Ostin juuri 1100 GS vm.96. Tietääkö joku mistä kannattaa ostaa moottorin suojaraudat ja tankkilaukun. Kävin jo kattoon pari saksalaista saittia,www.touratech.com ja www.wunderlich.de mutta onko muita paikkoja mistä saa varusteita GSään. Missäs kannattaa teettä huollot. Itse asun lähellä Trippiä, mutta keskutelupalstan mukaan hinnoissa saattaa olla katteet liian kohdallaan.
BMW lisävarusteita?
4
1909
Vastaukset
- K 1200 RS
Eikös Wunderlichin valikoimasta sitten löyty sopivia, onhan siellä aikamoinen määrä bemun osaa ja tarviketta.
Kannattamisesta en tiedä, mutta alkuperäisosan hinta selvinnee yhdellä puhelinsoitolla ja siitähän sitä voi sitten vertailla..
Wunderlichistä sen verran, että palvelu pelaa ja kaikki tavara tuli, mitä kaverin kanssa pari vuotta sitten tilattiin. Tuli tosin kolmessa erässä, mutta kuitenkkin ilman ihmettelyjä ja kyselyjä. - kokemuksella
www.wuedo.de
- RT -03
Hei,
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Mototripin palveluihin.
Ok, kaikki maksaa. Onpas kallista? Elämä on... - el_lupo
Käy katsomassa täältä, jos löytyisi joku sopiva linkki tai vihje.
http://www.saunalahti.fi/bmwkerho/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014