalta. Eikä tule koskaan olemaan.
11. Jos on rahaa niin porsse (911) on vetteä parempi auto. Paljon. Siitä hassusta merkistä nyt joutuu maksaan 10k ekstraa, mutta sillä saa yhden maailman parhaista autoista. Sillä saa auton johon mikään amerikkalainen möykky ei pysty koskemaan. Sillä saa auton joka aiheuttaa ferrarire ja lambole päänsärkyä.
12. Miksi kaikki porssekeskustelut muuttuu aina vette on parempi tai amerikka on teknisesti kehittyneempi inttämiseksi?
13. Vette on hyvä auto. Täälä foorumila vaan pyörii pari ihmistä jotka saa kaikki vettelä ajajat ja jenkkipirssiharrastajat näyttämään idiooteilta. Sääli. Kun ajattelee että kyseisillä idiooteilla ei ole itsellään edes autoa.
14. Jos haluat kestävän auton osta japsi, jos haluat hyvän auton osta eurooppalainen, jos haluat amerikkalaisen auton osta amerikkalainen.- mielipiteitäkö
Osta Porsche niin ei tarvitse muille selitellä. Eikä trollata toisten merkkien palstalla kateellisena. Kyllä, KATEUDESTA on kyse. Ei se vette vaan herätä minussa minkäänlaista omistamisen/ajamisen halua. Onneksi merkkejä riittää jokaiselle...PORSCHE on PARAS minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760