Näkijän kirjat!

Ziilah91

Mitä mieltä olette näistä Lene Kaaberbolin kirjoittamista Näkijän kirjoista?
(Kirjoja on siis ilmestynyt tähän mennessä kaksi, Näkijän tytär, ensimmäinen kirja ja
Näkijän amuletti, toinen kirja. Vai onko tuo Näkijän amuletti jo ilmestynyt? En ole varma..)
Olen lukenut vasta tuon Näkijän tyttären, ja mielestäni kirja oli todella hyvä. :)

Pidän itse kaikesta fantasiasta, ja sen sellaisesta.
Antakaa tänne arvostelu kirjasta, ja kertokaa muutenkin mielipiteenne. Arvosanan voitte antaa tähdillä (esim. ****½) tai koulu-arvosanoilla 4-10.

En ole täälä tietääkseni oikein nähnyt yhtäkään ahetta tästä kirjasta.
Onko aiheesta kirjoitettu, vai olenko muuten vain sokea? :) Heh.

No, kiitos jo etukäteen!

- Ziilah91

5

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tansku-92

      Musta ainakin näkijän kirjat on toosi hyvii ja luen muutaki fantasiaa....
      Ja toinen kirja onjo ilmestyny ja itte en oo sitä VIELÄ lukenu,mutta kai mä kohta sen luen..
      Mun mielestä "näkijän amuletti" ansaitsee ainaki 10 tai 9,mutta huonoin minkä voin antaa on 8 xD
      J muuten, olen melko varma siitä että et ole sokea =)

    • Irma

      Vain yksi vastaus ja näin hyvä kirja ?!?
      Siis yksi vastaus minun lisäkseni..

      Mahtava kirja, oikestaan..
      Ei kyllä sovi oikein pienille, sillä haavoittumista, verta ja 'kirosanojakin' on aika
      paljon.. Poikkeaa siksi noista Harry Pottereistakin.

      Annanpas vaikka 9- ihan kouluarvosanana..
      Tähdet: ****

      Aeevan mahtavaa.

      Irma.

      • Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...


      • Irma
        Aniara kirjoitti:

        Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...

        Tuo on aivan totta, mitä Aniara sanoi.
        Minulle kävi myös samoin. x)
        Vähän samalla tavalla, kuin Potterit, mutta
        Pottereita parempia fantasiakirjoja ei ole.
        (Minun mielipiteeni, heheh)
        Noh, onhan Taru Sormusten Herrasta -kirjat hyviä, muttei niin hyviä, kuin Potterit.
        (Kröööhm, IRMA! Eikös tämän pitänyt olla Näkijän kirjojen keskustelu-topic, eikä TSH:n tai HP:dein?! Okei.)
        Aijon kai ostaa pian nuo kaksi ensimmäistä Näkijän kirjaa, ja katsotaan, kun uusia tulee, ostan ihan varmasti. :)

        Irma.


    • näkiä fani

      ne on ihanii oon lukenu annan tältä seisomalta 10 ne on hyvii!!!!!!!!!!!!!!
      nicontarina on kiehtva et mää rakastan niiit!! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe