Pitkähiainen aluspaita

Minna

Eli mistä ootte löytäneet lapsillenne pitkähiaisia aluspaitoja?
Tuntuu että nyt vaan on tämä spagetti olkain aluspaidat muodissa,pikähiaisia en ole löytänyt.

5

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

Ainakin Prismassa on punaisia ja sinisiä aluskerrastoja, joissa pitkähihaiset aluspaidat. Lisäksi löytyy ns. laamapaitoja, jotka ovat todella pehmeitä ja sopivat herkkäihoisimmallekin.

Luulen, etteivät liikkeet ole vielä ennättäneet laittaa esille paksumpaa vaatetta. Kävi pyjamaa ja yöpaitoja etsiässä niin oli vain lyhythihaisia "kesäasuja". Mutta kohta varmaan lämpöisempääkin vaatetta ilmestyy kauppoihin.

• tarja

nyt puhutaan?Kerrastoja ainakin on monenikäisille ja meillä poika lopetti varsinaisen aluspaidan pidon 5 luokalla ja siirtyi joko t-paita,pitkähihainen yhdistelmään tai ohkanen pitkähihanen ja college.
      Vauvoillehan on aika hyvät valikoimat vaikka mitä tyyliä ja mallia....

• Minna

tyttäreni on 2,5 vee.Niitä missä on kalsarit pitkähiainen paita olen kyllä kaupoissa nähnyt,mutta en niitä housuja vielä tahdo.

• tarja
        Minna kirjoitti:

tyttäreni on 2,5 vee.Niitä missä on kalsarit pitkähiainen paita olen kyllä kaupoissa nähnyt,mutta en niitä housuja vielä tahdo.

ne housut vaikka yökkärihousuina....

• löysin

Itsekin etsin 2 vuotiaalle tytölle aluspaitoja, kun bodeja ei enään voi käyttää pottahommien takia ja tuskaa se oli. Yhden tutta-aluspaidan löydin hintaan 9,95 ja ainakin meidän kukkarolle ihan liikaa. No sit lähin kiertään kirppareita, kun kaikki kaupat olin jo kiertänyt ja johan tärppäs ja ihan ehyitä ja hyviä oli hintaan 0,20...

Sit viime viikonloppuna kysyin eräältä vaatekaupan myyjältä, että kun ei mistään löydy pitkähihaisia aluspaitoja ja hän sanoi, että ihmiset ostavat pitkähihaisia puseroita aluspaidoiksi ja niinpä minäkin menin sitten kyseiselle hyllylle penkomaan ja ihme ja kumma..minusta ne näytti ihan aluspaidoilta, nimi vaan ei ollut aluspaita. Ostin valkoisia ja ihanan vaaleanpunaisia, eikä hintakaan ollut paha.

Joten haeppas ensikerralla puuvillaisia pitkähihaisia puseroita, käyvät ihan aluspaidasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe