Tapani Kansa

loiro

30

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Yök mikä kuva.

• Nimetön

Näyttä ihan vanhalta dokulta, mutta niinhän se onkin. YÖK

• Kikka
        Nimetön kirjoitti:

Perusteleppas vähän tuota, että miten niin Tapani on vanha doku ? Eikös se ollut Kari Tapio, joka viikonvaihteen Iltalehdessä tilitti viinanhimostaan ?

Ihan, kuin seipään niellyt.

• Nimetön kirjoitti:

Milloin sä olet nähnyt dokun, jolla on siisti tummapuku yllään ja mirri kaulassa ???

• Kari fani
        Kikka kirjoitti:

Perusteleppas vähän tuota, että miten niin Tapani on vanha doku ? Eikös se ollut Kari Tapio, joka viikonvaihteen Iltalehdessä tilitti viinanhimostaan ?

Mitä sä Kikkare tänne Karia vetelet???
        Eiks toi typerä kuva ole tuosta sun ihanteesta
        Kansasta ???Koita nyt pahvi hoitaa omat asiasi ensin ja vedellä sitten muita tähän!

• Kikka
        Kari fani kirjoitti:

Kansasta ???Koita nyt pahvi hoitaa omat asiasi ensin ja vedellä sitten muita tähän!

Mitäs itse aloit tähän jotain dokuja vetelemään mukaan, jos et kestä kuulla totuutta Kari Tappiostasi ? Vedä muuten välillä henkeä , ettet tukehdu, kun vaikuta niin kiihtyneeltä.

• Kari fani kirjoitti:

Sä olit kyllä itse vähän typerä, kun aloit nimittelemään Tapsaa vanhaksi dokuksi.

• Kari on paras
        Kikka kirjoitti:

Mitäs itse aloit tähän jotain dokuja vetelemään mukaan, jos et kestä kuulla totuutta Kari Tappiostasi ? Vedä muuten välillä henkeä , ettet tukehdu, kun vaikuta niin kiihtyneeltä.

Kuule Kikkare jos pitäisit vaan siitä Kansa dokusta huolen. Hän on Kari Tapani
        Ja sun olis kyllä syytä mennä hoitoon kun sulla ottaa noin koville totuus.

• Kikka
        Kari on paras kirjoitti:

Sua on niin kiva ärsyttää, kun sä olet niin hauska kun hermostut aina ihan täysillä.

• Vaatturi
        Justiinax kirjoitti:

Milloin sä olet nähnyt dokun, jolla on siisti tummapuku yllään ja mirri kaulassa ???

Onhan sillä kovat kaulassa ja ilmeisesti löysät housuissa :)

• pari on karas
        Kari on paras kirjoitti:

Voisitko tehdä palveluksen yhteiskunnalle ja vetää itsesi jojoon?

• oujee
        Vaatturi kirjoitti:

Onhan sillä kovat kaulassa ja ilmeisesti löysät housuissa :)

HIH!:DD Tuo oli piristävä avaus päivälle :)

• loiro

Jäi haastattelu pois tuosta linkistä. Tässä uudestan:
      http://raahelainen.sps.fi/lehdet/uusi/viikonhenkilo.html

• Kiva haastattelu. Tapsan haastattelut eivät yleensäkään ole mitään pelkkää huultenhöpinää, vaan niissä on mukana jotain ajatustakin.

• resonoi

T.Kansalla on aika leveä/jyhkeä rintakehä. Ei ihme,että se laulaa niin komeesti. On meinaan varmaan aika isot ja vahvat keuhkotkin hällä.

• Mukimatami

Ihan jees kuva Tapsasta.

• Joo, niin on. Ryhdikäs mies. Tapsa on nykyään vielä jonkin verran hoikistunut tuosta.

• Mukimatami
        Justiinax kirjoitti:

Joo, niin on. Ryhdikäs mies. Tapsa on nykyään vielä jonkin verran hoikistunut tuosta.

miehekäs. Täällä SUURI Tapsa- fani,joka ei juurikaan keikoille enään pääse ,mutta musa kasetilta korvaa minulle sen .olen toki nuorenpana ollut tTapsan keikoilla moontakin kertaa.Kerraassan hyvä ja monitaitoinen persona on kai näyttellytkin.Onko muuten hänestä tehty mitääm kirjaa?Olis kiva lukea..

• Mukimatami kirjoitti:

miehekäs. Täällä SUURI Tapsa- fani,joka ei juurikaan keikoille enään pääse ,mutta musa kasetilta korvaa minulle sen .olen toki nuorenpana ollut tTapsan keikoilla moontakin kertaa.Kerraassan hyvä ja monitaitoinen persona on kai näyttellytkin.Onko muuten hänestä tehty mitääm kirjaa?Olis kiva lukea..

Joo, Tapsa on tosi miehekäs ja tyylikkään näköinen aina, mutta erityisesti puku päällä.

Tapsa on näytellyt esim. " Anussa ja Mikossa", "Vihreänkullan maassa " yms. ja sen näkee kyllä hänen lavaesiintymisestäänkin. Osaa nimittäin kyllä esiintyä viihdyttävästi ja pitää sellaista showta lavalla. Karismaa piisaa... ja ääntä :)

Tapsasta ei ole kirjoitettu mitään kirjaa. Olisi kyllä kiva, jos Tapsata kirjoitettaisiin joskus sellainen kirja,k un esim. Kari Tapiosta, Jari Sillanpäästä, Kirkasta yms. on kirjoitettu.

• Saapas
        Justiinax kirjoitti:

Joo, Tapsa on tosi miehekäs ja tyylikkään näköinen aina, mutta erityisesti puku päällä.

Tapsa on näytellyt esim. " Anussa ja Mikossa", "Vihreänkullan maassa " yms. ja sen näkee kyllä hänen lavaesiintymisestäänkin. Osaa nimittäin kyllä esiintyä viihdyttävästi ja pitää sellaista showta lavalla. Karismaa piisaa... ja ääntä :)

Tapsasta ei ole kirjoitettu mitään kirjaa. Olisi kyllä kiva, jos Tapsata kirjoitettaisiin joskus sellainen kirja,k un esim. Kari Tapiosta, Jari Sillanpäästä, Kirkasta yms. on kirjoitettu.

Hei Justiinax! Jospa sinä alkaisit kerätä aineistoa Tapsasta ja haastattelisit häntä. Alottaisit sitten kirjan teon Tapsasta! Sulla kun tuo kynä luistaa ja ajatus myös! Mietipä asiaa!

• Saapas kirjoitti:

Hei Justiinax! Jospa sinä alkaisit kerätä aineistoa Tapsasta ja haastattelisit häntä. Alottaisit sitten kirjan teon Tapsasta! Sulla kun tuo kynä luistaa ja ajatus myös! Mietipä asiaa!

Kiitti kehuista Saapas! :D
        Olishan se kirjan kirjoittaminen varmasti mielenkiintoinen ja antoisa projekti, mutta olis sen kaiken aineiston kerääminen melkoinen duuni. Ei varmaan vuodessa selviäis, kuin täytyis Tapsan lisäksi haastatella kaikkia ihmisiä, jotka hänet tuntevat. esim. perhettään, sukulaisiaan, ystäviään, työtovereitaan, muusikoita, faneja ja muita musiikinystäviä, toisia artisteja, yms, yms...
        En tiedä olisko mulla tarpeeksi pitkäjännitteisyyttä moiseen urakkaan...
        Mun mielestä Vexi Salmi tai esim. Jyrki Hämäläinen osais varmasti kirjoittaa Tapsasta hyvän kirjan. He tuntisivatkin Tapsan vähän paremmin, kuin mä.

• Saapas
        Justiinax kirjoitti:

Kiitti kehuista Saapas! :D
        Olishan se kirjan kirjoittaminen varmasti mielenkiintoinen ja antoisa projekti, mutta olis sen kaiken aineiston kerääminen melkoinen duuni. Ei varmaan vuodessa selviäis, kuin täytyis Tapsan lisäksi haastatella kaikkia ihmisiä, jotka hänet tuntevat. esim. perhettään, sukulaisiaan, ystäviään, työtovereitaan, muusikoita, faneja ja muita musiikinystäviä, toisia artisteja, yms, yms...
        En tiedä olisko mulla tarpeeksi pitkäjännitteisyyttä moiseen urakkaan...
        Mun mielestä Vexi Salmi tai esim. Jyrki Hämäläinen osais varmasti kirjoittaa Tapsasta hyvän kirjan. He tuntisivatkin Tapsan vähän paremmin, kuin mä.

No kerää ainakin adressi kirjan kirjoittamisen puolesta, ja ehdota siinä joku asian - ja Tapsan tuntija kirjan tekijäksi! Minäkin haluaisin lukea Tapsan vaiheista.

• Saapas kirjoitti:

No kerää ainakin adressi kirjan kirjoittamisen puolesta, ja ehdota siinä joku asian - ja Tapsan tuntija kirjan tekijäksi! Minäkin haluaisin lukea Tapsan vaiheista.

Tuo on hyvä idea !:) Kiitti vinkistä. Saatampa noin tehdäkkin .

• Mukimatami

Kirja Tapsasta

• Mira

Totta! Tapahtumia ja värikkäitä tilanteita ei kirjasta varmasti tulisi puuttumaan. Tapsalle sattuu ja tapahtuu.

• Nelli Nuotti

Ihana Tapsa,siis söde kuva ,,kyllä Tapani Kansakin sais saada jonkin arvostuksen uralleen tänäkin vuonna saada.

• Jeps!:)Mä odotan,että Tapsa ensivuonna olisi Iskelmäfinlandia-ehdokkaana. Käsittämätöntä jos ei ole.

• Viola ja irma

tapsa

• Johku

Mun isän siskonmies on ollut T.Kansan luokkakaveri koulussa.
      Tapsa oli kuulemma luokkansa pisimpiä/pisin poika.
      Aika villi Tapsa oli kuulemma myös. Opettajat oli sen kanssa usein helisemässä. Ei Tapsa ketään toisia oppilaita kiusannut, mutta opettajille se soitti suutaan aina välillä.
      Tapsa erotettiinkin sitten koulusta, kun rehtorin mukaan Tapsaa ei kiinnostanut koulunkäynti. Olipa vielä sanonut Tapsalle ,että sinusta ei koskaan tule mitään... Rehtori sai pitkännenän. Tapsasta on tullut upea laulaja Suomenmaahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1787
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1641
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1232
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1113
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1001
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      961
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50