Olen ihastunut vaaka-mieheen, joka on kiltti, ystävällinen, huomaavainen ja kultainen. Kuitenkin olen kuullut, että hän haluaa aina kaiken menevän niinkuin hän tahtoo ja jos hän suuttuu, kukaan ei saa puhua mitään ja pitää olla hiljaa.Toisaalta itsekin usein haluan asioiden menevän omaksi katsomallani tavalla. Olen rapunainen ja haluaisin tietää onko muut rapunaiset seurustelleet vaaka-miehen kanssa ja miten on sujunut? Sopiiko rapu ja vaaka yhteen?
Rapunainen ja Vaakamies..?
30
10934
Vastaukset
- Raputar
Eikö kukaan rapunainen siis todellakaan ole seurustellut vaakamiehen kanssa?
- Tuhoon tuomittu...
Yks hyvä esimerkki tällaisesta on Pamela Anderson ja Tommy Lee! Yhtälaista helvettiä meidänkin suhde! Vaakamies on ihana...puoli vuotta! Sitten paljastuu se todellinen vaaka! Minun vaakamies petti helvetisti ja vahtas jatkuvasti toisia naisia. Sitoutumiskammoinen, joka vihaa keskusteluja. Pakenee vastuuta jä jätti minut ollessani raskaana!Petti nykyistään kanssani, ruinaa edelleen seksiä,menee sieltä mistä aita on matalin ja hakattuaan päätään tarpeeksi kauan seinään, palaa häntä koipien välissä takaisin...Mutta, jokin tässä idiootissa vetoaa, koska vieläkin rakastan sitä! Kun vaakaan rakastuu, niin seei sieltä pois lähde! Toivotan onnea!
- Poison
Tuhoon tuomittu... kirjoitti:
Yks hyvä esimerkki tällaisesta on Pamela Anderson ja Tommy Lee! Yhtälaista helvettiä meidänkin suhde! Vaakamies on ihana...puoli vuotta! Sitten paljastuu se todellinen vaaka! Minun vaakamies petti helvetisti ja vahtas jatkuvasti toisia naisia. Sitoutumiskammoinen, joka vihaa keskusteluja. Pakenee vastuuta jä jätti minut ollessani raskaana!Petti nykyistään kanssani, ruinaa edelleen seksiä,menee sieltä mistä aita on matalin ja hakattuaan päätään tarpeeksi kauan seinään, palaa häntä koipien välissä takaisin...Mutta, jokin tässä idiootissa vetoaa, koska vieläkin rakastan sitä! Kun vaakaan rakastuu, niin seei sieltä pois lähde! Toivotan onnea!
"Yhtälaista helvettiä meidänkin suhde! Vaakamies on ihana...puoli vuotta! Sitten paljastuu se todellinen vaaka! Minun vaakamies petti helvetisti ja vahtas jatkuvasti toisia naisia."
Todellinen vaaka = pettävä kusipää? Ahaa, kiitos kun kerroit. En tiennytkään olevani tuollainen.
Vaa'at muuten yleensä eivät ole sitoutumiskammoisia ja rakastavat keskustelua. Mutta voi toki olla että astrologian kirjat valehtelevat, nehän ovat varmaan kaikki vaakojen kirjoittamia. Salaliitto selvä se. - Tuhoon tuomittu...
Poison kirjoitti:
"Yhtälaista helvettiä meidänkin suhde! Vaakamies on ihana...puoli vuotta! Sitten paljastuu se todellinen vaaka! Minun vaakamies petti helvetisti ja vahtas jatkuvasti toisia naisia."
Todellinen vaaka = pettävä kusipää? Ahaa, kiitos kun kerroit. En tiennytkään olevani tuollainen.
Vaa'at muuten yleensä eivät ole sitoutumiskammoisia ja rakastavat keskustelua. Mutta voi toki olla että astrologian kirjat valehtelevat, nehän ovat varmaan kaikki vaakojen kirjoittamia. Salaliitto selvä se.Siis kirjoitin oman tarinani! En suinkaan haukkunut ketään muuta ku omaa miestä, joten rauhotuhan!
- Cancer-63
No johan tää on kun minun elämästäni..Toistakymmentä vuotta kestin vieraita naisia..pettämistä..valehtelua..
Keräsin kimpsuni ja häivyin..
Nyt minulla on mitä ihanin härkämies..
Ai nii..toi vaaka yrittää vieläkin takas elämääni,vaikka aikaa on kulunut erostamme jo reilu pari vuotta..Oikeestaan säälin häntä kovasti.. - minä rapu
Tollasen mäkin allekirjoitan omastani. erona vaan se, että olemme jatkaneet näin kauan yhdessä(30v).mitä tohon voisi lisätä, voi niin paljon ,että tämä nuori ihastus kauhistuisi ja voisi menettää elämänsä ihanimman ihmisen( mitä vaa´at ovat). arki tuo tullessaan monia asioita ,joten siitä vaan kokeileen mitä se tuo. Tunnut olevan järki ihminen, et niin NO tyhmä, kuin mä sillä koskaan en voi unohtaa ja antaa anteeksi kokonaan kaikkea mitä jouduin syömään hänen kädestään..Mutta Rakastan häntä.
- rapu miekii
Itse olen seurustellut vaakamiehen kanssa ja täytyy sanoa, että häntä huomaavaisempaa miestä en ollut tavannut. Hän oikeasti välitti ja otti naisen huomioon kaikin puolin. Ainoa huono puoli oli asioiden jahkaaminen, tietynlainen päättämättömyys. Tämän puolen olen huomannut myös naispuolisessa vaakaystävässäni. En itse nii paljoa jaksa uskoa horoskooppeihin kuin siltä osin, että kyllä niistä tietyt yhtenäväiset luonteenpiirteet löytyvät. Meidän tarina päättyi käytännön syistä, sen kyllä myönnän että varsinkin minulla tunteet häntä kohtaan ovat jääneet elämään jollain tasolla vaikka aikaa erosta on jo kulunut. Mutta katso rohkeasti vaakamiehesi kanssa kuinka käy, ei se horoskoopeista ole kïinni vaan aivan muista asioista =).
- aada-05
moi ystävä hyvä ,kyllä se vaan niin on että vaaka on lirttailija ,valehtelija ja petturi.. mutta jos rakastat häntä niin vuodet yhdistää teidät ja nautitte elämästänne ja se on tosi onnellista ja rakastavaisen huomioon ottamista, turvallinen ja kaikki nuoruuden hullutukset jää toisseikaksi.. onnea..tv 30 v vaaka miehen kaa.
- Raputar
Kiitos kaikille vastanneille! Pelottaa vähän tuo(minkä olen monesta paikasta lukenut), että vaaka on flirttailija ja pettäjä..en suinkaan ole vielä rakastunut, ihastunut hiukan vain, mutta katsotaan nyt uskallanko tutustua paremmin..tuokin vähän pelottaa, että hän on nyt ihana kiltti jne. mutta entä kun "arki" koittaisi..
- Poison
Raputar kirjoitti:
Kiitos kaikille vastanneille! Pelottaa vähän tuo(minkä olen monesta paikasta lukenut), että vaaka on flirttailija ja pettäjä..en suinkaan ole vielä rakastunut, ihastunut hiukan vain, mutta katsotaan nyt uskallanko tutustua paremmin..tuokin vähän pelottaa, että hän on nyt ihana kiltti jne. mutta entä kun "arki" koittaisi..
En tunne yhtään pettävää vaakaa, enkä itse voisi kuvitellakaan pettäväni itselle rakasta ihmistä. Flirttailevia ja vapauden kaipuisia kyllä olemme, kunhan antaa riittävästi tilaa niin kaikki ok. Pettämistä ei pidä sietää minkään merkin taholta.
- vanha rapu
Poison kirjoitti:
En tunne yhtään pettävää vaakaa, enkä itse voisi kuvitellakaan pettäväni itselle rakasta ihmistä. Flirttailevia ja vapauden kaipuisia kyllä olemme, kunhan antaa riittävästi tilaa niin kaikki ok. Pettämistä ei pidä sietää minkään merkin taholta.
LIIAN kaunista, miten ihanaa olisi omistaa ihminen joka ei petä ,ei flirttaile,ei haikaile ex- perään. jne.. onko heitä..
- Eivät sovi
Rapunainen & vaakamies ovat yksi surkeimmista pareista mitä voi löytyä.Eivät sovi toisilleen sitten pätkääkään,koska ravulle tärkeintä on ihmisen henkinen puoli kun taas vaa'alle ominaisinta on turha pinnallisuus.Rapu viihtyy kotona kun taas vaaka viihtyy parhaiten missä tahansa muualla.
- tylsäääääää
vaaka ja rapu, kauheata usko pois.. tylsääää
- kokenut
Seurustelin ja tapailin vaakamiestä neljä vuotta. Suhde oli lopulta kuin suoraan helvetistä. Eroa!
- Skrab=)
no kuulkasnytten kaiken kansan kuulijat!!
Kylmyys,pettäminen,flirttailu ym... ei kyllä' ole merkistä kiinni. Joka merkistä niitä löytyy.
Parisuhteeseen vaikuttaa niin moni asia eikä siis vain tähtikartat. Tämän vaa`an pelkkä ydinminä ja minuus vaikuttaa rutkasti asiaan.
Noista asioista josta täällä vaaka-rapu pareja varotetaan on sovitettavissa muihinkin pareihin. voi olla tietty aina se mahdollisuus että vaaka onkin kylmä itsekäs sika mikä on ainakin rapu tytön painajainen mutta niin se voi löytyä myös esim. skorpparista ja härästäkin....ja jos noin aina elämässä kelais nii eihän tääl mitää uskaltaisi tehdä.
Itse seurustelen vaa`ankaa ja seurusteltu on kohta 4 ja puoli vuotta ja on ollut tosi vaikeetakin mutta todella ihanaakin. Ja tuohan kuuluu yleensäkki ihmissuhteisiin ja elämään.
Kun kirjotit että kuulopuheiden mukaan vaakasi on semmonen vihoissaan ettei kukaan sa puhua niin tuokin juttu oillaan tavattu niin monessa muussakin kun vaa`assa, eikä ole edes yleinen piirre vaa`alle niinku taas tuo pettäminen on aika väitetty juttu. on niitäkin vaakoi tietty mutta varmasti niitä ymmärtäväisiä,rakastavia diplomaatteja niinkun vaa`at sanotaan olevan.
Tietty noihin kaikkii juttuihin vaikuttaa oma käsitys,asenne ja toiminta joten halusin muistuttaa myös että vaaka ja rapu voi tulla toimeen ja rakastaa täysii mutta voihan sitä erokin tulla mutta tuokin taas sopii kaikkiin merkkeihin ja raakkausjuttuihin.
Vaa`an ja ravun kannattaa itse tehdä semmonen kultanen keskitie menetelmä vaikka keskustelemalla ja sopimalla asioista ja tietty kertomalla tunteistaan...Vinkki! Ravut halutessaan osaa käsitellä vaakaa haluamallaan tavallaan kun ottaa käyttöön rakkauden,hellyyden ja myös vaa`an tarvitsema vapauden(sen voi muotoilla niinkin ettei rapu loukkaannu)...ja me ravuthan tunnetusti olemme eläinradan parhaimpia hellyyttäjiä ja rakastajia=)
Zemppiä teille ja luota intutioosi se kertoo vastauksen,mutta olethan rehllinen itsellesi.
Jos näin voi sanoa että ravun ja vaa`an suhde on vuosissadan rakkaus tarina, jossa saa kärsiä mutta se rakkaus ja hyvän olon tunne onkin ainutlaatuistaan vaakojenkaa!!!Sitä on vain ravuillaja vaaoilla!!!Vuhuu!!!RAKKAUTTA JA RAUHAA AINA JA IKUISESTI=) - Juupajuu
Skrab=) kirjoitti:
Kylmyys,pettäminen,flirttailu ym... ei kyllä' ole merkistä kiinni. Joka merkistä niitä löytyy.
Parisuhteeseen vaikuttaa niin moni asia eikä siis vain tähtikartat. Tämän vaa`an pelkkä ydinminä ja minuus vaikuttaa rutkasti asiaan.
Noista asioista josta täällä vaaka-rapu pareja varotetaan on sovitettavissa muihinkin pareihin. voi olla tietty aina se mahdollisuus että vaaka onkin kylmä itsekäs sika mikä on ainakin rapu tytön painajainen mutta niin se voi löytyä myös esim. skorpparista ja härästäkin....ja jos noin aina elämässä kelais nii eihän tääl mitää uskaltaisi tehdä.
Itse seurustelen vaa`ankaa ja seurusteltu on kohta 4 ja puoli vuotta ja on ollut tosi vaikeetakin mutta todella ihanaakin. Ja tuohan kuuluu yleensäkki ihmissuhteisiin ja elämään.
Kun kirjotit että kuulopuheiden mukaan vaakasi on semmonen vihoissaan ettei kukaan sa puhua niin tuokin juttu oillaan tavattu niin monessa muussakin kun vaa`assa, eikä ole edes yleinen piirre vaa`alle niinku taas tuo pettäminen on aika väitetty juttu. on niitäkin vaakoi tietty mutta varmasti niitä ymmärtäväisiä,rakastavia diplomaatteja niinkun vaa`at sanotaan olevan.
Tietty noihin kaikkii juttuihin vaikuttaa oma käsitys,asenne ja toiminta joten halusin muistuttaa myös että vaaka ja rapu voi tulla toimeen ja rakastaa täysii mutta voihan sitä erokin tulla mutta tuokin taas sopii kaikkiin merkkeihin ja raakkausjuttuihin.
Vaa`an ja ravun kannattaa itse tehdä semmonen kultanen keskitie menetelmä vaikka keskustelemalla ja sopimalla asioista ja tietty kertomalla tunteistaan...Vinkki! Ravut halutessaan osaa käsitellä vaakaa haluamallaan tavallaan kun ottaa käyttöön rakkauden,hellyyden ja myös vaa`an tarvitsema vapauden(sen voi muotoilla niinkin ettei rapu loukkaannu)...ja me ravuthan tunnetusti olemme eläinradan parhaimpia hellyyttäjiä ja rakastajia=)
Zemppiä teille ja luota intutioosi se kertoo vastauksen,mutta olethan rehllinen itsellesi.
Jos näin voi sanoa että ravun ja vaa`an suhde on vuosissadan rakkaus tarina, jossa saa kärsiä mutta se rakkaus ja hyvän olon tunne onkin ainutlaatuistaan vaakojenkaa!!!Sitä on vain ravuillaja vaaoilla!!!Vuhuu!!!RAKKAUTTA JA RAUHAA AINA JA IKUISESTI=)Samaa mieltä! Kyllä se niin on että kaikki merkit voivat toimia keskenään parisuhteissa.
Ei tosiaankaan mikään huonoin yhdistelmä. - rapu-73
Ei ikinä enää vaakamiestä!9vuoden avioliitto, joka loppuaikoina oli kuin suoraan helvetistä. Tämä tapaus on sairas, omistushaluinen, itsekeskeinen ääliö, joka vielä avioeron jälkeenkin kuvittelee omistavansa minut.!!!
- ei rapua ikinä
Skrab=) kirjoitti:
Jos näin voi sanoa että ravun ja vaa`an suhde on vuosissadan rakkaus tarina, jossa saa kärsiä mutta se rakkaus ja hyvän olon tunne onkin ainutlaatuistaan vaakojenkaa!!!Sitä on vain ravuillaja vaaoilla!!!Vuhuu!!!RAKKAUTTA JA RAUHAA AINA JA IKUISESTI=)Ei ole Ravuissa kehumista, ainakaan niissä, jotka tunnen. Yhteistä niille pn ihmeellinen itseensä käpertyminen ja sulkeutuminen. Eihän niiltä saa mihinkään vastaustakaan, kuin joskus viikkojen päästä, jos silloinkaan. Tunteettomia, kylmiä, hetkellisesti innostuvia (laiskasti silloinkin). En kyllä tiedä, mitä positiivista heistä tähän kertoisin, ehkä sen, että osaavat näytellä (hetken) kiinnostavuuttaan, mutta kohta on ajatukset jo jossain muualla, jos niitä ajatuksia ylipäätään paljoa on. Rapu on antanut minulle kuvan; väälinpitämättömästä, tunteettomasta, sulkeutuneesta, ei uskottavasta, omahyväisestä, "tuppisuusta", jolta ei sanaa juuri suusta saa, kuin väsyttämällä.
Ihmettelen, kuka yleensäkin jaksaa kauan rinnalla kulkea! No, ehkä Vaaka, joka tunnetusti on pitkämielinen, ymmärtävä, huomioiva, ja ihmiseen uskova, mutta tuskin hänkään silti "ylijumala" on, että loputtomiin jaksaisi!
Sellaista on elämä: oppikaa tuntemaan ihminen ihmisessä. Jos vain tuijotatte horoskooppimerkkeihin, koskaan ette voi saavutaa mitään hyvää, koska silloin vika on Teissä itsessänne, joten muutoksen voitte tehdä vain omassa ajattelussanne - ette koskaan hyvää rakenna, yrittämällä muutta ja etsiä vikoja toisista!
Vaaka on sillanrakentaja! - MasterZeromus
ei rapua ikinä kirjoitti:
Ei ole Ravuissa kehumista, ainakaan niissä, jotka tunnen. Yhteistä niille pn ihmeellinen itseensä käpertyminen ja sulkeutuminen. Eihän niiltä saa mihinkään vastaustakaan, kuin joskus viikkojen päästä, jos silloinkaan. Tunteettomia, kylmiä, hetkellisesti innostuvia (laiskasti silloinkin). En kyllä tiedä, mitä positiivista heistä tähän kertoisin, ehkä sen, että osaavat näytellä (hetken) kiinnostavuuttaan, mutta kohta on ajatukset jo jossain muualla, jos niitä ajatuksia ylipäätään paljoa on. Rapu on antanut minulle kuvan; väälinpitämättömästä, tunteettomasta, sulkeutuneesta, ei uskottavasta, omahyväisestä, "tuppisuusta", jolta ei sanaa juuri suusta saa, kuin väsyttämällä.
Ihmettelen, kuka yleensäkin jaksaa kauan rinnalla kulkea! No, ehkä Vaaka, joka tunnetusti on pitkämielinen, ymmärtävä, huomioiva, ja ihmiseen uskova, mutta tuskin hänkään silti "ylijumala" on, että loputtomiin jaksaisi!
Sellaista on elämä: oppikaa tuntemaan ihminen ihmisessä. Jos vain tuijotatte horoskooppimerkkeihin, koskaan ette voi saavutaa mitään hyvää, koska silloin vika on Teissä itsessänne, joten muutoksen voitte tehdä vain omassa ajattelussanne - ette koskaan hyvää rakenna, yrittämällä muutta ja etsiä vikoja toisista!
Vaaka on sillanrakentaja!Eikö tuo välinpitämättömyys sovi aivan tulenmerkkeihinkin? Lieskat voivat roihottaa esille mutta sammua aivan yhtä nopeesti. Sitäpaitsi jos rapua vetää oikeesta langasta niin hän on kaikkea muuta kun sulkeutuva, tuppisuu ja omahyväinen. Hän haluaa vaan omistaa kumppaninsa niinkuin noi tulenmerkitkin ja olla kunigas kotonaan. Yhdistävät kiinnostukset oikeella ulosannilla on yksi keino ja yhteinen elämänkatsomus on toinen.
Mikäli rapu on hengellinen ja vaaka ei niin miksi ihmeessä tyrkyttää sitä vaakalle ja siinä samassa saada kunnian loukkausta takaisin? En meinaa että kaikki vaakat ovat kylmiä ateisteja mutta ei kaikki ravutkaan ole mitään muoto kristillisiä juutalais perinteen tyyliin. Tässä vain esimerkkiä miksi näitten merkkejen välillä tulee tuommoista katkoa heidän puhe yhteyteen.
Kyllä se niin on että siinä vaaditaan valtavasti myönteisiä ja vahvoja muita tekijöitä että heidän suhteensa onnistuisi.
- ollaan
oltu yli 10 vuotta naimisissakin vaaka mieheni kanssa ja onnellisia ollaan.
parisuhde vaatii työtä oli sitten mitkä tahansa horoskooppimerkit kyseessä.- Rapuwoman
23 vuotta yhdessä vaaka miehen kanssa myötä- ja vastamäessä, päivääkään en vaihtaisi pois. Yhteiselon eteen tehdään töitä kuten palkan eteen töissä ;)
- nesibe
sopii koska mäki oon seurustellu vaaka-miähenkaa ja oon itte rapu...:)
- tiedän
Ei ole horoskooppien yhteensopivuustesteihin uskomista. Minulla ja rapu rakkaallani menee oikein hyvin. Rakastakaa älkääkä pohtiko näitä asioita horoskooppien kautta!
- kokeva
Olen rapunainen ja vaakamiehen kanssa 9 vuotta takana. Tämä on räiskyvä suhde. On rakkautta, mutta kyllä on erimielisyyksiäkin. Vaakamies on todella huomaavainen, pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Mutta kun tulee riita, pitää taatusti puolensa ja on kovakin.
Ei missään nimessä seesteinen liitto, mutta rakkautta löytyy kyllä ja samanlaisia elämänarvoja.
Tsemppiä sinulle! - MasterZeromus
Aivan tosissaan! Kuulehan kun minulla nuorena oli eräs vaakatyttö ehdokkaana niin se ei sentään vaakamaisuudesta johtunut. Hän nimittäin oli nouseva kalat(Hyi!), keskitaivas jousimies(Hyi!), aurinko vaaka(Ok), kuuhärkä(Liian tylsä), mars kaksonen(Samoilla kiinnostuksilla ja ulosanti ihan kohdallaan) ja jupiteri oinas(Hyi kuin lapsellinen ja kylmä ateistinen elämän katsomus).
No huomaa miksei tullut välillämme mitään! Itse olen nouseva härkä(Sekä hyvässä että pahassa), keskitaivas kauris(Vähän synkkää mutta varmalla päämäärään mennään), aurinko rapu(Jos oisinkin enemmän tunteellisempi), kuuhärkä(Aika tylsä toisinaan), mars jellona(Oi kun mahtavaa! Kas kun olen niin ylpee kuin kuningas ja pidän itseeni eräänä jumalana) ja jupiteri härkä(Siitä se mun maan läheinen ja hengellinen elämän katsomus).
Jos olet rapu ja toinen vaaka niin ehdotan että otat selvää ne mars ja jupiteri merkit mitkä joko yhdistävät tai erottavat teidät aina noitten nousevien ja kuumerkkien jälkeen. Loppujen lopuksi tämä kaikki pitää paikkansa kaikkien merkkien kohdalla. Enkö minä muka ole perehtynyt pimeeseen aineeseen, höh!? - kaiken se kesti...
Kyllä rapu ja vaaka yhteen sopii :) Itse olin vaakamiehen kanssa kymmenen vuotta ja siitä kolme vuotta naimisissa. Jatkuisi varmaan vieläkin, ellen olisi itse kyllästynyt siihen miten vakaa ja tasainen vaakani oli :/ Minä halusin kiihkoa ja tunteiden paloa, mutta mies oli oikein onnellinen tasaisessa liitossamme. Mitään pahaa sanottavaa minulla ei ravun ja vaa'an liitostamme ole, vaakamieheni oli maailman kiltein ja ehkä jopa uskollisimpia yksilöitä mitä tämä maa päällään kantaa. Ei silti mieheni tainnut olla ihan perinteinen vaaka :)
- tarantes
..eipä taida pitemmän päälle onnistua, rapu nainen on liian herkkä ja tunteellinen kun on kysymyksessä vaakamies, vaakamies on tosi mahtava kaveri ja aluks ihan fantastinen rakastajanakin mutta kun vaaka kallistuu niin se loukkaa rapunaista todella syvällisesti ja siihen kaatuu kaikki. Riippuu tietty paljon siitä mihin aikaan on ravuksi syntynyt ja samoin vaakan kohdalla. Olen kokenut syvää rakkautta vaakamiehen kans ja erehtynyt useamman kerran hänen hurmaavaan olemukseensa vaikka olin tietoinen jo het alussa ettei tuu onnistaan.
Mutta kaikki pitää kokeilla itse, ei voi vetää jokaista saman kaavan mukaan kaikki ovat yksilöitä ja sulle voi olla paras kumppani vaakamies ja mulle taas ei kävis laisinkaan. Onnea matkaan, mun neuvo olis että et tiedä ennenkuin kokeilet. - kohdalla
olen rapu ja seurustelin 3 ja puoli vuotta vaakamiehen kanssa, suhde oli todella ihana ensimmäiset kaksi vuotta, kaikki oli yhtä auvoa, sitten (tietenkin myös ihmistyypistä ja persoonasta kiinni) vaaka miehestä tuli tolkuttoman mustasukkainen, selasi kännykkääni, tavaroitani, päiväkirjojani vuosien takaa ja sai kohtauksia miehistä jotka olivat elämässäni olleet ennen häntä, ystäväni olivat minulle pahasta, ja hän mustamaalasi minua suurimmalle osalle heistä.
suhde jatkui kuitenkin koska vaakamies osasi olla äärimmäisen ihana ja katuva aina kun piti.
loppujen lopuksi ero tuli kun huomasin hänen valehdelleen minulle erinäisistä asioista toisen seurusteluvuoden jälkeen jatkuvasti..
ero oli riitaisa, sotaisa ja neljän vuoden jälkeen tapahtuneesta pystyn vihdoin hänen kanssa keskustelemaan ilman pakottavaa tarvetta repiä silmiä irti päästä.
että sellasta!
näin minulla, tuskin muilla kuitenkaan yhtä huonosti. - Ihanaposdu
Vaakamies valehteli ksikesta..maksatti kaiken.itsekäs ja työtävieroksuva.
- Upar
Maksatti kaiken paitsi asuntolainansa, kun jäi työttömäksi ja tosiaan työtävieroksuva. Viimeiset 5 vuotta ollut työttömänä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418