Hei!
onko kellään lisätietoa Arabian oluttuopista, jota varsinki 60 ja 70-luvuilla oli yleisesti baareissa käytössä? Muodoltaan puolipyöreä ja pinnassa hieman röpelöinen pinta ja merkittynä lasin tilavuus, niitä tehtiin 0,33 l ja 0,5 litran vetoisina. Nähty esim elokuvassa Badding ja uudessa helsingin sanomien kuukausiliitteessä tumppi varosen haastattelun yhteydessä olevassa kuvassa, jossa tumppi ja pelle miljoona juovat olutta juuri näistä tuopeista.
jos jollain on myynnissä niin minäostan! ja kaikki lisätieto on tervetullutta!
t.Pete
Arabia-Nuutajärvi oluttuoppi ,33 ja 0,5 litraa
Pete
2
4461
Vastaukset
- 333
tuoppi on Oiva Toikkaa
- Olutlasit
Heippa Pete!
Minulla sattumoisin on näitä Arabian oluttuoppeja. Uusia, ei ole olleet käytössä.
Sain perintönä tädiltäni, joka piti baaria 70 luvulla.
Lasit ovat alkuperäisessä pahvisessa pakkauksessaan, 18 kpl. Kaikissa ehjät Arabian siniset leimat.
Paljonko tarjoaisit?
Terveisin Seija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998