ILMATÄYTTEINEN KAJAKKI

Jussi hämeestä

TM-lehti 13/2005 kehui Advanced frame convertible
ae 1006-kajakkia kovasti. Onko jollakulla kokemuksia
varsinkin 2hlö kuormalla moisesta laitteesta?
Kajakki kiinnoistaisi koska se olisi helppo
kuljettaa autossa.

4

5576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kajakista myös kiinnostunut

      Moi
      Kokeilin viime kesänä ko valmistajan yksikköä pienellä lenkillä. Tuntui tosi hyvältä - suuntavakaa, en huomannut että olisi juuri hitaampi meloa kuin perinteinen kajakki. Ihmettelen vain miltä se tuntuisi pitemmällä matkalla, koska on jopa parikymmentä senttiä leveämpi kuin lasikuitukajakki. Eli joudut pitämään käsiä leveämmällä kun melot - tuntuu varmaan raskaammalta pitemmän päälle. Ja tietysti et voi kropalla kallistelemalla hallita tällaista ilmatäytteistä.
      Huomasin, että Meloja-lehdessä oli myös juttu ko. kajakista - kannattaa lukea - sai ihan hyvät arvostelut siinä. Ja testattu oli juuri tämä convertible-malli.

      • Meloja

        Katselin näitä advanced-kanootteja retkeilymessuilla. Ainakin omaa melontaani ajatellen lastitilat vaikuttivat onnettoman pieniltä, enkä viitsi ruveta tekemään kovin isoa kansilastia.


      • Met
        Meloja kirjoitti:

        Katselin näitä advanced-kanootteja retkeilymessuilla. Ainakin omaa melontaani ajatellen lastitilat vaikuttivat onnettoman pieniltä, enkä viitsi ruveta tekemään kovin isoa kansilastia.

        Mielenkiintoinen pointti tuo rompetilan pienuus. Kaksikko mallille luvataan kyllä hyötypainoa, vaan eikö olekaan riittävästi tilaa piemmille melonnoille pohjoiseen. Voiko joku arvioida suhdetta tilan määrästä. Suunnitelmissa on ostaa kesäksi tuo kaksikko yksinkäyttöön. Riittääkö kohtalaisen kuvauskaluston kanssa ainakin viikon reissulle. Kaksikon pääsis näkeen. Yksikön olen nähnyt.


      • hjk
        Met kirjoitti:

        Mielenkiintoinen pointti tuo rompetilan pienuus. Kaksikko mallille luvataan kyllä hyötypainoa, vaan eikö olekaan riittävästi tilaa piemmille melonnoille pohjoiseen. Voiko joku arvioida suhdetta tilan määrästä. Suunnitelmissa on ostaa kesäksi tuo kaksikko yksinkäyttöön. Riittääkö kohtalaisen kuvauskaluston kanssa ainakin viikon reissulle. Kaksikon pääsis näkeen. Yksikön olen nähnyt.

        http://www.advancedelements.fi/ testipäivä kesäkuussa. 4.6.2006


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe