Aurinkolahden arvoasunnot

enska

Ostin asunnon aurinkolahdesta, joka on siis arvoaluetta. Asunto on nykyaikainen ja siinä piti olla hyvä äänieristys. Kummasti kuuluu kuitenkin yläpuolelta kaikelaisia kolinoita ja ulkomaankielistä mölinää melkein vuorokauden ympäri. Rappukäytävässä ravaa jatkuvasti tummaihoisia muksuja. Joudun myös kuuntelemaan naapurin alholistipariskunnan riitelyä, koska kaikki kuuluu seinien läpi.

Tästäkö kannatti maksaa kova hinta? Voi hemmetti, että V***taa.

34

7615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä

ihan kiva juu.

• olee

Tulkoon virus koneellesi ja tuhotkoon kovalevysi. Tulkoon virus myös päähäsi ja sulattakoon aivosi!!!

• pettynyt

Asun myös aurinkolahdessa ja olen huomannut samat ongelmat. Lisäksi täällä ei ole mitään palveluita. Ei baareja ja ruokakauppakin kilometrin päässä. Jos haluan käydä ostoksilla joudun menemään itäkeskukseen.

Kyllä nyt ketuttaa, kun en voi edes myydä asuntoa, koska saisin siitä vähemmän kuin minulla on lainaa.

• kalliolainen

Miksi olit tyhmä ja uskoit mainosmiesten puheita? Olisit ostanut kalliosta, jossa asuntojen hinnat nousevat varmasti. Kalliossa saa aina asunnon myyndyksi, jos ei paikka miellytä, eikä tarvitse luopua siitä pilkkahintaan, sillä tulijoita aina riittää.

• oha

siina laiturin vieressa on heti kaksi baaria. et siis ole koskaan kaynyt paikalla....

• Jusatus
        oha kirjoitti:

siina laiturin vieressa on heti kaksi baaria. et siis ole koskaan kaynyt paikalla....

Onko kumpikaan CAY-baari?

• pettynyt
        oha kirjoitti:

Toisen asikaskunta koostuu työttömistä alkoliholisoituneista keski-ikäisistä miehistä ja toisen asiakaskunta on vierasperäistä, enimmäkseen siellä kai somaliaa puhutaan. Mutta, kun minä haluaisin sellaiseen baariin missä olisi kauniimman sukupuolen edustajia.

• Domari

Nimmerki Enska eli kallion Rane, ei ikinä ole Aurinkolahdessa asunut, sen sijaan on sinne pyrkinyt, mutta sieltä ulos heitetty, kyseinen kallion perverssi on niin tyhjätasku, että hänellä ei ole edes käsirahaa Aurinkolahden hienoihin ja äänieristettyihin asuntoihin.

Terveisiä Ranelle sinne pimeille kaduille, vedä kaulus pysyyn, kun kuljet iltaisin.

• enska

tule tänne pilaamaan mun threadiä. Enkä ole mikään Rane vaan Enska, joka on juuri muuttanut vuosaaren aurinkolahteen.

• Domari

Enska rane valehtelet, koska Aurinkolahden omistusasunnoissa ei asu alkoholisteja ei vuokralaisia, vähän ulkomaalaisia taidat erehtyä paikasta Enska Rane, puhut kalliosta tai sitten meri-rastilan vuokrakämpistä, joista sinulla on kokemusta!

• Domari

Aurinkolahden rappukäytävissä ei ravaa tummaihoisia muksuja, koska niissä on jokaisessa ovipuhelimet!

• enska

Heh, ne taitavatkin asua siellä. Niinhän ne mainosmiehet väittävät, että asunnot ovat omistusasuntoja, mutta kummasti sinne on muuttanut B-luokan kansaisia. Voisiko olla niin, että kaupunki on joutunut tukemaan gryndereitä, kun asunnot eivät muuten mene kaupaksi.

Vielä kerran, olen eri henkilö kuin tällä palstalla kuuluisa remontti-rane.

• Uuteen

Minä ostin uudesta talosta asunnon parivuotta sitten. Kohde on pääkaupunkia.
        Talossa on kaikki nykypäivän luxsukset, ovipuhelimet ja muut hienoudet.
        Talosta osti asuntoja myös tummaihoiset, itäplokin edustajat sekä aasialaiset perheet. Rapussa liikkuu siis myös runsaasti tummaihoisia koska tuntuvat olevan sukurakkaita.
        Talossa ei ole ollut järjestyshäiriöitä.
        Ovipuhelin ei ole este päästä rappuun, se on vain hidaste.
        Kun pizzakuskit tai mainostenjakajat ym. soittelee niin aina joku oven avaa.
        On meillä täällä myös hienot automaattiset ovien aukipitolaitteet.
        Kun oven aukaisee vähän reilummin niin se jää aukipitolaitteeseen. Ei kaikki vaivaudu katsomaan taakseen ja niin on ovi auki halukkaiden tulla rappuun.
        Ei tämä ole sen ihmeellisempää kuin muuallakaan.
        Asuin ennen tänne muuttoa 50 vuotta vanhassa talossa 20 vuotta ja viihdyin hyvin sielläkin.
        Hiljaisia nämä nyky talot ovat kunnon ikkunoineen.

• Nimetön

Mistä ihmeestä olette saaneet sen harhakuvan, että Aurinkolahti olisi ns. arvoaluetta (muutoin kuin sikakalliiden asuntojen vuoksi.)??
      Sehän on aivan Meri-Rastilan jatkeena ja käytännössä ihan samaa aluetta. Jotta olisitte nyt vähän ottaneet selville asioita ennen kuin menitte lankaan...

• Tapaus

Se on arvoaluetta missä hinnat nousee ja minne ihmiset haluavat asumaan. Harmittaako sinua Aurinkolahden komeat meriäköalat, luonto ja rauhallinen asuinympäristö? Ja se että jollain on varaa asua siellä. No voihan se lottovoitto joskus pullonkerääjällekin osua. Sitä odotellessa jatka keräämistä.

• ed.
        Tapaus kirjoitti:

Se on arvoaluetta missä hinnat nousee ja minne ihmiset haluavat asumaan. Harmittaako sinua Aurinkolahden komeat meriäköalat, luonto ja rauhallinen asuinympäristö? Ja se että jollain on varaa asua siellä. No voihan se lottovoitto joskus pullonkerääjällekin osua. Sitä odotellessa jatka keräämistä.

Vaikka miten olisi kallista ja kaunista, niin silti on Meri-Rastila ja Mogadishu ihan millissä, joten ei kiitos. Katsos, kun ei rahallakaan kaikkea saa. Mulla on varaa valita, missä asun ja mieluummin asun omakotialueella.

• 40 my ass
        ed. kirjoitti:

Vaikka miten olisi kallista ja kaunista, niin silti on Meri-Rastila ja Mogadishu ihan millissä, joten ei kiitos. Katsos, kun ei rahallakaan kaikkea saa. Mulla on varaa valita, missä asun ja mieluummin asun omakotialueella.

Asut alkoholistiparantolassa!!!

• Paikannimistä
        ed. kirjoitti:

Vuosaari = Mogadishu

• ei stadilainen
        Paikannimistä kirjoitti:

Vuosaari = Mogadishu

Missä mogadishu tarkalleen sijaitsee? Tarkoitetaanko sillä koko vuosaarta vai vain jotain osaa siitä?

• ed.
        ei stadilainen kirjoitti:

Missä mogadishu tarkalleen sijaitsee? Tarkoitetaanko sillä koko vuosaarta vai vain jotain osaa siitä?

Voihan sitä alueille keksiä hienolta kuulostavia nimiä kuten Aurinkolahti ja pistää sitten kämppien hinnat pilviin, mutta se ei tosiaankaan muuta sitä seikkaa miksikään, että samalla alueella on hyvin paljon kaupungin vuokra-asuntoja, joissa asuu hyvin paljon maahanmuuttajia (joka sinänsä ei tietysti vielä välttämättä merkitse mitään).

• Tässä tietoa
        ei stadilainen kirjoitti:

Ennen sanottiin Meri-Rastilaa Mogadishuksi, mutta nyttemmin käsite on laajentunut koskemaan koko Vuosaarta.

• Kepap
        Tässä tietoa kirjoitti:

Ennen sanottiin Meri-Rastilaa Mogadishuksi, mutta nyttemmin käsite on laajentunut koskemaan koko Vuosaarta.

Meri-Rastila eli Mogadishu on vain pieni osa Vuoaarta, varsainainen rastila, vanha Vuosaari, Aurinkolahti ovat eri alueita, juuri Mogadishuun ovat keskittyneet vuokra-asunnot, palstan häiriköiden toimesta koko vuosaari on nimetty ongelmaalueeksi, joka ei pidä paikkaansa missään tapauksessa!

• Tässä tietoa
        Kepap kirjoitti:

Meri-Rastila eli Mogadishu on vain pieni osa Vuoaarta, varsainainen rastila, vanha Vuosaari, Aurinkolahti ovat eri alueita, juuri Mogadishuun ovat keskittyneet vuokra-asunnot, palstan häiriköiden toimesta koko vuosaari on nimetty ongelmaalueeksi, joka ei pidä paikkaansa missään tapauksessa!

Hyvä Moga, kyllä se nyt vain on niin, että Mogadishu tarkoittaa nykyään Vuosaarta.

• afdlkjfd
        Tässä tietoa kirjoitti:

Hyvä Moga, kyllä se nyt vain on niin, että Mogadishu tarkoittaa nykyään Vuosaarta.

Mikäs se sieltä takapuolestasi pilkistää????

• Heikko yritys

Miten maahanmuuttajat ovat päätyneet omistusasuntoihin?

• Kojo T

Mogadishu nimi syntyi runsaasta pakolaisasutuksesta Mer-rastilaan.

Mitenkäs ne pakolaiset ovat saaneet ostettua aurinkolahdesta omistusasuntoja, kun niiden neliöhinta on 3500-6000 euron välillä?

Varsin merkillistä Kallion mies voisi kertoa tämän?

• enska
        Kojo T kirjoitti:

Mogadishu nimi syntyi runsaasta pakolaisasutuksesta Mer-rastilaan.

Mitenkäs ne pakolaiset ovat saaneet ostettua aurinkolahdesta omistusasuntoja, kun niiden neliöhinta on 3500-6000 euron välillä?

Varsin merkillistä Kallion mies voisi kertoa tämän?

Ilmeisesti kaupunki on jotenkin saanut haltuunsa näitä "arvokkaita huippuasuntoja" ja on alkanut sijoittamaan pakolaisia niihin. Muuta selitystä en keksi asialle. Voihan se olla tietysti mahdollista, että niitä on vain yhdessä asunnossa, mutta ovat ottaneet kaikki rotutoverinsa asumaan sinne.

Haukkukaa nyt kaikki vaan, tiedän itsekkin, että olin tyhmä maksoin tälläisestä luukusta hirveän kasan euroja.

• uuteen

Meidän kanssa asuvat aasialaiset pitävät ravintolaa. Ovat todella työteliästä porukkaa.
        Itäblokin edustajista en tiedä muuta kuin ,että ajelevat BMW-city maasturilla. (komea auto).
        Minä itse en tee juuri muuta kuin katselen maailman menoa ja nautin eläkettä.

• Solvikin Asuja
        enska kirjoitti:

Ilmeisesti kaupunki on jotenkin saanut haltuunsa näitä "arvokkaita huippuasuntoja" ja on alkanut sijoittamaan pakolaisia niihin. Muuta selitystä en keksi asialle. Voihan se olla tietysti mahdollista, että niitä on vain yhdessä asunnossa, mutta ovat ottaneet kaikki rotutoverinsa asumaan sinne.

Haukkukaa nyt kaikki vaan, tiedän itsekkin, että olin tyhmä maksoin tälläisestä luukusta hirveän kasan euroja.

Enska hyvä kauounki ei osta uusista kalliista talosta asuntoja, vanhat halvat asunnot kiinnostavat kaupunkia ja se näkyy esim. kallion asuntokannassa, helsingin asunnonhankinta omistaa siellä useita asuntoja, mutta Aurinkolahdessa ei yhtään!

• kuplahintaisin

Aurinkolahti on mitä paras paikka rommausta kyttääville. On nimittäin niin, että hintaromahdus alkaa juuri aurinkolahdesta, paikasta jossa tuulipukukansa on maksanut kovaa ylihintaa läävästään maahanmuuttajalähiössä.

Kun aurinkolahden hintataso on puolittunut, alkaa pikkuhiljaa muuallakin rommata. Nyt tarkkana!

• stadilainen

On tainnut rommaus jo alkaa.

• taikuri
        stadilainen kirjoitti:

On tainnut rommaus jo alkaa.

Kallion myytävät asunnot ovat lisääntyneet huomattavasti viime aikoina. Sijoittajatkin ovat alkaneet myydä asuntoja, sillä useimpien asuntojen kohdalla lukee vuokrattu tai vapaa.

Kun tarjonta lisääntyy tuolla vauhdilla Kalliossa, asuntojen hinnat luonnollisesti laskevat!

• Retroilija.

Mitä mahtaa kuulua sinne Aurinkolahteen? Kuis hurajaa?

• tebloilija

Hilda-Rane eli Enska, kaivanut taas oman hekumansa, itse kirjoittamansa avauksen 6 vuoden takaa esiin, että saa runkkia taas...
        Mahtaa kallion asukasta vituttaa siellä vanhassa talossa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe