TM-lehti 13/2005 kehui Advanced frame convertible
ae 1006-kajakkia kovasti. Onko jollakulla kokemuksia
varsinkin 2hlö kuormalla moisesta laitteesta?
Kajakki kiinnoistaisi koska se olisi helppo
kuljettaa autossa.
ILMATÄYTTEINEN KAJAKKI
4
5576
Vastaukset
- kajakista myös kiinnostunut
Moi
Kokeilin viime kesänä ko valmistajan yksikköä pienellä lenkillä. Tuntui tosi hyvältä - suuntavakaa, en huomannut että olisi juuri hitaampi meloa kuin perinteinen kajakki. Ihmettelen vain miltä se tuntuisi pitemmällä matkalla, koska on jopa parikymmentä senttiä leveämpi kuin lasikuitukajakki. Eli joudut pitämään käsiä leveämmällä kun melot - tuntuu varmaan raskaammalta pitemmän päälle. Ja tietysti et voi kropalla kallistelemalla hallita tällaista ilmatäytteistä.
Huomasin, että Meloja-lehdessä oli myös juttu ko. kajakista - kannattaa lukea - sai ihan hyvät arvostelut siinä. Ja testattu oli juuri tämä convertible-malli.- Meloja
Katselin näitä advanced-kanootteja retkeilymessuilla. Ainakin omaa melontaani ajatellen lastitilat vaikuttivat onnettoman pieniltä, enkä viitsi ruveta tekemään kovin isoa kansilastia.
- Met
Meloja kirjoitti:
Katselin näitä advanced-kanootteja retkeilymessuilla. Ainakin omaa melontaani ajatellen lastitilat vaikuttivat onnettoman pieniltä, enkä viitsi ruveta tekemään kovin isoa kansilastia.
Mielenkiintoinen pointti tuo rompetilan pienuus. Kaksikko mallille luvataan kyllä hyötypainoa, vaan eikö olekaan riittävästi tilaa piemmille melonnoille pohjoiseen. Voiko joku arvioida suhdetta tilan määrästä. Suunnitelmissa on ostaa kesäksi tuo kaksikko yksinkäyttöön. Riittääkö kohtalaisen kuvauskaluston kanssa ainakin viikon reissulle. Kaksikon pääsis näkeen. Yksikön olen nähnyt.
- hjk
Met kirjoitti:
Mielenkiintoinen pointti tuo rompetilan pienuus. Kaksikko mallille luvataan kyllä hyötypainoa, vaan eikö olekaan riittävästi tilaa piemmille melonnoille pohjoiseen. Voiko joku arvioida suhdetta tilan määrästä. Suunnitelmissa on ostaa kesäksi tuo kaksikko yksinkäyttöön. Riittääkö kohtalaisen kuvauskaluston kanssa ainakin viikon reissulle. Kaksikon pääsis näkeen. Yksikön olen nähnyt.
http://www.advancedelements.fi/ testipäivä kesäkuussa. 4.6.2006
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416