.Aamu

.Anni17

Heräsin aamulla lämpimään auringonvaloon pepullani ja kismittelin venytellen puolialastonta vartaloani. Poikakaverini seisoi suihkunraikkaana sänkyni vieressä ja huomasin etumuksesta hänen pitävän vartalostani.

"Minunkin pitää mennä suihkuun, riisuisitko pikkarini", sanoin ja kierähdin vatsalleni. Jani tuli taakseni ja alkoi vetämään pikkareitani hitaasti pois.
Sain suukon pakaralleni ja värähdin kosketuksesta.

Jani nousi sängyn viereen ja meni kaapilleen etsimään boxereita etumus pullottaen. Hänellä oli enää 20 min aikaa ehtiä kouluun.

Olin kontallani sängyn laidalla ja yletyin juuri pyyhkeen selkäpuolelle ja vedin miehen lähemmäs sänkyä. Jani oli aina ylistänyt seksikästä vartaloani. Hoikka, pitkät jalat ja terhakat nuoret c- kupilliset rinnat.

Katsoin sinisillä silmilläni miestäni alhaalta ja aloin riisumaan pyyhettä mieheltä.
Pyyhe tippui hänen jalkoihinsa ja iso tuttu elin ponnahti vapauteen.

Nuolaisin huuliani ja raotin suutani vinkiksi Janille. Katsoin miestä silmiin kun kulli liukui hiljalleen lämpimään suuhuni.

Tein parhaani ja otin kullia syvemmälle kurkkuuni kuin koskaan olin ottanut. Tahdoin tehdä hyvää. Janin käsi liikkui pakaroillani ja eksyi välillä pimpsaltani välilihan yli. Koko vakoni oli märkä ja Janin märät sormet liikuivat jo vilkkaammin.

Mies nai mua suuhuni jo selvästi hanakammin ja oli pian tulossa. Kiusasin miestä ja otin hänen kädestään kiinni ja ohjasin sormen anuksen juureen. Huokailin kullis suussa ja sain miehen laukeamaan suuhuni vavisten kauttaaltaan.

Nuolin kalun puhtaaksi ja sain suukon poskelleni miehen poistuessa ulos. Sain vielä tekstarin ja lupauksen nautinnollisesta illasta.

Aurinko lämmitti ihanasti peppuani ja aloin uudelleen kiihottua. Kettiöstä kuului kuitenkin kämppiksen ääniä, joten päätin siirtää sitä hänen lähtöönsä saakka.

Otin kaapista t- paidan alastoman vartaloni suojaksi ja suunnistin keittiöön juomaan vettä.
Pöydän ääressä istuikin kämppikseni veli joka oli kyläilemässä. Pekalla ei ollut kuin boxerit suojana ja hän hämmentyi selvästi saapuessani keittiöön. Hän selvästi mittaili vartaloani kiinnostuneena ja sain pienen sydämentykytyksen itselleni aikaan.

"Moi...luulin, että sä lähdit jo...ovi kävi ja.."
Sanoin seuran kelpaavan aivan hyvin ei mitään hätää.

Tunsin kuuman katseen pakaroillani kurottaessani kuppia hyllyltä. Mies tuli taakseni ja sanoi auttavansa. Hän oli aivan liian lähellä vain auttaakseen. Tunsin kovan kullin pakaraani vasten ja suljin silmäni kiihotuksesta. Pekka oli mua jotain kolme-neljä vuotta vanhempi ja todella komearaaminen.

Otin tukea paremmin pöytätasosta miehen liikahtaessa lähemmäs pakaroiden väliin. Tunsin paljaan kullin siirtyvän pakaroitteni väliin ja päästin kiihottuneen äännähdyksen.

Tiesin tilanteen olevan väärin ja sen mihin se johtaisi, mutta en voinut kiimalleni mitään.

Kuumat huulet maistelivat niskaani ja olkapäitäni.
Työnsin peppuani miestä vasten. Kulli liukui märän pilluni pinnalla sulavasti ja terska kiusoitteli klittaani. Otin kalun haaroissani käteeni ja kostutin terskan nesteilläni.
"Mun pitäis käydä suihkussa...", sain soperrettua.

Pekka kuljetti mua edellään kokoajan kiinni minussa kulli haarovälissäni. Annoin suihkun virrata kunnes tunsin lämpimän veden kädessäni.
Kastelin hiukseni ja tunsin sormet alapäässäni kiusoittelemassa klittaani.

Pekka oli takanani ja hyväili rintojani. Nojasin seinään lievässä etukumarassa Pekan kyykistyessä alas. Levitin jalkojani miehen kielen tunkeutuessa häpyhuulilleni.

Olin jo saada kun Pekka lopetti ja alkoi saippuoida tissejäni, vatsaa, reisiä, peppua, pohkeita.

Otin myös saippuaa käteeni ja pesin miehen huolellisesti.

Kuivaaminen unohtui miehen kaapatessa mut syliinsä
ja kantaessaan mut siskonsa huoneeseen.

Suutelimme himokkaasti ja estotta. Kiemurtelin miehen alla kun tunsin paljaan kullin yrittävän sisääni.
"Älä paljaalla...mmmmhhh....älä...lopeta pliis...
se tekee liian hyvää....ei saisi paljaalla...
Mies näykki mua ja kouri tissejäni.

Pekka piti käsistäni ja alkoi sitoa niitä päätyyn kiinni. Kiihotuin jumalattomasti ja nyt jo tahdoin miehen sisääni paljaana.

Tajuttoman iso ja suonikas kulli seisoi vakuuttavan näköisenä pimpsaani hipoen. Mies kiusoitteli terskalla häpyhuuliani ja klittaani saaden mut vaikeroimaan. Yritin jaloillani saada miestä lähemmäs ja sisääni. Sainkin terskan uppoamaan ja olin kuolla. Sain kuin sähköiskun ja vaadin lisää.
"Voi mikä terska...nai mua...nai mua isolla kalullasi...anna mulle hyvää...älä kiusaa..."

Pekka levitti haarojani ja koukisti jalkojani tullen samalla lähemmäs ja syvemmälle. Huusin kuin viimeistä päivää.

Terska liikkui hitaasti pimpsan aukolla saaden mut haukkomaan happea. Jalkani olivat jo pääni vieressä taivutettuna ja haarani täysin avoimena.
"Ihanaa...tee..hitaasti..juuri noin...älä lopeta..
voi luoja mikä kalu..kiusaa mun anusta...pliis...

Miehen sormi pyöri anuksen juurella ja kulli antoi mulle koko ajan parempaa. Pekan toinen käsi
kouri tissiäni mun supistellessa miehen alla.
Huutoni kuului varmasti toiseen päähän taloa orgasmin pyyhkiessä lävitseni.

Vielä täristessäni orgasmin jäljiltä Pekka ohjasi mut keittiöön irroitettuaan siteeni. Mies meni nojaamaan keittiön pöytää vasten ja otti päästäni kiinni ohjaten suuni terskalle.

Maistoin itseni kullista miehen pidellessä hiuksistani kiinni. Nesteistäni liukas kalu liukui suuhuni miehen vaikeroidessa. Kulli kävi välillä jo liian syvällä, mutta mies alkoi onnekseni jo saada.
"Upea suu...ime mun kullia...mä saan...ime nainen..niele kaikki...!!"

Pekka purkautui suuhuni ja nielin kaiken kuten pyydettyä.

Pienen levon jälkeen kävimme vuorotellen suihkussa ja juttelimme tovin. Oli aika unohtaa äskeinen ja jatkaa omilla tahoilla.

5

18382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      hmmm aivan ihana...tulin ja tulin...uuuhh,kiitos..

    • Ana-Tomi

      Kahteen kertaan mainitset "anuksen juuren". Missähän kohtaa ihmisen kehoa se mahtaa sijaita?

      • juuks

        Missäköhän tollainen kyllä on? :D


    • Jäsen_J

      oi, upeaa oli... kirjoita lisää...

    • sillä tavoin

      että poikafrendis tulee yllättäen takaisin, ja näkee kaiken, mutta ei uskalla estää raamikasta miestä naimasta sua. Mies kertoo kiihottavin sanankääntein himostaan sinua kohtaan ja kertoo myös mitä hän aikoo tehdä sinulle... ja boyfrendis alistuu siihen...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe