Ällistyttävää!

Minkä takia Kari Tapiota paapotaan tällä palstalla ? Onko hän joku tabu jota saa kyllä ylistää suut ja silmät täyteen, mutta toisenlaista mielipidettä ei hyväksytä ? Kaikenlainen pienikin poikkipuolinen sana hänestä, vaikka sitten vaan harmittomana vitsinäkin heitetty sensuroidaan tai puhumattakaan siitä ,että ihan asiallinenkin mielipide sensuroidaan.
Toisia artisteja täälä saa arvostella ties mistä ja esim. nimitellä kusipääksi yms.

17

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anu

Kerrankin samaa mieltä kanssasi.Ei mulla ole mitään Kari Tapiota vastaan,päinvastoin,mulla on monta Kari levyä ja ääni on suomalaisten artistien joukosta niitä upeimpia,mut ihmetyttää että vaikka kirjottais ihan asiallistakin tekstiä niin se saa joko hirveen haukkumisryöpyn vastaansa tai sitten se poistetaan.Eikä Karissa ole vikaa mut fanit on fanaattisia.

• vittuuuuuu....

no mites se Tapsan palvominen sitten.... voi herran jestas et justiinax ees kehtaa kirjoittaa noin..

• vittuuuuuu.... kirjoitti:

no mites se Tapsan palvominen sitten.... voi herran jestas et justiinax ees kehtaa kirjoittaa noin..

Juu, mutta siinä on vaan se PIENI ero ,että täältä ei poisteta ( ei ainakaan yleensä) sellaisia juttuja joissa arvostellaan T.Kansaa tai jotain muuta artistia, kuin Kari Tapiota.

• m.a.k.e.
        Justiinax kirjoitti:

Juu, mutta siinä on vaan se PIENI ero ,että täältä ei poisteta ( ei ainakaan yleensä) sellaisia juttuja joissa arvostellaan T.Kansaa tai jotain muuta artistia, kuin Kari Tapiota.

Jos jotain artistia täällä on suoraan loukattu täysin syyttä ja täysillä valheilla niin kyllä sen artistin nimi on Anne Mattila eikä kukaan muu. ja eipä niiden loukkaavien viestien poistoonkaan ole mitään syytä nähty.

• m.a.k.e. kirjoitti:

Jos jotain artistia täällä on suoraan loukattu täysin syyttä ja täysillä valheilla niin kyllä sen artistin nimi on Anne Mattila eikä kukaan muu. ja eipä niiden loukkaavien viestien poistoonkaan ole mitään syytä nähty.

Sensuuri ei ole tasapuolista. Siis mä en tarkoita nyt sitä ,että kaikenlainen asialliennkin kritiikki jotain artistia , biisiä tms. kohtaan pitäisi aina sensuroida pois, vaan että oltaisiin tasapuolisia. Ei paapottaisi jotain yhtä tiettyä artistia.

Täälä jouku kirjoitti Anne Mattilasta, että hän on epäsiisti, haisee hielle, on rasvainen letti ja vinot hampaat yms. ( HUOM. Mä en ole kirjoittanut noin)

Kari Tapiosta MÄ kirjoitin tuossa yhdessä keskustelussa ,että sille sopisi hyvin saparot, kun sillä on niin pitkä letti. Se oli sellanen tsoukki, mutta se poistettiin. Okei, olihan se tosi loukkaava kommentti esim. tuohon Anne Mattilan ulkonäköarvosteluun verrattuna.

• vaakapuolikkainen

Siinä, missä joku inhoaa, toinen jo rakstaa - olalletaputtelijoita maailmalla riittää...Vaikka itse lukeudunkin ns. ihalijoihin, palvontaan en sorru, sillä vihaan ihmispalvontaa sen kaikissa muodoissa. Arvosteluun Karin kohdalla kyllä lankean joskus, mutta ihan "sisäpiirissä" ,en keskustelupalstoilla Ja samanlaisia, Telluksen tallaajia ne artistitkin on - vikoinen ja avuineen kaikkineen...siinä, missä joku sortuu kehuskelemaan yliampuvasti, toinen jo tyrmää täysyin - tällaisia me ihmiset ollaan...osoittelijoita, ehkä erilaisiakin, mutta suotakoon meille se "rikkaus"...

• Mun mielestä on ihan okei ,että kunkin artistin fanit kehuvat suosikkiaan. Niin kuuluukin yleensä tehdä ( rajansa toki silläkin), mutta myös toisenlaiset mielipiteet olisi hyväksyttävä ilman ,että aletaan erimieltä olevia mollaamaan sekoboltseiksi ja/tai paskanjauhajiksi.

• m.a.k.e.
        Justiinax kirjoitti:

Mun mielestä on ihan okei ,että kunkin artistin fanit kehuvat suosikkiaan. Niin kuuluukin yleensä tehdä ( rajansa toki silläkin), mutta myös toisenlaiset mielipiteet olisi hyväksyttävä ilman ,että aletaan erimieltä olevia mollaamaan sekoboltseiksi ja/tai paskanjauhajiksi.

ei oikeen ymmärrä justiinax sua. ensin oot sitä mieltä et kaikki mielipiteet hyväksytään mut sitten oot sitä mieltä kuitenkin ettei Tapsaa voi arvostella negatiivisesti vaan hyökkäät het arvostelijaa vastaan????

• m.a.k.e. kirjoitti:

ei oikeen ymmärrä justiinax sua. ensin oot sitä mieltä et kaikki mielipiteet hyväksytään mut sitten oot sitä mieltä kuitenkin ettei Tapsaa voi arvostella negatiivisesti vaan hyökkäät het arvostelijaa vastaan????

Olenko mä tehnyt niin ? Sorry ! Mä olen kyllä yrittänyt olla ,niin että en mollaisi heitäkään jotka eivät Tapsasta tykkää, koska eihän kukaan voi kaikkia miellyttää. Mä ymmärrän siis sen kyllä, mutta mieluusti sitten lukisin kyllä sellasia vähän fiksumpiakin mielipiteitä, kuin että " Tapsa määkii".

• Helmen löytäjä

kun ottaa noi nuppiin perjantaina?

• No empä kyllä tiedä ,että mistä mun pitäis olla Kari Tapiolle kateellinen???
        Perjanatai on muuten hyvä päivä märistä erinäisistä asioista. Oletteko huomanneet sitä ?

• tiistai
        Justiinax kirjoitti:

No empä kyllä tiedä ,että mistä mun pitäis olla Kari Tapiolle kateellinen???
        Perjanatai on muuten hyvä päivä märistä erinäisistä asioista. Oletteko huomanneet sitä ?

hehe ,,joskus kai maanantai ,ainakin kouluaikoihin oli...

• make (ilman pisteitä :-)

Eniten vituttaa, kun ylläpidolta ei saa mitään kommenttia viestien poistoon liittyvistä kysymyksistä. Klabbiin liittyviä kommentteja poistellaan usein aika käsittämättömistä syistä. Se yks Klabbiin totaalisesti hurahtanut valopää tuntuu olevan ylläpidon suojeluksessa aika vahvasti. Tyyppi aukoo turpaansa joka threadissa "ei-faneille" ja kaikki häneen kohdistuva kritiikki poistetaan varsin nopeasti. Klabbi on ihan ookoo jäbä, mutta tän palstan siivousvastaava voisi hieman katsoa peiliin.

ps. Tää viesti lähtee todennäköisesti bittiavaruuteen aika nopeasti...

• pilttuu

Et oo yxin justiinax!
      Mä en kans voi sulattaa koko tyyppiä!
      Tosin sukset menee meil ristiin Mattilan Annen suhteen. Siin on nuori, kaunis ja ERITTÄIN lahjakas nainen.
      Mikset hautaisi sotakirvestäsi hänen suhteensa ja ymmärtäisi, että Anne on vasta elämänsä alussa.
      Kaikkine vastoin käymisineen ja kokemuksineen.

Jokaisen meistä täytyy käydä läpi oma Via Dolorosansa, ehkä Tapani on sen jo käynyt ja Annella se on vielä edessä, mutta ÄLÄ tuomitse Annen kappaleita ja esiintymistä, sillä Kansan Tapanikin on joskus ollut nuori kaikkine vikoineen.

Jokaisella Saa olla oma mielipiteensä ja minä olen sitä mieltä, että Annea freessimpää naista saa hakea! Oletko ollut koskaan keikalla?

Minä olen ja voin kertoa, että Anne on erittäin sydämellinen, kaunis ja lahjakas. Hän on vielä nuori ja elämä ei välttämättä ole kääntänyt hänelle rumia kasvojaan. Toivon hartaasti, ettei niin käy koskan!

Jos ihminen on tasapainoinen ja onnellinen, miksi sitä on niin vaikea hyväksyä?

Etkö itsekin toivo osaksesi onnea, hellyyttä ja lämpöä?

Sitä et tule koskaan saamaan, jos se vika on aina jossain toisessa.

Katselepa sisimpääsi - REHELLISESTI ja mieti, mikä elämässäsi on etusijalla.

Näetkö vain tylsän elämän ja ankean tulevaisuuden?

Jos..,

annanpa sinulle vinkin.

JÄTÄ se ja kurotu kohti uutta, ehkä tuntematontakin, sillä takaan, että tulet yllättymään iloisesti!

En tiedä millä alalla olet ja mitä teet, mutta avarra katsantokantaasi ja huomaa, että elämää on muuallakin!

Mä en ole enää nuori ja voin kertoa sinulle, että vain tuskien kautta kuljetaan voittoon! Ei ole.., eikä tule - oikoteitä!

YMMÄRRÄ se, että elämässä on paljon 'pieniä' asioita, jotka ovat elämän suurin rikkaus! Se, minkä nyt koet oikeaksi.., ei sitä välttämättä ole hetken päästä.

Ihminen ajetaan ahtaalle, tavalla tai toisella.
      Ellet sen keskellä ymmärrä elämäsi tarkoitusta, et tule sitä ymmärtämään myöhemminkään.

Käsi sydämelle Justiinax, etkö olekin pettynyt nykyiseen elämääsi?

Älä häpeä sitä, sillä se osoittaa vain sen, että et ole täysin *KYLMÄ' ihminen.

Asioilla vain on tapana järjestyä.

• 00-00

Terve Hellu vaan!!!!sul on täällä eri nimimerkki??

• hmmmm

Olipas ristiriitaista tekstiä.

• Niin, mä en siis ole täälä mollannut Anne Mattilan ulkonäköä, hänen biiseistään yms. en kylläkään erityisemmin pidä. Luonteeltaan hän on varmaan ihan jees, mutta se laulajanlaatu ei ole mun makuuni.

Kyllähän sä hyvin syvällisesti asiaa kirjoitit. Kannattaa kaikkien funtsia sitä. Mä en ainakaan omaa elämääni mitenkään ankeaksi koe. En haluais olla kukaan muu. Mulla on paljon unelmia ja eiks niin pidä ollakkin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7488
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6291
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5194
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4505
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4206
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4091
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      3995
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3898
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55
      3022
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48