Syntymäpäiväsi johdosta :)) Olin nääs katos tarkkana...
On muuten hieno päivä viettää synttäreitä, tämä Kekkosen päivä ;))
Onnea Loistava.polku :)
12
966
Vastaukset
- suna45
ollut kuin ei vähään aikaa oo "näkynty"?
- tuffe
eli Tampereella saakka :) Aatteles, heillä on sielläkin eurot käytössä! Aikas kätevää :))
- suna45
tuffe kirjoitti:
eli Tampereella saakka :) Aatteles, heillä on sielläkin eurot käytössä! Aikas kätevää :))
siellä asti eurot käytös;))
Minunkin puolestani, ja myös sinulle effut!
Mä alan kohta ottaa vastaan osanottoja vanhenemisen johdosta. No onneksi vasta ensi vuonna seuraava kerta.
Ei tosiaan ole eka kerta kun lyö tyhjää, mutta mikä Kekkosen päivä..
Ehtipä onnittelut vielä tämän päivän nimiin :))- tuffe
oli ilo syntyä samana päivänä kuin minä ;)
Ootte taatusti joka iikka joutunut aikoinaan urheilemaan Kekkospäivänä koulussa... ja vielä loistavalla polulla :) tuffe kirjoitti:
Ootte taatusti joka iikka joutunut aikoinaan urheilemaan Kekkospäivänä koulussa... ja vielä loistavalla polulla :)Mulle on iskenyt se vade (varhaisdementia), kun en muista tuollasia ollenkaan.
Et sitten banaanikakkua yhtään säästänyt? ;)
Kiitos kakusta kuitenkin, meenkin just keittään kahvit :))- Loistava.polku
tuffe kirjoitti:
Ootte taatusti joka iikka joutunut aikoinaan urheilemaan Kekkospäivänä koulussa... ja vielä loistavalla polulla :)Oli se hienoo kun 12-vuotiaaksi asti synttäreillä aina liput liehui.
- ollikolli-63
Sylin täydeltä onnea kummallekkin..:))
- PirreXX
tulee täältäkin. Kyllä mullekin maistuisi synttärikakku..:)))))
- tuffe
Saatte tästä lapiolla kakkua jokainen :)) hiekkakakkua...
- Loistava.polku
Kyllläpäs mieltä lämmittää kun saa onnitteluita.... Oliko sulla oikeesti samana päivänä, tuffe? Siis 3.9.?
- tuffe
Se on oikea suurmie..eh naisten päivä ;))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604636Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501597- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2721336Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1971209- 2031132
- 651074
- 811069