Käykö voyagerin 16" vanteet 15" vanteiden tilalle ja mikä on 16" vanteiden rengaskoko.
Autoni on vm.97 grandi ja siinä on 15" vanteet.
Vanteet näyttää pieneltä ja niinpä olen ostamassa 16" vanteita vm.02 olevasta voyagerista.
KIITOS NEUVOSTA!
Voyagerin 16" vanteiden pulttijako
3
941
Vastaukset
- Ukonturjake
Itsellä -99 Grand ja rengaskoko 235/60R 16 100H(Load Index-luku)
- Riippuu asianhaaroista
---Käykö voyagerin 16" vanteet 15" vanteiden tilalle ja mikä on 16" vanteiden rengaskoko.---
Kyllä 16" vanteet käy, muttei 15" tilalle, koska oletettavasti niissä 15" vanteissa ovat myös renkaat paikoillaan ja 15" tuuman renkaat ei mene 16" tuumaisiin vanteisiin. Ja 16" vanteiden rengaskokohan on 16"! Renkaiden leveyksiä ja korkeuksia on sitten laidasta laitaan joka tuumakoossa.
Suositeltavin/halvin rengaskoko 16" tuuman vanteille on 215/65/16 98H. Joidenkin mielestä liian korkean näköiset kumet, mutta jos haluat autostasi teinituningin, niin vaihda merkkiä. Opeleita ja volsuja ynnämuita saa sitäpaitsi paljon halvemmalla ja niissä ei paljoa ajo-ominaisuudet huonone alkuperäisestä vaikka ajelisi ilman kumeja, mutta voyagerin ja nimenomaan grandin koko idea on loistavassa kyydissä! Autoja on jäykkiä (saksalaiset) ja löysiä (ranskalaiset), mutta GV ei ole kumpaakaan! Onko paremmilla ajo-ominaisuuksilla varustettua autoa edes olemassa? Kysyn vain. - Anonyymi
Käykö sabbin 16 tumaset mulla on sinä 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882