Näkijän kirjat!

Ziilah91

Mitä mieltä olette näistä Lene Kaaberbolin kirjoittamista Näkijän kirjoista?
(Kirjoja on siis ilmestynyt tähän mennessä kaksi, Näkijän tytär, ensimmäinen kirja ja
Näkijän amuletti, toinen kirja. Vai onko tuo Näkijän amuletti jo ilmestynyt? En ole varma..)
Olen lukenut vasta tuon Näkijän tyttären, ja mielestäni kirja oli todella hyvä. :)

Pidän itse kaikesta fantasiasta, ja sen sellaisesta.
Antakaa tänne arvostelu kirjasta, ja kertokaa muutenkin mielipiteenne. Arvosanan voitte antaa tähdillä (esim. ****½) tai koulu-arvosanoilla 4-10.

En ole täälä tietääkseni oikein nähnyt yhtäkään ahetta tästä kirjasta.
Onko aiheesta kirjoitettu, vai olenko muuten vain sokea? :) Heh.

No, kiitos jo etukäteen!

- Ziilah91

5

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tansku-92

Musta ainakin näkijän kirjat on toosi hyvii ja luen muutaki fantasiaa....
      Ja toinen kirja onjo ilmestyny ja itte en oo sitä VIELÄ lukenu,mutta kai mä kohta sen luen..
      Mun mielestä "näkijän amuletti" ansaitsee ainaki 10 tai 9,mutta huonoin minkä voin antaa on 8 xD
      J muuten, olen melko varma siitä että et ole sokea =)

• Irma

Vain yksi vastaus ja näin hyvä kirja ?!?
      Siis yksi vastaus minun lisäkseni..

Mahtava kirja, oikestaan..
      Ei kyllä sovi oikein pienille, sillä haavoittumista, verta ja 'kirosanojakin' on aika
      paljon.. Poikkeaa siksi noista Harry Pottereistakin.

Annanpas vaikka 9- ihan kouluarvosanana..
      Tähdet: ****

Aeevan mahtavaa.

Irma.

• Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...

• Irma
        Aniara kirjoitti:

Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...

Tuo on aivan totta, mitä Aniara sanoi.
        Minulle kävi myös samoin. x)
        Vähän samalla tavalla, kuin Potterit, mutta
        Pottereita parempia fantasiakirjoja ei ole.
        (Minun mielipiteeni, heheh)
        Noh, onhan Taru Sormusten Herrasta -kirjat hyviä, muttei niin hyviä, kuin Potterit.
        (Kröööhm, IRMA! Eikös tämän pitänyt olla Näkijän kirjojen keskustelu-topic, eikä TSH:n tai HP:dein?! Okei.)
        Aijon kai ostaa pian nuo kaksi ensimmäistä Näkijän kirjaa, ja katsotaan, kun uusia tulee, ostan ihan varmasti. :)

Irma.

• näkiä fani

ne on ihanii oon lukenu annan tältä seisomalta 10 ne on hyvii!!!!!!!!!!!!!!
      nicontarina on kiehtva et mää rakastan niiit!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      84
      8040
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      89
      6063
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5557
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5476
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4720
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2478
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      29
      2173
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1339
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1334
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      43
      1164
    Aihe