Olisikos teillä vinkkejä tuparilahjaksi kolmelle parikymppiselle tytölle, jotka muuttivat keskenään kimppakämppään opiskelujen ajaksi? Huumori on tässä porukassa enemmän kuin kohdallaan, joten jotain repäisevääkin saisi olla!
Kiitos tuhannesti jo etukäteen!
TUPARILAHJA kolmelle tytölle??
55
48239
Vastaukset
- löytö!!!
kolmipäinen dildo... :)
- tagjsa
jänis
orava
leijona - luulo
kolme parikymppistä tyttöä asuu yhdessa, he eivät dildoja tarvi. varmasti oikeaakin on tarjolla riittävästi.
- Rouva Dostojevski
Selviytymispakkaus, jossa voisi olla:
ruokatarvikkeita
tulitikkuja
kynttilöitä
taskulamppu
vessapaperia
kondomeja
sähkölamppuja
hammastahnaa
tiskiharja
yms mitä vaan keksitte.- Pipiculotte
Paksu paketti Tena Ladyjä
- neiti
Kaupoissa on ihanan paljon kaikkea kivaa kotiin!!! Day, Koziol, kaikkea kivaa löytyy.. Tai sitten voi ostaa juomia ja drinkki shakerin..
Kaakelikuvioita vessaan (yms. rekvisiittaa)..
Kauniita ja värikkäitä laseja, juomaa, juoman sekoitustikkuja, jääpala-astia..
Joku kiva kokonaisuus on aina tosi jees!!!
Selviytymispakkaus mun mielestä jo hieman kulunut idea... Kaikki saa sen aina kaikilta..
Jos päädytte kuitenkin selviytymispakkaukseen, älä unohda paria tupakkaa, ryppyvoidetta, huulirasvaa, pikkupulloja viinaa, ja inside-juttuja!- Empukka
ja pieni kastelukannu
Lintulauta ja pussi siemeniä
- Pulju.net
Sielt löytyy kyllä tavaraa joka makuun/lähtöön..=)
- timo
Se on just paras!
- monta nimeä...
tunnetaan myös nimellä Vyöky*pä tai tuttavallisemmin VyKy
- ihan tavallinen
kelpais, vaikka sellaneen jota voi käyttää kylvyssä?
Mä ainakin tahtoisin sellaisen. - Luomuviljelijä
ihan tavallinen kirjoitti:
kelpais, vaikka sellaneen jota voi käyttää kylvyssä?
Mä ainakin tahtoisin sellaisen.Toimii kylvyssäkin ilman sähköiskun vaaraa.
- Pauli
6 Salskeeta kaveria
- Yhteismajoituksessa
Kolme paria nyrkkeilyhansikkaita.
- monttelia
jokaiselle kuulakärkikynä.
- Papu6papu
,,,kuminauha
neulan ja langan
pikkarit
sukkahousut
dödöä
laastaripaketin
naisten lehden
pinssin
hajusaippuan
pikkuhoususuojia
korkinavaajan
....pehmolelun
ja pussillisen irtokarkkeja.... - juttuja
-Jääkaappimagneetit, ne sanat, joista voi tehdä runoja.
-Kiva muistitaulu, jolle jättää toisilleen viestejä.
-Viiniä tms juotavaa ja naposteltavaa kynttilöitä yhteisiin maailmanparannusiltoihin.- ramona
popcorneja
muistitaulu
ja
pikkuvaatteille tarkoitettu pyykinkuivaus teline
pyyhe hajusaippua
kylpyankat
nippu vanhoja postikortteja
reput ,mihin noi laittais. - Tyttö
Tee tällänen selviytymispakkaus johon tulee mm.
Laastareita
Teetä/Kahvia
Särkylääkettä
Kortsuja
Kynttilöitä
Tulitikkuja
Huulirasvaa
Siteitä/tampooneita/pikkuhousunsuojia
Sukkahousuja
Hiuslakkaa
Pullo jotain viiniä tai muuta sellasta
Ja vaikka kolme lippua leffaan
Tai sitten ostat perinteisesti ruisleipää ja suolaa tai sitten oikeesti jotain sellasta mitä ne tarvii.
- tuntumatonta
Penaali
Kynä
Kivi
Hevonen
Iso porsas
Kuva omasta äidistäsi
Eilinen hesari
Epäkeskiöpolkupyörä
Viritetty mopo
Kirves
Tomaatti
Asekaappi (metallinen)
Vasemman jalan kenkä
Muovinen vodkapullo
Kuminauha
teippi
rautalankaa
kissankuljetuslaatikko
auto
surffilauta
jääpalanmurskain
teflon-kahvipannu
taikurin viitta
kirjahylly jossa kaikki viisikko-kirjat
silinterihattu
hauta-arkku
kuminen lapio
pakki
teltta
sadetakki (kertakäyttöinen)
Rantapallo
Vihreä pyyhe
karhunlankaa
Siinä jotain, kerro jos tarvit lisäideoita - isot kylpypyyhkeet
jokaise
- Nuorimies86
Miehet, kuinka kehtaatte ilmoitella sovinistiseen tapaan typeriä "dildo, anna perseeseen" kommenttejanne? Eikö yhtään hevetä? Ai niin, eihän teillä ole mitään menetettävää. Ei naiset teidänlaisia juntteja katsele. :)
Minulla sentään on hieman paremmin hallussa, millaisia naisille kuuluu jutella. :) - joo
Nuorimies86 kirjoitti:
Miehet, kuinka kehtaatte ilmoitella sovinistiseen tapaan typeriä "dildo, anna perseeseen" kommenttejanne? Eikö yhtään hevetä? Ai niin, eihän teillä ole mitään menetettävää. Ei naiset teidänlaisia juntteja katsele. :)
Minulla sentään on hieman paremmin hallussa, millaisia naisille kuuluu jutella. :)varmasti sulla on sana hallussa mut ei ne kyllä homoihinkaa sorru, että ei taida olla sulla sen paremmat saumat...
- äiti
Saat sen edullisesti ja kunnollisen kun pidät Swipe-kutsut tyttöjen luona. HomCarella on nyt kunnollinen Mifi-mikrokuitusiivoussetti emännille todella hyvässä tarjouksessa. kts. www.homcare.fi lisäksi he saavat muutakin hyödyllistä tietoa ja opastusta helppoon edulliseen siivoukseen. Tai sitte voit valita aiheeksi esim. kasvohoidon ja kaikki voivat tehdä sen sitten itselle ja edelleen voit ostaa sen mopin halvalla. siitä tulee vieläpä hauskaa, Kannattaa kokeilla. käy tutustumassa sivuihin!
- vaihtoehtooooo
toinen vaihtoehto tuolle tlläolevalle vastaukselle on lähettää kaikkien heidän nimet ja puhelinnumerot jokaiselle lehtipuhelinmyyjälle ja pölynimurikauppiaalle niin he voivat kaupustella tytöille kaikkea kivaa
- Keijo
Kunnolla kyytiä kissoille kun taitavat LEPAKOITA olla!
- mi73
x3. Siis jokaiselle oma. Voivat sitten iltaisin harrastaa kimppakivaa
- minä vain
kannattaa käydä osoitteessa www.mulletoi.com
sieltä löytyy kaikkea kivaa eikä hintakaan päätä huimaa. Itse olen ainakin lahjani sieltä löytänyt. - Röörirape
Asemakaava.
- Hra30
Miten olisi, jos hankkisitten yhden mukavan herrasmiehen kolmelle neidolle päivien, iltojen ja eritoten öiden piristykseksi...? ;)
- Jim
Kolme isoa säkillistä vessapaperia!! sitä aina tarttee...ja tytöt ei kehtaa ite ostaa sitä kaupasta.
- Nuorimies86
Minulla sentään on hieman paremmin hallussa, millaisia naisille kuuluu jutella. :)- Erkki-merkki -75
Juu, sälli nojaa baarissa tolppaan ja kehuu muijille että: "mul on toyotan twinkämi viisvaihteisella looralla, kovapeli polttaa sadekelilläkumia" . . .
- Pekka
Kotisomali...........
- klukluksklaanil
ihan itte sinne,hevonhumppaan, puhumaan läpiä päähäs!
- niille
TV-lupa. Oli telkkaria tai ei. Siinäpä lahja, joka tuottaa saajalleen paljon iloa! Puolen vuoden aloitus ei paljon maksa ja jatkossahan tytöt maksavat sen itse...
- n29
Ei todellakaan mitään tv-lupaa. Helpompi olla ilman. Jos sen kerran hankkii niin eihän siitä pääse eroon millään!!
- Siinähän
n29 kirjoitti:
Ei todellakaan mitään tv-lupaa. Helpompi olla ilman. Jos sen kerran hankkii niin eihän siitä pääse eroon millään!!
se pointti just olikin!
- ..V..
Jos lähtivät ensimmäistä kertaa kotoa pois, niin kaikenlaisia tarvikkeita, joita miehet käyttää talon/asunnon ylläpitämiseen. Esimerkiksi ruuvimeesseli, vasara, varalamppuja, pienet tikkaat, mittanauha, ruuveja, nauloja. Meillä on tapana, että kun sukulaisnainen lähtee ensimmäistä kertaa maailmalle, niin suvun miehet lahjoittavat työkalupakin lähtijälle. Ja jos poika lähtee, niin suvun naiset tekevät "selviytymispakkauksen". Oisko tommosesta apua?
- Laatulahja.
Miten olisi kolmelle tytölle illaksi mies.
Kolme luutaa ja lentolupakirjat jokaiselle:-) Kissa ja kuparinen kahvipannu myös. Noita-akkoja selvästi ovat...
- kalle
Keskiäkäinenmies kirjoitti:
Kolme luutaa ja lentolupakirjat jokaiselle:-) Kissa ja kuparinen kahvipannu myös. Noita-akkoja selvästi ovat...
http://www.mctek.org/pokeforum/index.php tuolta löytyy hyviä lahjavinkkejä
- saddxcd
Keskiäkäinenmies kirjoitti:
no vittu osta niille ase ja kolme luotia ja käy kerää ruumiit päivän päästä ja sipase niitä samalla viikseen
- Iloa
Osta heille kondomeja. Tuon ikäiset eivät paljon muusta välitäkään.
- Itsekin joskus ostanut
Kyllä menee käyttöön .
- fiksu
etkö sinä onneton itse keksi'?!
- mää
pane ne paksuks kaikki
- Mietiskelijä.
Sopivin lahja teille kolmelle tytölle on tämä viisas neuvo,saatte tämän minulta lahjaksi maksutta:ÄLKÄÄ KOSKAAN MUUTTAKO YHTEEN ASUMAAN !
Siitä ei tule kuin itkua,verta,suolenpätkiä,itkunsekaista kimeää kiljuntaa ja pahimmillaan:Osa lautoihin,osa rautoihin.Älkää tehkö sitä,rakkaat tuntemattomat ystäväni,älkää tehkö sitä!Kolme naista samassa lokerossa,ei ei ei!- näille
hörhöille on mennyt vuokraan asunnon?.Ite ker-
ran erehtynyt,,v...u,että jätkiä asu ja lampsi
sisään.Asunto senjälkeen kaameassa kunnossa.
- mikluska
varmaan,,,,
- JaMo
Pitkä kaksipäinen tekokulli ja käsiraudat.Vyödidldo on myös kätevä,jopa kaksi niin saavat vetää junassa tai sandwichissä toisiaan.
- Hämmästelevä
Joo ja kun keksit jonkun järkevän, ni heitä tää viestiketju sinne pakettiin mukaa, ja näytä mitä ehdotettiin! Eiköhän naurua irtoa!
- Katso kuvat!
Haluaako joku lahjaksi?
http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9
Itse en ottaisi ilmaiseksikaan! - lesbian of the univers3
Katso kuvat! kirjoitti:
Haluaako joku lahjaksi?
http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9
Itse en ottaisi ilmaiseksikaan!Hei juntit, vyödildolla on nimikin. Suomalaisittain sträppäri ja ulkolaisittain strap-on.
- pirtsu81
Hei Neuvoton! Itse asuin kolme vuotta kahden kaverin kanssa kimppakämpässä ja saimme vallan ihania tuparilahjoja. Esim. kolme muumimukia eri kuvalla, joista saimme sitten tapella kuka halusi minkäkin =). Saimme myös saunaan laudeliinat sekä patalappuja ja esiliinat ym. Koulutoverimme olivat ostaneet meille ison säkin vessapaperia! Erittäin tarpeellinen ja paljon käytetty lahja oli se! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812