KRAV MAGASTA JUTTUA 2.9.2005 ILMESTYNEESSÄ FIGHTER MAGAZINESSA!
FIGHTER MAGAZINESSA KRAV MAGAA
6
1842
Vastaukset
- caps lock?
Ei tartte HUUTAA.
- JumBo
Ihan asiallinen juttu Krav Magasta pitkästä aikaa. Hienoa, että Jyrki saa ansaitsemansa huomion. Tunteeko joku toisen kuvassa olijan ja hänen taustansa Krav Magassa?
- magaaja
Miehen nimi on Juha Höök, toimii Riihimäen Heracleksessa (jonka leiriltä juttu on tehty). Taso on G5.
http://www.heracles-finland.fi/riihimaki.html - JumBo
magaaja kirjoitti:
Miehen nimi on Juha Höök, toimii Riihimäen Heracleksessa (jonka leiriltä juttu on tehty). Taso on G5.
http://www.heracles-finland.fi/riihimaki.htmlEnpä heti tunnistanut, mutta olenhan minä miehen aiemminkin nähnyt kun tarkemmin ajattelen. Olisikohan ollut jossain vapaaottelujutuissa mukana joskus? Muistatko?
- magaaja
JumBo kirjoitti:
Enpä heti tunnistanut, mutta olenhan minä miehen aiemminkin nähnyt kun tarkemmin ajattelen. Olisikohan ollut jossain vapaaottelujutuissa mukana joskus? Muistatko?
en itse ole juuri vaparihommia seuraillut, mitä nyt muutaman pilsnerin jälkeen käynyt katsomossa huutamassa, mutta näyttäis olevan ainakin maga- ja defendohommissa aktiivinen.
- se...............
magaaja kirjoitti:
en itse ole juuri vaparihommia seuraillut, mitä nyt muutaman pilsnerin jälkeen käynyt katsomossa huutamassa, mutta näyttäis olevan ainakin maga- ja defendohommissa aktiivinen.
Onhan Juha joskus valmentanut vaapaaottelijoita mm. Mannisen Willeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584