Onko kellekään tuttu näyttelijä?
Näin sen ekan kerran (tai siis tunnistin) Rocky 4:ssa... ja mikä namu! Grrr...
Ostin tänään halvalla yhden sen elokuvan. Katsoin juuri äsken läpi. Sillä oli siinä jo vähän ylimäärästä vyötäröllä, mutta ei sitä huomannu kun sillä oli paita päällä.
Dolph Lundgren
3
357
Vastaukset
- Hilla
Nimen oon kuullu, mutta en tiiä muuta. Onko se ruotsalainen tai ruotsalaissyntynen? Joskus mä oon lukenu siitä jotain jostain ruotsalaisesta lehdestä.
- tietoa
Dolph on ruotsalaissyntyinen, asuu nykyään jenkeissä ruotsalaisen vaimonsa kanssa. Niillä on tietääkseni yksi lapsi. Dolph on todellinen namupala ja siinä ei pienet liiat vyötäröllä haittaa. Se on aina ollut mun mielestä yksi parhaimman näköisii miehiä mitä on. Ainakin siis näistä julkisuuden henkilöistä.
- Mun namu
Juuh, hurrihan se. Oli aikoinaan namisissa Grace Jonesin kanssa. Se hiilinaikkonen. Esiintynyt B luokan leffoissa eikä ainakaan vielä mitään suurta läpimurtoa.
Mutta totta tosiaan, syötävä ja megaherkullinen.
Toivotaan, että tekis lisää leffoja. Vaikka Ö luokan. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090