..sellaista harmitonta päivän piristystä.
Antakaapa vinkkejä, miten se täällä palstoilla toisilta sujuu niin hauskasti ja luontevasti.
Tietenkin pitää olla oma itsensä, mutta jotenkin vaan näytön kanssa on hiukka hankala flirtata ;)
Livessä se mullakin mielialasta riippuen onnistuu hyvinkin.
Flirttailua..
34
1966
Vastaukset
- Bee Gee
Miksi haluat flirttailla naimisissa olevien
miesten kanssa?
Motiivisi voivat olla:
1) Kiusotella?
2) Tutustua oikeasti toiseen?
3) Tehdä syrjähyppy ja rikkoa avioliittoja?
4) Kosto?
5) Miehiä on kiva kiusata?
Mutta tiedätkö itsekkään tätä?
Mikä on päämäräsi? Toiminnallahan on aina päämäärä.
Mutta jos haluat naisnäkökantaa tähän asiaan, niin miehenä en voi sellaista antaa.
Niin, voit kysyä miehen vaimolta tätä!!!- Ninas
Mikään vaihtoehto ei täysin pidä paikkaansa.
Ei flirttailun tarkoitus pitäsi olla kiusoittelu, jännä, että mainitset sen kaksi kertaa. Naimisissaolo ei sitä estä, koska se on harmitonta leikin laskua, molempien pitää olla mukana samalla mielialalla, eli ei niin tosissaan. Eikähän kaikki ole naimisissa.
No, jossain tapauksessa ajatuksena voisi olla oikeasti tutustua toiseen, mutta varmaan enempi elävässä elämässä kuin täällä.
Päämäärä; ainoastaan piristystä joskus hivenen harmaaseenkin arkeen.
Kiitos miesnäkökulmasta :) - irakkaviki O
Ninas kirjoitti:
Mikään vaihtoehto ei täysin pidä paikkaansa.
Ei flirttailun tarkoitus pitäsi olla kiusoittelu, jännä, että mainitset sen kaksi kertaa. Naimisissaolo ei sitä estä, koska se on harmitonta leikin laskua, molempien pitää olla mukana samalla mielialalla, eli ei niin tosissaan. Eikähän kaikki ole naimisissa.
No, jossain tapauksessa ajatuksena voisi olla oikeasti tutustua toiseen, mutta varmaan enempi elävässä elämässä kuin täällä.
Päämäärä; ainoastaan piristystä joskus hivenen harmaaseenkin arkeen.
Kiitos miesnäkökulmasta :)Hienoimmillaan sisäpiirin juttuna mikä ei aukene muille..
- Ninas
irakkaviki O kirjoitti:
Hienoimmillaan sisäpiirin juttuna mikä ei aukene muille..
hienoimmillaan. Silloin taitaa synkata aika hyvin yhteen, molemmilla rentoa ja hauskaa.
Meinaa tuo Bee Gees tuoda nostalgisia musamuistoja.. saa nauraa :)) - AMR-52
Ninas kirjoitti:
hienoimmillaan. Silloin taitaa synkata aika hyvin yhteen, molemmilla rentoa ja hauskaa.
Meinaa tuo Bee Gees tuoda nostalgisia musamuistoja.. saa nauraa :))..kerrot kumpi oot,flirtti miesten kesken ei multa suju..)))
- Vilkaisin..
AMR-52 kirjoitti:
..kerrot kumpi oot,flirtti miesten kesken ei multa suju..)))
..sun profiilisivua.
Ja olettaisin, että en nuku niin kuin sä; yleensä ;)) AMR-52 kirjoitti:
..kerrot kumpi oot,flirtti miesten kesken ei multa suju..)))
..tää. Muttei aina tuu astuttua sisään.
Enempi tuossa 40 puolella oon, jos oon. Tuntuu vain, että he on jo nukkumassa, jossain riennoissa tai jotain.
No, opetatko sitä flirttiä, vai joko väsyit ;))
Ai niin, tossa meni äsken nikit ja otsikot sekaisin, mutta väliäkö hällä.
- Pirre*
kutitan leuan alta...:)
- Taatto
Sielähän se on.
- Pirre*
Taatto kirjoitti:
Sielähän se on.
sieki löysit sen..:)
- Taatto
Pirre* kirjoitti:
sieki löysit sen..:)
Kuinka pimeessä. Dee dee.
- Pirre*
Taatto kirjoitti:
Kuinka pimeessä. Dee dee.
käskopelolla..:)
- Taatto
Pirre* kirjoitti:
käskopelolla..:)
Painopiste on aina ollut kouluttaa pikkukaveria tiettyyn päämäärähakuisuuten oma-aloitteisuuden ohella.
- Pirre*
Taatto kirjoitti:
Painopiste on aina ollut kouluttaa pikkukaveria tiettyyn päämäärähakuisuuten oma-aloitteisuuden ohella.
puhumme eri asiasta...
Minä flirtailin tämän koneeni kanssa...:DD
- ollikolli-63
Mun käsitys on että flirtti onnaa paremmin meillä miehillä elävässä elämässä..
silmäniskut ja eleet mm..
Täällä taas naiset on tosi eteviä hyvällä ulosannilla ja jo ehkä lapsuudesta opitulla kirjoitustaidoillaan..
Miten naiset on.. kumpi ompi parempi.. ruuneperin taidot omaava liirumlaarum kynämies vai se perinteinen rehellinen murisija joka seisoo omien kömpelöiden töksäytysten takana??
Kynäilijän kanssa on kai helpompi päästä samalle aaltoviivalle??- Nainen
Kynäilijöiden kanssahan aina ne ensimmäiset liitot ennenkuin kypsemmällä iällä tavataan se oma turvallinen murisija!
- Pirre*
liirumeita jaksa....:/
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
liirumeita jaksa....:/
äidinkieltä on ilo lukea...
- ollikolli-63
Pirre* kirjoitti:
äidinkieltä on ilo lukea...
En olekkaan mikään virtuoosi ja tää onkin vain huvia mistä en ota paineita..:))
- Pirre*
ollikolli-63 kirjoitti:
En olekkaan mikään virtuoosi ja tää onkin vain huvia mistä en ota paineita..:))
minäkään malta hmm..tai osaa kirjoittaa niinkuin pitäisi, mutta mukavaa se on toisten sujuvia tekstejä lukasta...
Hupiahan tämä minullekin...ei työtä..:)
- Marion.T
se on taito joka puuttuu täysin, yleensä minua alkaa huvittamaan koko touhu:))
Eihän nauravaa flirttailijaa oteta tosissaan..Masentavaa:(((
Opettakaapa mulle vähän noita flirttailun sääntöjä, ja se millä saan pidettyä naamani peruslukemilla :DDD- Taatto
Mutta ainakin voit kokeilla flirttailua peilin edesä. Käytä jeesusteippiä naamarisi peruslukemilla pitämiseksi. Varaa sitä paljon tohon testiin. Näkisinpä, siinä sitä olis naurussa pitelemistä. Toi sisälsi jo deet.
- Marion.T
Taatto kirjoitti:
Mutta ainakin voit kokeilla flirttailua peilin edesä. Käytä jeesusteippiä naamarisi peruslukemilla pitämiseksi. Varaa sitä paljon tohon testiin. Näkisinpä, siinä sitä olis naurussa pitelemistä. Toi sisälsi jo deet.
pari rullaa jeesus-teippiä heti maanantaina :))
Sitten voinkin aloittaa harjoittelun - odottakaapa vain - kohta alan flirttailemaan :DDDDD
Pusi pusi - onko toi flirttailua?????? ..minäkin yritin kysellä.
Jokuhan tuossa hienosti sanoi, että parhaimmillaan se on inside juttua, joka ei muille välttämättä aukene.
Ja jos se ei ole kovin suoraviivaista, niin ei ehkä silloin pelkästään naurata. On vaan hauskaa :))- Flirttaile en
Onkohan niin, ettet ehdi aloittaamaan edes flirttailua, kun joku on sen jo puolestasi tehnyt?))
Kyllä kasvojesi "peruslukemat" pitävät siitä huolen. Tiedät sen itsekin, mutta taidat olla vähän "vaatimaton"((
Ei huolta, sillä se kaunistaa entisestään ja joku ehtii useimmiten ennen sinua aloittamaan sen flirttailun:DDD - Taatto
Marion.T kirjoitti:
pari rullaa jeesus-teippiä heti maanantaina :))
Sitten voinkin aloittaa harjoittelun - odottakaapa vain - kohta alan flirttailemaan :DDDDD
Pusi pusi - onko toi flirttailua??????Mites se performanssi sen teipin kanssa meni. Jätitkö huulet vapaiksi. Jotta voin...
- Marion.T
Flirttaile en kirjoitti:
Onkohan niin, ettet ehdi aloittaamaan edes flirttailua, kun joku on sen jo puolestasi tehnyt?))
Kyllä kasvojesi "peruslukemat" pitävät siitä huolen. Tiedät sen itsekin, mutta taidat olla vähän "vaatimaton"((
Ei huolta, sillä se kaunistaa entisestään ja joku ehtii useimmiten ennen sinua aloittamaan sen flirttailun:DDDettä kukaan uskaltaisi alkaa pahemmin flirttailemaan.
Joskus nuorempana sitä tuli tehtyäkin, mutta se oli PALJON nuorempana sellasena 16 vuotiaana - ja silloin se oli hauskaa leikkiä:))
Ei sitä enää jaksa, enkä osaakaan enää, olen liian suorapuheinen että viitsisin kukerrella kenellekään :DD - Marion.T
Taatto kirjoitti:
Mites se performanssi sen teipin kanssa meni. Jätitkö huulet vapaiksi. Jotta voin...
En ole vieläkään saanut kaikkea liimaa pois naamastani - ei jeesus-teippi sovi tuohon tarkoitukseen:((
Kamalaa kun ulkona kävellessä kaikki kärpäset takertuu naamaan... ÄYKS..... - Flirttaile en
Marion.T kirjoitti:
että kukaan uskaltaisi alkaa pahemmin flirttailemaan.
Joskus nuorempana sitä tuli tehtyäkin, mutta se oli PALJON nuorempana sellasena 16 vuotiaana - ja silloin se oli hauskaa leikkiä:))
Ei sitä enää jaksa, enkä osaakaan enää, olen liian suorapuheinen että viitsisin kukerrella kenellekään :DDMutta oletko ajatellut, että suorapuheisuus itseasiassa voi olla myöskin tapa "flirttailla"?
Se, että epäilet pahansisuisuutta, niin mistä moinen "sisuisuus" on peräisin?))
Olen kanssasi samaa mieltä suorapuheisuudesta. Tosin joskus pieni "imartelu" voi olla paikallaan.
Itse yritän löytää kanssaihmisistä positiiviset puolet ja jos joku ominaisuus ei minua miellytä, niin en siitä numeroa myöskään tee.
Samaa toivon tietysti muilta myös omalla kohdallani. Toisten arvosteleminen ja mollaaminen on minulle OUT. - Marion.T
Flirttaile en kirjoitti:
Mutta oletko ajatellut, että suorapuheisuus itseasiassa voi olla myöskin tapa "flirttailla"?
Se, että epäilet pahansisuisuutta, niin mistä moinen "sisuisuus" on peräisin?))
Olen kanssasi samaa mieltä suorapuheisuudesta. Tosin joskus pieni "imartelu" voi olla paikallaan.
Itse yritän löytää kanssaihmisistä positiiviset puolet ja jos joku ominaisuus ei minua miellytä, niin en siitä numeroa myöskään tee.
Samaa toivon tietysti muilta myös omalla kohdallani. Toisten arvosteleminen ja mollaaminen on minulle OUT.en koskaan arvostele ihmisiä sen vuoksi jos he ajattelevat eritavalla kuin minä, minun ei myöskään koskaan tulisi mieleenikään haukkua toisten ulkonäköä, vaatetusta tai yleensäkään sellaisia henkilökohtaisia asioita.
Tällä palstalla olen itse saanut ryöpytystä ulkonäöstäni ja vaikka mistä, ehkä se pahansisuisuus on sitten sitä että annoin samalla mitalla takaisin ja vähän enemmänkin, kunnes huomasin että hiljaisuus ärsytti enemmän...
Pahansisuisuutta on myös se että kuvani yleensäkin on galleriassa. Se tuntuu ärsyttävän tiettyjä ihmisiä...sen takia en ole sitä pois ottanutkaan...
Kun sen sinne alunperin laitoin, niin en osannut ajatella että se ketään kiinnostaisi.
Niinpä niin - me unohdamme usein tässä kirjoittaessamme että nimimerkkikin on ihminen ja hänellä on tunteet...
Joillekin saattaa olla todella raskasta kuulla jatkuvia haukkumisia, siksi täältä on porukkaa pois lähtenytkin... - Flirttaile en
Marion.T kirjoitti:
en koskaan arvostele ihmisiä sen vuoksi jos he ajattelevat eritavalla kuin minä, minun ei myöskään koskaan tulisi mieleenikään haukkua toisten ulkonäköä, vaatetusta tai yleensäkään sellaisia henkilökohtaisia asioita.
Tällä palstalla olen itse saanut ryöpytystä ulkonäöstäni ja vaikka mistä, ehkä se pahansisuisuus on sitten sitä että annoin samalla mitalla takaisin ja vähän enemmänkin, kunnes huomasin että hiljaisuus ärsytti enemmän...
Pahansisuisuutta on myös se että kuvani yleensäkin on galleriassa. Se tuntuu ärsyttävän tiettyjä ihmisiä...sen takia en ole sitä pois ottanutkaan...
Kun sen sinne alunperin laitoin, niin en osannut ajatella että se ketään kiinnostaisi.
Niinpä niin - me unohdamme usein tässä kirjoittaessamme että nimimerkkikin on ihminen ja hänellä on tunteet...
Joillekin saattaa olla todella raskasta kuulla jatkuvia haukkumisia, siksi täältä on porukkaa pois lähtenytkin...Kypsää, mutta fiksua puhetta. Joillakin kanssakulkijoilla lienee itsensä kanssa välit vähän niin ja näin ja se pistää jotkut ns. arvostelemaan muiden ihmisten näköä, ominaisuuksia tai ehkä niiden puutteita.
Kun tätä palstaa olen sivusilmällä seurannut, niin olen ollut useammin, kuin kerran hämmästynyt joidenkin melko alatyylin kannanotoista.
En lainkaan ihmettele, että (*kaunis) kuvasi saa jotkut varpailleen. Nyky yhteiskunta pyörii mainonnan kautta ja kauniit sekä rohkeat on se, jolla myydään.
Todella outoa tuo kuvastasi suivaantuminen. Olethan päivittäin livenäkin ihmisten nähtävillä. Pitäisikö sinun nyt varoa, ettei joku kademieli pörrötä tukkaasi sekaisin, kun kadulla kohtaatte?
En yhtään ihmettele porukan kaikkoamista. Tähänkin keskusteluumme joku saattaa suunnitella jotain päidemme menoksi?
Yksi tehokas keino on mielestäni se, ettei ota kantaa aivan kaikkeen, mitä jotkut "tarjoavat". Kuten totesit, "hiljaisuus ärsytti enemmän".
*Flirttiä vai ei?
- Blondi
..ittenäni tässä olen kulkenut, enkä millään tavalla flirttaillut kenenkään kanssa. Sitä seuraa vaan kummminkin on aina tullut hakematta. Joskus kyllä ottaa päähän, kun tahtoo kertyä liikaa kaikenlaista, esim. naapurústossa asuvan pariskunnan emäntä tapaa sanoa miehelleen: et sitten blondin kanssa mitään juttele. Jestas sentään, en minä hänen ukkoansa ole minnekkään vokottelemassa. Toisella paikkakunnalla asuva miesystäväni on aivan sairaan mustasukkainen joka kerta kun menemme yhdessä ulos. Minä en jaksa, miksi en saa olla ihan oma itseni? Olen iloinen ja seurallinen ja keskustelen mistä vain ja kenen kanssa tahansa. Mikä minussa mättää, kun miehet takertuu? Pitäisikö panna säkki päähän ja marimekon pussilakana lisäksi?
- Taatto
Niistä ei huolta. Itsetuntoasi vain kohottaa. Ala olemaan huolissasi sitten kun huomaat itse takertuvasi johonkin hihaan.
- Jermu
Mä en hempeile, enkä lirttaile...Kauheeta sellainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104