Moi. Meille laitettiin keittiön ja ruokailutilan väliin kantava liimapuupalkki kattoon.
Se on aika rumannäköinen sellaisenaan, joten haluaisin käsitellä sen jollain tummalla petsillä tms.Kattomateriaali meillä on valk.mdf antiikkipaneeli ja ajattelin että joku tumma sävy sopisi siihen.Onko joku tehnyt liimapuupalkista kauniin ja miten???
Kiitos neuvoista!
liimapuupalkki
5
5530
Vastaukset
- peukku68
jos iso niin kannattaa tuo tummalla petsaus jos taas pieni niin maalaa valkoiseksi. myös joku sisutuksesta poimittu väri voi olla onnistunut. monella palkissa boordi tai tauluja yms rompetta, mutta ne näyttää aika siivottomilta.. palkin päihin voisit ostaa sellaiset kannattimet koristeeksi eli joko ihan metalliset tai feikkikannattimet parrulle ainakin bauhausissa on. eli lisäkoristuksella osaksi sisutusta.
- puuvahaa
esim Osmon tuotteita.
Kannattaa hioa palkin liimavalumat ja karhentaa mahdolliset kiillottumat.
Voit valita mattapintaa tai kiillottuvaa vahaa.
Kahdella sivelylla saapi vallan näyttävää ja henkittävää pintaa.- jonna
Kiitos vinkeistä!
Palkki on kooltaan ISO ja osmo coloria minulla onkin varastossa yhden arkunkäsittelyn jälkeen.
Ja sitteen vaan hiomaan palkkia..
- tällä tavalla
Vaikka puu onkin kaunis materiaali, siitä huolimatta vuorasin palkin kipsilevyllä ja pintaan vedettiin antiikkilaasti epätasaiseksi kerrokseksi.
Kattomateriaalina on kuusipaneeli ja mielestäni lopputulos on todella hyvä. Itse aikakin olemme ulkonäköön tyytyväisiä. - intiaani
Mitä suotta. Jos katto on feikkiä, niin luultavasti se aito puupalkki on siinä parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818