Mikä ärsyttää?

Ursula

Kertokaapas, mikä teitä ärsyttää Yö-yhtyeessä, sen jäsenissä taikka lauluissa.

Minua henk kohtaisesti ihmetyttää, että Ollia sanotaan vaatimattomaksi, koska minä itse näen hänet hieman itseään täynnä olevana henkilönä. Tämä on siis vain oma näkemykseni. Ja se, että jokaikisessä haastattelussa on se sama virsi; eli kuinka 80-luvun lopussa oli vaikeaa. Vaihtaisi jo juttua ja unohtais menneet :)

4

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mehukatti

sanoa, niin tää laulu rakkaudelle biisi kun se aina esitetään nyt tulee jazzia tai punkkia tai apulantaa nykyään vähän kulunut juttu, mutta silti menen mielelläni aina katsomaan YÖtä.

• ilman nimimerkkiä

Jussi teki kuolemattoman Varietee-lp:n
      Kuuntelin sen 80-luvulla ainakin 1000 kertaa, nukahdin sen säveliin.
      Siitä lähtien olen aina rakastanut YÖ:tä, vaikka en keikoilla käykään, koska Jussin musiikki ei enää vaikuta.

• Yö-fani

...minua alkoi ärsyttää se, kun lähes joka kappaleessa on sana YÖ jossakin muodossa.
      Kuuntelin Yön biisejä koko junamatkan Hesasta Ouluun ja aloin puolimatkassa ihan kyttäämään niistä biiseistä, missä muodossa se sana missäkin biisissä on.....todella monenlaisessa ja monessa biisissä. Ärsytti, mutten valita!

Yö-fani

• särkynyt enkeli

Olli ei osaa pitää sanojansa tai osaa pysyä hiljaa ennenkuin asiat on lyöty lukkoon. Keväällä Olli kertoi et Turussa on kaks konserttia syksyllä. Eikä sit alkuun ollutkaan kuin vasta nyt tällä viikolla tuli toinen myyntiin. Toisen konsertin piti olla sallittu alaikäisille mut molemmat ovat k-18. Olli vastailee viesteihin välillä tosi pottumaisesti vaikka toinen kysyy hyvää tarkoittaen. En nyt tarkoita joka päiväisiä kysymyksiä keikoista, ikärajoista, koska uusi levy ym. Täytyy vain koittaa olla noteeraamatta Ollin oikkuja ja keskittyä vain hyvän musiikin kuunteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe