Mitä mieltä olette näistä Lene Kaaberbolin kirjoittamista Näkijän kirjoista?
(Kirjoja on siis ilmestynyt tähän mennessä kaksi, Näkijän tytär, ensimmäinen kirja ja
Näkijän amuletti, toinen kirja. Vai onko tuo Näkijän amuletti jo ilmestynyt? En ole varma..)
Olen lukenut vasta tuon Näkijän tyttären, ja mielestäni kirja oli todella hyvä. :)
Pidän itse kaikesta fantasiasta, ja sen sellaisesta.
Antakaa tänne arvostelu kirjasta, ja kertokaa muutenkin mielipiteenne. Arvosanan voitte antaa tähdillä (esim. ****½) tai koulu-arvosanoilla 4-10.
En ole täälä tietääkseni oikein nähnyt yhtäkään ahetta tästä kirjasta.
Onko aiheesta kirjoitettu, vai olenko muuten vain sokea? :) Heh.
No, kiitos jo etukäteen!
- Ziilah91
Näkijän kirjat!
5
662
Vastaukset
- tansku-92
Musta ainakin näkijän kirjat on toosi hyvii ja luen muutaki fantasiaa....
Ja toinen kirja onjo ilmestyny ja itte en oo sitä VIELÄ lukenu,mutta kai mä kohta sen luen..
Mun mielestä "näkijän amuletti" ansaitsee ainaki 10 tai 9,mutta huonoin minkä voin antaa on 8 xD
J muuten, olen melko varma siitä että et ole sokea =) - Irma
Vain yksi vastaus ja näin hyvä kirja ?!?
Siis yksi vastaus minun lisäkseni..
Mahtava kirja, oikestaan..
Ei kyllä sovi oikein pienille, sillä haavoittumista, verta ja 'kirosanojakin' on aika
paljon.. Poikkeaa siksi noista Harry Pottereistakin.
Annanpas vaikka 9- ihan kouluarvosanana..
Tähdet: ****
Aeevan mahtavaa.
Irma.Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...
- Irma
Aniara kirjoitti:
Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...
Tuo on aivan totta, mitä Aniara sanoi.
Minulle kävi myös samoin. x)
Vähän samalla tavalla, kuin Potterit, mutta
Pottereita parempia fantasiakirjoja ei ole.
(Minun mielipiteeni, heheh)
Noh, onhan Taru Sormusten Herrasta -kirjat hyviä, muttei niin hyviä, kuin Potterit.
(Kröööhm, IRMA! Eikös tämän pitänyt olla Näkijän kirjojen keskustelu-topic, eikä TSH:n tai HP:dein?! Okei.)
Aijon kai ostaa pian nuo kaksi ensimmäistä Näkijän kirjaa, ja katsotaan, kun uusia tulee, ostan ihan varmasti. :)
Irma.
- näkiä fani
ne on ihanii oon lukenu annan tältä seisomalta 10 ne on hyvii!!!!!!!!!!!!!!
nicontarina on kiehtva et mää rakastan niiit!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483